banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Rozpočtár/tka- oddelenie rozpočtovej politiky a revízie výdavkov

Dnešné

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Bratislavský kraj, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 800 € hrubého

od 1 800 EUR/mes. – v závislosti od pracovných schopností, praxe a skúseností

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vysokoškolské II. stupňa

Zaradené

Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Ekonóm, Rozpočtár/kalkulant


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Chcete, aby vaša práca mala zmysel a reálny dopad na fungovanie mesta, v ktorom žijete? Pridajte sa k nám – hľadáme kolegyňu alebo kolegu, ktorý sa zapojí do tímu, ktorý tvorí a spravuje rozpočet hlavného mesta SR Bratislavy.

Vašou úlohou bude podieľať sa na plánovaní, príprave a koordinácii mestského rozpočtu. Budete spolupracovať s mestskými organizáciami, analyzovať výsledky a pripravovať podklady, ktoré pomáhajú vedeniu mesta robiť správne rozhodnutia.

Hľadáme človeka, ktorý sa vyzná vo verejných financiách, má zodpovedný prístup, rád pracuje systematicky a zároveň mu záleží na tom, aby veci fungovali. Ak sa chcete stať súčasťou tímu, ktorý pracuje pre mesto a jeho obyvateľov, budeme radi, ak sa nám ozvete.

Náplň práce:

  • zostavovanie rozpočtu hlavného mesta SR Bratislavy a jeho zmien, vrátane jeho programov, podprogramov, prvkov a jednotlivých projektov,
  • realizáciu prípravy, koordinovanie a usmerňovanie prác v mestských organizáciách, útvaroch a oddeleniach magistrátu pri zostavovaní rozpočtov, spracovávanie jednotlivých návrhov rozpočtov, ich úpravy a prerokovania so zodpovednými pracovníkmi za rozpočet, komplexné zabezpečovanie agendy rozpočtu príjmov, finančných operácií, fondov,
  • vypracovávanie podkladov do správ o vývoji rozpočtového hospodárenia hlavného mesta SR Bratislavy, vrátane vykonania rozborov za mestské organizácie, útvary a oddelenia k dosiahnutým výsledkom, vypracovávanie podkladov do informácií o rozpočtovom hospodárení,
  • vykonávanie rozpočtových opatrení, príprava materiálov na schvaľovanie do orgánov mesta,
  • metodické usmerňovanie mestských organizácií, poskytovanie konzultácií v súvislosti s rozpočtovým hospodárením v podmienkach hlavného mesta SR Bratislavy, preverovanie požiadaviek organizácií a oddelení pri tvorbe, úprave rozpočtu a financovaní,
  • vykonávanie zúčtovania a kontroly finančných vzťahov organizácií s rozpočtom hlavného mesta, zúčtovanie finančných vzťahov so štátnym rozpočtom,
  • spracovávanie podkladov a údajov o rozpočtovom hospodárení mestských organizácií, útvarov a oddelení do záverečného účtu hlavného mesta SR Bratislavy,
  • vykonávanie ďalších prác, ktoré súvisia s dohodnutým druhom práce podľa pokynov vedúceho.

Zamestnanecké výhody, benefity:

Ponúkame: 

  • Zaujímavú prácu v dynamickom prostredí.  
  • Možnosť profesionálneho rastu a rozvoja. 
  • Prácu v priateľskom a podporujúcom tíme. 

Rovnováha medzi prácou a súkromím je pre nás dôležitá. Pre svojich zamestnancov máme okrem férovej mzdy pripravené aj zaujímavé benefity:

  • Peňažné benefity
  • Flexibilný pracovný čas a možnosť práce z domu je u nás bežné
  • 5 dní dovolenky navyše
  • 2 dni regeneračného voľna
  • Psychologické poradenstvo
  • Príspevok až do výšky 3% zo mzdy na tretí dôchodkový pilier
  • Príspevok na dopravu a zľava na ročnú električenku
  • Zvýhodnený vstup do vybraných mestských inštitúcií ako ZOO, Divadlo P.O.Hviezdoslava, mestské múzeá, galérie, športoviská a iné.
  • Multisport karta pre športové vyžitie
  • Možnosť vzdelávania a školení
  • Príspevok na stravovanie
  • Príspevok na rekreáciu a príspevok na športovú činnosť dieťaťa v zmysle zákona
  • Referral bonus
  • Práca pre druhého najlepšieho zamestnávateľa roka 2023 a 2024 v oblasti štátna a verejná správa

Informácie o výberovom konaní:

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • 1. Motivačný list
  • 2. Štruktúrovaný životopis.  

Ak máte záujem o túto pozíciu, zašlite nám svoj aktuálny životopis a motivačný list. Tešíme sa na vaše prihlášky. 

Zverejnené dňa 16.09.2025

Požiadavky na zamestnanca:

  • Ekonomické vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, preferuje sa špecializácia v rozpočtovníctve.
  • Znalosť a odborná prax v oblasti rozpočtovej politiky vítaná.
  • Skúsenosti s úverovou politikou a komunikáciou s bankami vítané.
  • Prax vo verejnej správe /samospráve vítaná.
  • Pokročilá znalosť MS Word a Excel.
  • Bezúhonnosť.
  • Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné myslenie.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.