banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Metodik účtovníctva pre ČSOB - polovičný úväzok (M/Ž)

2 dni

ČSOB Finančná skupina

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 100 € hrubého

Úväzok

Práca na skrátený úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Ekonomika, financie, účtovníctvo, Poisťovníctvo, Hlavný účtovník, Účtovník, Referent zúčtovania


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Správne a efektívne nastavené účtovné procesy sú jedným zo základných pilierov fungovania spoločnosti a predpokladom poskytnutia verného obrazu o jej finančnej situácii. Banky (nielen) v oblasti účtovníctva podliehajú prísnej regulácii a kontrole, všetky účtovné procesy musia byť  nastavené v súlade s legislatívnymi požiadavkami. Toto je jednou z hlavných úloh tímu účtovnej metodiky a kontroly. Stať sa súčasťou tímu umožní podieľať sa na navrhnutí, nastavení a kontrole týchto procesov a tým sa aktívne podieľať na zabezpečení čo najefektívnejšieho fungovania banky pri dodržaní požiadaviek účtovnej legislatívy.

 

Náplň práce:

  • navrhovanie postupov účtovania (účtovnej metodiky) pre bankové transakcie
  • vypracovanie stanovísk k bankovým transakciám, vyčíslenie finančných dopadov
  • vypracovanie podkladov pre externý audit
  • kontrola a analýza súladu účtovných transakcií s externými a internými legislatívnymi požiadavkami (účtovná legislatíva, požiadavky materskej spoločnosti KBC)
  • usmernenie odborných útvarov
  • participácia na tvorbe účtovných procesov a nastavení v bankových systémoch
  • participácia pri vysporiadaní chýb
  • testovanie nových systémov, účtovných postupov a nastavení
  • participácia na projektoch

 

Zamestnanecké výhody, benefity:

Základná mesačná mzda sa pohybuje od 1100 € brutto. Finálna mzda je závislá od doterajších skúseností, seniority v hľadanej oblasti a od odborných znalostí. 

V ČSOB dbáme na zabezpečenie príjemného pracovného prostredia pre našich zamestnancov. Príď k nám pracovať do nových moderných priestorov na nábreží Dunaja, zaži meeting na priestrannej terase alebo v zasadačke s výhľadom „na najväčšiu rieku na Slovensku“; dopraj si kávu s kolegami v kaviarni priamo v budove a obed v našej Cantíne, alebo si vytlač kancelárske pomôcky na 3D tlačiarni v našom inovačnom štúdiu. Staň sa našim kolegom, a pošli nám Tvoje CV! 

   

Naviac našim zamestnancom ponúkame ďalšie zaujímavé benefity: 

 

Pracovné benefity: 

  • Vedenie nášho najvyššieho balíčka bežného účtu s cestovným poistením do celého sveta zdarma + zľavy na produkty ČSOB 
  • Ak si prispievaš na DDS, prispejeme Ti aj my! 
  • Ako jeden z mála zamestnávateľov Ti prispejeme na životné poistenie 
  • Uži si 5 dní voľna naviac už po odpracovaní 1 roka 
  • 9 dní v mesiaci možnosť práce z domu pri vybraných pozíciách 
  • Môžeš sa zapojiť do programu „odporuč svojho kolegu“ a získať finančný bonus! 
  • K dispozícii Ti bude aj do budúcna kariérny kouč, ktorý Ti pomôže so smerovaním Tvojej kariéry u nás 
  • Pre najmenších členov Tvojej rodiny máme k dispozícii detský kútik 

Iné výhody:

  • možnosť rýchleho odborného rastu
  • rozmanitá práca, aktívna komunikácia s rôznymi útvarmi v rámci banky a spoločnosťami v rámci KBC skupiny
  • vynikajúca tímová spolupráca a atmosféra, pravidelné neformálne tímové stretnutia
  • široká škála zamestnaneckých benefitov a rôznych školení
  • príležitosť pravidelne komunikovať v anglickom jazyku (s materskou spoločnosťou KBC)

Na podporu „Work Life Balance“ poskytujeme našim zamestnancom: 

  • MultiSport kartu 
  • Dni voľna navyše pri životných udalostiach (narodenie dieťaťa, sťahovanie, životné jubileum) 
  • Možnosť využitia služby čistiarne oblečenia priamo v budove 
  • Zaujímavé prednášky na rôzne témy (od bankových trendov, po oblasti zdravia a zdravého životného štýlu) 

   

Ďalšie benefity Ti radi predstavíme na osobnom stretnutí. 

 

V prípade, že máš záujem o túto pozíciu, klikni na tlačidlo „Pošli svoj životopis“, vyplň svoje osobné údaje a pripoj životopis. 

Požiadavky na zamestnanca:

  • vzdelanie ekonomického smeru
  • výborné znalosti z oblasti účtovníctva
  • znalosti IAS/IFRS výhodou
  • prax v oblasti účtovníctva alebo finančného reportingu aspoň 4 roky
  • znalosť MS Office (najmä Outlook, Excel)
  • znalosť AJ na úrovni B1-B2
  • banková prax výhodou
  • analytické myslenie, proaktívny prístup k práci a záujem učiť sa
  • samostatnosť, otvorenosť novým veciam, schopnosť prichádzať s návrhmi, vylepšovať procesy

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.