banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Referent legislatívy a verejného obstarávania

Včerajšie

Mesto Senec - Mestský úrad

Mestský úrad, Mierové námestie, Senec, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 800 € hrubého

Plat určený v zmysle zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov podľa dosiahnutého vzdelania a odpracovaných rokov s možnosťou priznania osobného príplatku.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vysokoškolské II. stupňa

Zaradené

Štátna správa, samospráva, Odborný referent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Náplň práce:

• vypracovávanie ako aj príp. usmerňovanie a právny dohľad nad prípravou základných právnych dokumentov Mesta Senec ako sú: všeobecné záväzné nariadenia mesta, interné smernice a metodické pokyny mesta; vedenie evidencie internej legislatívy, zabezpečovanie jej aktualizácie;

• príprava a vypracovávanie rôznych typov zmlúv a iných právnych úkonov organizácie v súlade s potrebami mesta;

• činnosti spojené s procesom verejného obstarávania v podmienkach mesta v zmysle platného zákona.

Zamestnanecké výhody, benefity:

• skrátený týždenný pracovný čas na 37,5 hod.;

• zvýšená výmera dovolenky o 1týždeň nad rámec zákonníka práce;

• 2 dni voľna v kalendárnom roku na regeneráciu;

• príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie;

• odmeny pri životných jubileách;

• po uplynutí zákonom stanovej lehoty poskytovanie rekreačných poukazov;

Informácie o výberovom konaní:
Dátum a miesto podania žiadosti:
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi je potrebné doručiť do 15.08.2025 osobne do podateľne Mestského úradu, poštou na adresu: Mestský úrad, Mierové námestie č. 8, 903 01 Senec alebo mailom na adresu belanikovag@senec.sk.
Bližšie informácie o pracovnom mieste: Ing. Jarmila Répássyová, prednostka úradu, kontakt: e-mail: repassyovaj@senec.sk.

Mesto Senec si vyhradzuje právo pozvať na osobný pohovor len uchádzačov, ktorí na základe predložených dokladov spĺňajú požadované požiadavky.

Uchádzači budú na výberové konanie pozvaní elektronickou poštou (e-mail).

Požiadavky na zamestnanca:

• ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v odbore právo, prípadne verejná správa;

• prax v odbore minimálne 3 roky;

• znalosť legislatívy týkajúcej sa verejnej správy – výhodou;

• bližšia znalosť právnych predpisov v oblasti verejného obstarávania výhodou;

• počítačové znalosti na užívateľskej úrovni (Microsoft Word, Microsoft Windows, Microsoft Excel);

• bezúhonnosť v zmysle zákona č. 552/2003 Z.z.;

• vodičský preukaz skupiny „B“ – výhoda;

• samostatnosť, vysoké pracovné nasadenie, komunikatívnosť, precíznosť, organizačné schopnosti a zodpovednosť pri plnení zverených úloh;

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.