Administratívna pracovníčka - kontrolný referent
2 dni
LSE - Life Star Emergency s.r.o.
Pezinok, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 200 € hrubého
základný plat 1200 Eur + pohyblivá čiastka mzdy 0,00 - 1000,00 Eur
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Odborné vyučenie bez maturity
Zaradené
Administratíva, Pomocné práce, Administratívny pracovník, referent, Office manager, Pomocný pracovník
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
ADMINISTRATÍVNA PRACOVNÍČKA
- Administratívne práce
- Kontrola evidencie zdravotnej dokumentácie
- Práca sa databázou
- Práca s tabuľkami, rôzne vyhodnocovacie práce
- Zodpovednosť za správne vedenie skladovej evidencie
- Vykonávanie pomocných administratívnych prác súvisiacich so skladom
- Archivačné práce
- Zaujímavá a stabilná práca v rýchlo sa rozvíjajúcej spoločnosti
- Príležitosť rásť a rozvíjať sa spolu s nami
- Motivujúce finančné ohodnotenie
- 8-hodinová pracovná doba
- Pracovný týždeň od pondelka do piatku
- Budete zodpovedná za správne vedenie skladovej evidencie a vykonávanie pomocných administratívnych prác súvisiacich so skladom
- Váš typický deň bude spočívať v práci s tabuľkami a vyhodnocovacími administratívnymi prácami
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Stabilné zamestnanie v rýchlo sa rozvíjajúcej spoločnosti
- Možnosť profesionálneho rastu a rozvoja
- Pravidelné a primerané finančné ohodnotenie + motivačná pohyblivá čiastka
- Finančný príspevok na stravu
- Príjemné pracovné prostredie a moderné vybavenie
Informácie o výberovom konaní:
otrebné zaslať životopis a sprievodný list.
Na základe výberu Vám bude zaslaný osobný dotazník pre bližšie informácie.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať ohľadom osobného pohovoru si dovolíme len tých kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritéria. Ďakujeme za porozumenie
Požiadavky na zamestnanca:
Prosíme, aby na ponuku reflektovali iba záujemkyne s vážnym záujmom o ponúkanú prácu, nie len sa zamestnať a reagovať na akúkoľvek pracovnú pozíciu.
- Cieľavedomá, pracovitá a zodpovedná osoba
- Aktívny a pozitívny prístup k práci a ochotu učiť sa nové veci
- Ochotná učiť sa nové veci
- Odolná voči termínovému tlaku
- Uvítame motivovanú, pozitívnu a proaktívnu členku nášho kolektívu, ktorá vie byť flexibilná aj samostatná a ochotná rešpektovať pravidlá spoločnosti
- Záujem o prácu, nie iba o zamestnanie
- Lojálna osoba s ukončeným stredným vzdelaním
- Znalosť práce s PC
- Skúsenosti s prácou v skladovom hospodárstve sú výhodou
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.