banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Referent/ka rozpočtu a ekonomiky v oblasti nájomného bývania

Menej ako 2 týždne

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 600 € hrubého

od 1 600 EUR/mes.- v závislosti od pracovných schopností, praxe a skúseností

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Bankovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Finančný analytik, Office manager, Rozpočtár/kalkulant


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Pridaj sa k nám a pomôž hlavného mestu Bratislava efektívne spravovať rozpočet v oblasti nájomného bývania. Hľadáme kolegyňu alebo kolegu, ktorá/ktorý nielen rozumie číslam, ale vidí v nich aj zmysel–  nástroj na zlepšovanie mestského bývania. U nás nezostaneš len pri administratíve – veríme, že tvoje skúsenosti a nápady v oblasti rozpočtu a fakturácie môžu posunúť vpred celé oddelenie.

Táto pozícia je ideálna pre človeka, ktorý:

  • má prehľad v spracovaní objednávok a faktúr,
  • zvládne kontrolovať čerpanie rozpočtu a navrhovať jeho úpravy,
  • chce mať prehľad o ekonomickom fungovaní správy bytov a byť jeho aktívnou súčasťou a nebojí sa zodpovednosti a samostatnosti.

Náplň práce:

  • návrh a príprava rozpočtu oddelenia správy bytov a sekcie nájomného bývania 
  • kontrola čerpania rozpočtu 
  • zadávanie požiadaviek na zmeny rozpočtu (príprava materiálov pre sekciu financií, mestské zastupiteľstvo) 
  • príprava polročnej správy a komentár záverečného účtu 
  • komunikácia so sekciou financií 
  • spracovanie došlých faktúr v informačnom systéme Noris 
  • kontrola vystavovania objednávok, proforma objednávok a zmlúv, kontrola ich súladu s rozpočtom, komunikácia so sekciou financií ohľadne základnej finančnej kontroly 
  • vystavovanie objednávok a proforma objednávok, krycích listov (v prípade potreby) 
  • komunikácia s dodávateľmi v oblasti fakturácie (nezrovnalosti v doručených faktúrach a podobne) 
  • spracovávanie ročných vyúčtovaní za užívanie bytov (po ich doručení od správcov bytov do 31.5. daného roku) 
  • zmeny zálohových predpisov za užívanie bytov  
  • zastupovanie kolegyne v oblasti vystavenia evidenčných listov na užívanie bytu 
  • práca v informačnom systéme Domus 
  • inventarizácia – člen inventarizačnej komisie 

Zamestnanecké výhody, benefity:

Ponúkame: 

  • Zaujímavú prácu v dynamickom prostredí.  
  • Možnosť profesionálneho rastu a rozvoja. 
  • Prácu v priateľskom a podporujúcom tíme. 

Rovnováha medzi prácou a súkromím je pre nás dôležitá. Pre svojich zamestnancov máme okrem férovej mzdy pripravené aj zaujímavé benefity:

  • Peňažné benefity
  • Flexibilný pracovný čas a možnosť práce z domu je u nás bežné
  • 5 dní dovolenky navyše
  • 2 dni regeneračného voľna
  • Psychologické poradenstvo
  • Príspevok až do výšky 3% zo mzdy na tretí dôchodkový pilier
  • Príspevok na dopravu a zľava na ročnú električenku
  • Zvýhodnený vstup do vybraných mestských inštitúcií ako ZOO, Divadlo P.O.Hviezdoslava, mestské múzeá, galérie, športoviská a iné.
  • Multisport karta pre športové vyžitie
  • Možnosť vzdelávania a školení
  • Príspevok na stravovanie
  • Príspevok na rekreáciu v zmysle zákona
  • Referral bonus
  • Práca pre druhého najlepšieho zamestnávateľa roka 2023 a 2024 v oblasti štátna a verejná správa

Informácie o výberovom konaní:

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

1. Motivačný list

2. Štruktúrovaný životopis.  

Ak máte záujem o túto pozíciu, zašlite nám svoj aktuálny životopis, motivačný list najneskôr do 18.07.2025.

Zverejnené dňa 04.07.2025

„Na účely realizácie výberového konania hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava ako prevádzkovateľ osobných údajov spracúva osobné údaje záujemcov o pracovnú pozíciu, a to na právnom základe v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 v spojení s ustanovením § 13 ods. 1 písm. b) zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Podmienky spracúvania osobných údajov sú dostupné na oficiálnom webovom sídle hlavného mesta, t.j. https://bratislava.sk/ochrana-osobnych-udajov

Požiadavky na zamestnanca:

  • min. stredoškolské vzdelanie s maturitou alebo vysokoškolské vzdelanie, ekonomického zamerania 
  • základná znalosť tvorby rozpočtu (ideálne v samospráve)
  • preukázateľná prax pri spracovávaní ekonomickej agendy (objednávky, faktúry, krycie listy) 
  • komunikačná zdatnosť a odolnosť voči stresu 
  • užívateľská znalosť - MS Office 365, digitálne nástroje tímovej spolupráce,
  • veľkou výhodou je prax v samospráve a znalosť práce v informačných systémoch Noris, Domus, Finus 

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.