banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Obchodný asistent/ka predaja

Len pár hodín

AKCES SLOVAKIA, s.r.o.

Kragujevská 39, Žilina, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

900 - 1 500 € hrubého

vianočné prémie, bonusy z predaja

Úväzok

Práca na plný úväzok

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Obchod, Predavač, Pokladník


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Náplň práce pre pozíciu Obchodný asistent/ka predaja:

  • Obsluha zákazníkov na predajni, zodpovedanie ich otázok a poskytovanie informácií.
  • Vykladanie tovaru a starostlivosť o predajňu.
  • Príprava tovaru pre zákazníkov a poskytovanie zákazníckeho servisu.
  • Telefonický kontakt so zákazníkmi a zabezpečovanie objednávok.
  • Podpora pri realizácii predajných akcií a kampaní.

Typický deň na pozícii Obchodný asistent/ka predaja:

  • Obsluhujete zákazníkov, poskytujete im informácie a pomáhate im s výberom tovaru.
  • Staráte sa o úpravu a dostupnosť tovaru na predajni.
  • Oboznamujete zákazníkov s novým tovarom

Pracovná doba pre pozíciu Obchodný asistent/ka predaja:

  • Pondelok - piatok od 7.30 do 16.00
  • Sobota od 08.00 do 12.00.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Stabilné zamestnanie v rastúcej spoločnosti.
  • Konkurencieschopná mzda a bonusový systém, ktorý ti umožní získať príjem nad rámec základnej mzdy.
  • Narodeninové voľno, aby si si mohol/a užiť svoj deň naplno a osláviť ho s rodinou a priateľmi.
  • Možnosť zúčastňovať sa firemných akcií a eventov.
  • Výhodné zamestnanecké zľavy na naše produkty, ktoré ti umožnia ušetriť pri nákupe.

Informácie o výberovom konaní:
Žiadosť spolu so životopisom zasielajte mailom na adresu: mpetrikova@akces.sk do 15.12.2025. Kontaktovať Vás budeme elektronicky.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Úspešný kandidát bude mať skvelé komunikačné schopnosti.
  • Očakávame, že budeš mať iniciatívu a prichádzať s nápadmi na zlepšenie.
  • Budeš potrebovať príjemný prístup a schopnosť vytvárať pozitívne vzťahy.
  • Požadujeme aj flexibilitu a schopnosť prispôsobiť sa meniacim sa podmienkam.
  • Pre túto pozíciu je výhodou skúsenosť v oblasti nábytkového kovania a súvisiacich produktov, nie je to však podmienkou.
  • Ovládanie pokladne a vykonávanie transakcií sú pre nás dôležité zručnosti.
  • Organizačné schopnosti sú tiež nevyhnutné pre plánovanie a organizovanie práce v predajni.
  • Typicky požadované vzdelanie: Stredné odborné vzdelanie.
  • Potrebujeme, aby si mal/a dobré hard skills v oblasti predaja a zákazníckej služby.
  • Soft skills ako tímová spolupráca a riešenie konfliktov sú pre nás tiež dôležité.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.