banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Vedúci/a oddelenia komunikácie a marketingu

Menej ako týždeň

Múzeum mesta Bratislavy

Radničná 1, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 900 € hrubého

Uvedený ponúkaný plat je funkčný a predstavuje minimálnu spodnú hranicu platového ohodnotenia podľa zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, ktorý zohľadňuje priznanie príplatkov k tarifnému platu, najmä podľa schopností, výsledkov, rozsahu a kvality plnenia pracovných úloh úspešného uchádzača.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)

Jazyky

Angličtina (Pokročilá)

Zaradené

Manažment, Marketing, reklama, PR, Marketingový manažér, PR manažér, Marketingový špecialista


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

MMB hľadá vedúcu/vedúceho oddelenia komunikácie a marketingu, ktorá/ý má skúsenosti s budovaním značky, strategickou komunikáciou a marketingom v kultúrnom prostredí.

Múzeum mesta Bratislavy sa rozvíja ako moderná kultúrna a pamäťová inštitúcia, ktorá je zdrojom poznania dejín Bratislavy, miestom dialógu medzi minulosťou, súčasnosťou, ale aj obyvateľmi a obyvateľkami mesta. Citlivo vníma svoju úlohu pri definovaní a reflexii identity mesta či budovaní priestoru pre sociálnu inklúziu a trávenie voľného času. MMB chce byť aktívnou súčasťou diania v meste a svoje témy a obsahy sprostredkúvať cez súčasné formy komunikácie, aktivít a programov pre verejnosť.

  • Tvorba a implementácia komunikačnej a marketingovej stratégie Múzea mesta Bratislavy.
  • Budovanie a posilňovanie značky múzea prostredníctvom online aj offline marketingových kanálov.
  • Zodpovednosť za PR aktivity, komunikáciu s médiami a verejnosťou.
  • Riadenie sociálnych sietí, webstránky a tvorba digitálneho obsahu.
  • Organizácia marketingových kampaní na podporu návštevnosti.
  • Tvorba a dohľad nad výrobou marketingových materiálov, ako sú brožúry, letáky a iné tlačoviny.
  • Rozvoj obchodnej siete MMB (tvorba merchu, Kút.museum shop, obchodné prevádzky).
  • Riadenie cca 10-členného tímu komunikácie a marketingu.
  • Spolupráca s partnermi, inštitúciami a externými spolupracovníkmi.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • príspevok do DDS 2% – po skúšobnej dobe,
  • karta Multisport – s príspevkom zamestnávateľa,
  • možnosť profesijného a odborného rastu, podpora ďalšieho vzdelávania a rozvoja zamestnancov,
  • skrátený týždenný 37,5 hodinový pracovný čas;
  • flexibilný pracovný čas v rozmedzí od 6:00 - 19:00 - umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky;
  • zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec Zákonníka práce,
  • možnosť Home Office až 5 dní do mesiaca - po dohode s nadriadeným,
  • 3 dni voľna na regeneráciu - po skúšobnej dobe,
  • príspevok na rekreáciu a príspevok na športové aktivity dieťaťa v zmysle zákona,
  • voľný vstup na podujatia MMB,
  • zamestnanecké zľavy v múzejnom obchode,
  • voľný vstup do mestských inštitúcií: Galéria mesta Bratislavy, Mestská knižnica v Bratislave,
  • voľný vstup do múzeí SR, ktoré sú členmi Zväzu múzeí na Slovensku – po skúšobnej dobe,
  • podujatia pre zamestnancov - teambuilding, vianočný večierok,
  • práca v atraktívnych historických priestoroch v centre mesta,
  • možnosť priamo sa podieľať na rozvoji jedného z najlepších múzeí na Slovensku.

Informácie o výberovom konaní:
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Motivačný list;
2. Životopis;
3. Zoznam a krátky popis 3 realizovaných marketingových/komunikačných projektov/kampaní;
4. Zoznam 3 referencií;
5. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.

Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi doručte elektronicky prostredníctvom Profesia.sk.

Vyhradzujeme si právo kontaktovať len vybraných kandidátov.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Skúsenosti s budovaním komunikačnej stratégie a jej implementáciou.
  • Vynikajúce písomné a ústne komunikačné zručnosti, schopnosť vytvárať pútavý obsah a efektívne komunikovať s rôznymi publikami.
  • Skúsenosti so správou webových stránok, sociálnych médií a digitálnych marketingových nástrojov.
  • Schopnosť riadiť viacero projektov súčasne, dodržiavať termíny a pracovať v dynamickom prostredí.
  • Skúsenosť s riadením ľudí aspoň 3 roky.
  • Schopnosť efektívne spolupracovať s rôznymi oddeleniami a externými partnermi na dosiahnutie spoločných cieľov.
  • Výborná znalosť slovenčiny a angličtiny podmienkou (C1).

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.