banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Cost & Tender Manager

Stále hľadajú

S&you by SYNERGIE

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

3 000 - 4 000 € hrubého

(výška základnej mzdy sa stanovuje na základe seniority kandidáta) + ročné bonusy

Úväzok

Práca na plný úväzok

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Stavebníctvo a reality, Rozpočtár/kalkulant stavieb


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Naším klientom je medzinárodná stavebno-konzultačná spoločnosť, ktorá už viac ako 130 rokov pomáha investorom po celom svete mať svoje projekty pod kontrolou – časovo, finančne aj technicky. Do jej tímu hľadáme Cost & Tender Managera, ktorý je ochotný sa do nástupe do práce relokovať do Prahy a bude mať možnosť spolupracovať na prestížnych stavebných projektoch, či aktívne ovplyvňovať ich výsledky.

Vašou náplňou práce bude:
* Riadenie a koordinácia tendrov v spolupráci so senior kolegom
* Komunikácia s dodávateľmi a účastníkmi výberových konaní
* Príprava tendrovej dokumentácie – výkazy, výmery, podklady pre ocenenie
* Podpora pri odhadoch nákladov a kontrole ponukových cien
* Administrácia a evidencia súvisiacich dokumentov, práca s dátovými základňami
* Vyhodnocovanie tendrov, príprava reportov a podkladov pre klienta
* Práca v CDE (napr. Dalux), reporting a účasť na projektových rokovaniach

Máte skúsenosti s cost manažmentom, procurementom alebo rozpočtovaním v stavebníctve? Viete v číslach vidieť príbeh projektu a hľadáte prostredie, kde vaša práca bude mať skutočný dopad?

Zamestnanecké výhody, benefity:
* Účasť na významných a prestížnych projektoch pre medzinárodnú klientelu
* Mentoring a profesijný rast pod vedením skúseného kolegu
* Prostredie, kde nebudete iba spracovávať rozpočty, ale budete aktívnym partnerom pri riadení tendrov
* Flexibilná forma spolupráce – pracovný pomer alebo živnosť
* Mobilný telefón
* Notebook
* 5 týždňov dovolenky
* Stravné lístky a zamestnanecké príspevky

Informácie o výberovom konaní:
Chcete byť súčasťou tímu, kde sa precíznosť, technické myslenie a komunikácia spájajú v jednej roli?
Ozvite sa – hľadáme práve vás.

Požiadavky na zamestnanca:
* Ochota relokovať sa do Prahy po nástupe do práce
* SŠ/VŠ vzdelanie stavebného alebo technického smeru (napr. STU)
* 3–5 rokov praxe v oblasti cost manažmentu / procurementu / rozpočtovania v stavebníctve alebo strojárstve
* Znalosť stavebných procesov, tvorby cien a legislatívy
* Skúsenosti so spracovaním výkazov, výmer a dát
* Proaktívny prístup, schopnosť komunikovať a dotiahnuť veci do konca
* Veľmi dobrá znalosť Excelu a práca v MS Office
* Angličtina min. úroveň B1 (ideálne B2+), slovenčina/čeština na úrovni C2

Výhodou:
* Znalosť programov KROS, RTS, CALLIDA
* Orientácia v prostredí BIM, CAD, CDE
* Prax u generálneho dodávateľa alebo v poradenskej firme

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.