Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Asistent / Asistentka konateľa (personalistika) – Nemecký jazyk

2 dni

WASIL, s. r. o.

Hlavná, Košice, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

1 720 - 2 720 € hrubého

Horná hranica mzdy sa odvíja od objemu vykonanej práce

Úväzok

Práca na plný úväzok, Práca na skrátený úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Nemčina (Stredne pokročilá), Slovenčina (Výborná)

Zaradené

Administratíva, Ľudské zdroje a personalistika, Administratívny pracovník, referent, Personalista


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Do nášho tímu hľadáme spoľahlivého a komunikatívneho asistenta / asistentku konateľa,
ktorý/á bude aktívne pracovať s nemeckým trhom a podieľať sa na rozvoji nových
obchodných príležitostí v oblasti personalistiky.

Náplň práce:

  •  aktívne oslovovanie firiem v Nemecku za účelom získavania nových zákazníkov a
    zákaziek
  • vyhľadávanie nových obchodných príležitostí a budovanie dlhodobých vzťahov s
    partnermi
  • emailová a telefonická komunikácia v nemeckom jazyku
  •  administratívna agenda súvisiaca s nemeckým trhom
  •  komunikácia a spolupráca s nemeckým ekonómom a nemeckými úradmi
  •  príprava podkladov, evidencií a dokumentácie
  •  podpora konateľa pri každodenných administratívnych a organizačných úlohách

Pracovné podmienky:

  • pracovná doba PO-PIA od 9:00-17:00
  • možnosť práce na hlavný pracovný pomer alebo na polovičný úväzok
  • po skúšobnej dobe možnosť home office – podľa dohody
  • nástupný plat 1300 eur netto (HPP)
  • nástupný plat 700 eur netto (PÚ)
  • miesto výkonu práce: Hlavná ul. Košice

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • možnosť home office alebo skráteného úväzku
  • mimoriadne platové ohodnotenie
  • príjemné pracovné prostedie

Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu o pracovnú ponuku prosíme zasielať životopisy s fotografiou v slovenskom
jazyku na e-mail work4wasil@gmail.com. Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný
pohovor do Košíc.

Požiadavky na zamestnanca:

  •  aktívna znalosť nemeckého jazyka (min. B2, ideálne C1) – slovom aj písmom
  •  skúsenosti s administratívou, personalistikou alebo obchodom výhodou
  •  výborné komunikačné schopnosti (email, telefón)
  •  samostatnosť, spoľahlivosť a organizačné schopnosti
  •  príjemné vystupovanie a profesionálny prístup
  •  znalosť práce s PC (MS Office, email)

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.