Referent legislatívy a verejného obstarávania
Včerajšie
Mesto Senec - Mestský úrad
Mestský úrad, Mierové námestie, Senec, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 800 € hrubého
Plat určený v zmysle zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov podľa dosiahnutého vzdelania a odpracovaných rokov s možnosťou priznania osobného príplatku.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Vysokoškolské II. stupňa
Zaradené
Štátna správa, samospráva, Odborný referent
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Náplň práce:
• vypracovávanie ako aj príp. usmerňovanie a právny dohľad nad prípravou základných právnych dokumentov Mesta Senec ako sú: všeobecné záväzné nariadenia mesta, interné smernice a metodické pokyny mesta; vedenie evidencie internej legislatívy, zabezpečovanie jej aktualizácie;
• príprava a vypracovávanie rôznych typov zmlúv a iných právnych úkonov organizácie v súlade s potrebami mesta;
• činnosti spojené s procesom verejného obstarávania v podmienkach mesta v zmysle platného zákona.
Zamestnanecké výhody, benefity:
• skrátený týždenný pracovný čas na 37,5 hod.;
• zvýšená výmera dovolenky o 1týždeň nad rámec zákonníka práce;
• 2 dni voľna v kalendárnom roku na regeneráciu;
• príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie;
• odmeny pri životných jubileách;
• po uplynutí zákonom stanovej lehoty poskytovanie rekreačných poukazov;
Informácie o výberovom konaní:
Dátum a miesto podania žiadosti:
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi je potrebné doručiť do 15.08.2025 osobne do podateľne Mestského úradu, poštou na adresu: Mestský úrad, Mierové námestie č. 8, 903 01 Senec alebo mailom na adresu belanikovag@senec.sk.
Bližšie informácie o pracovnom mieste: Ing. Jarmila Répássyová, prednostka úradu, kontakt: e-mail: repassyovaj@senec.sk.
Mesto Senec si vyhradzuje právo pozvať na osobný pohovor len uchádzačov, ktorí na základe predložených dokladov spĺňajú požadované požiadavky.
Uchádzači budú na výberové konanie pozvaní elektronickou poštou (e-mail).
Požiadavky na zamestnanca:
• ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v odbore právo, prípadne verejná správa;
• prax v odbore minimálne 3 roky;
• znalosť legislatívy týkajúcej sa verejnej správy – výhodou;
• bližšia znalosť právnych predpisov v oblasti verejného obstarávania výhodou;
• počítačové znalosti na užívateľskej úrovni (Microsoft Word, Microsoft Windows, Microsoft Excel);
• bezúhonnosť v zmysle zákona č. 552/2003 Z.z.;
• vodičský preukaz skupiny „B“ – výhoda;
• samostatnosť, vysoké pracovné nasadenie, komunikatívnosť, precíznosť, organizačné schopnosti a zodpovednosť pri plnení zverených úloh;
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.