Asistent / Asistentka konateľa (personalistika) – Nemecký jazyk
2 dni
WASIL, s. r. o.
Hlavná, Košice, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 720 - 2 720 € hrubého
Horná hranica mzdy sa odvíja od objemu vykonanej práce
Úväzok
Práca na plný úväzok, Práca na skrátený úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Nemčina (Stredne pokročilá), Slovenčina (Výborná)
Zaradené
Administratíva, Ľudské zdroje a personalistika, Administratívny pracovník, referent, Personalista
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Do nášho tímu hľadáme spoľahlivého a komunikatívneho asistenta / asistentku konateľa,
ktorý/á bude aktívne pracovať s nemeckým trhom a podieľať sa na rozvoji nových
obchodných príležitostí v oblasti personalistiky.
Náplň práce:
- aktívne oslovovanie firiem v Nemecku za účelom získavania nových zákazníkov a
zákaziek - vyhľadávanie nových obchodných príležitostí a budovanie dlhodobých vzťahov s
partnermi - emailová a telefonická komunikácia v nemeckom jazyku
- administratívna agenda súvisiaca s nemeckým trhom
- komunikácia a spolupráca s nemeckým ekonómom a nemeckými úradmi
- príprava podkladov, evidencií a dokumentácie
- podpora konateľa pri každodenných administratívnych a organizačných úlohách
Pracovné podmienky:
- pracovná doba PO-PIA od 9:00-17:00
- možnosť práce na hlavný pracovný pomer alebo na polovičný úväzok
- po skúšobnej dobe možnosť home office – podľa dohody
- nástupný plat 1300 eur netto (HPP)
- nástupný plat 700 eur netto (PÚ)
- miesto výkonu práce: Hlavná ul. Košice
Zamestnanecké výhody, benefity:
- možnosť home office alebo skráteného úväzku
- mimoriadne platové ohodnotenie
- príjemné pracovné prostedie
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu o pracovnú ponuku prosíme zasielať životopisy s fotografiou v slovenskom
jazyku na e-mail work4wasil@gmail.com. Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný
pohovor do Košíc.
Požiadavky na zamestnanca:
- aktívna znalosť nemeckého jazyka (min. B2, ideálne C1) – slovom aj písmom
- skúsenosti s administratívou, personalistikou alebo obchodom výhodou
- výborné komunikačné schopnosti (email, telefón)
- samostatnosť, spoľahlivosť a organizačné schopnosti
- príjemné vystupovanie a profesionálny prístup
- znalosť práce s PC (MS Office, email)
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.