HR špecialista
Menej ako 2 týždne
Grafton Slovakia s.r.o.
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 500 - 2 000 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Pokročilá), Slovenčina (Výborná)
Zaradené
Administratíva, Ľudské zdroje a personalistika, Administratívny pracovník, referent, HR generalist, HR Business Partner, HR Koordinátor, HR asistent
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme skúseného a samostatného HR špecialistu, ktorý komplexne zastreší internú HR agendu, povedie menší tím a zároveň bude kľúčovou oporou pre manažment i zamestnancov.
Ak máš prehľad, energiu a schopnosť udržiavať dobrú atmosféru vo firme, hľadáme práve teba.
Náplň práce:
- Komplexné zastrešenie internej HR agendy od nástupu až po výstup zamestnanca (onboarding, HR induction, zabezpečenie prístupov, offboarding).
- Spracovanie a správa pracovnoprávnej dokumentácie (zmluvy, dodatky, dohody, ukončenia).
- Evidencia interných zamestnancov vo viacerých firemných portáloch.
- Komunikácia a evidencia zamestnancov na MD/RD.
- Dohľad nad elektronickými a printovými zložkami zamestnancov.
- HR reporting (FTE, benefity, štatistiky, prehľady).
- Aktualizácia interných HR materiálov, smerníc, organizačných štruktúr a pravidiel.
- Koordinácia systému firemných benefitov a komunikácia s dodávateľmi
- Príprava mzdových podkladov, evidencia dochádzky a dovoleniek.
- Starostlivosť o zamestnancov - evidencia narodenín, výročí, zabezpečenie benefitov.
- BOZP a PZS agenda.
- Obsahová správa firemného intranetu a príprava interného newslettra
- Organizácia teambuildingov, firemných akcií a pobočkových aktivít.
- Komplexný dohľad nad Office managementom, recepciou a firemným vozovým parkom.
- Podpora manažmentu v oblasti HR a implementácia stratégie materskej spoločnosti na Slovensku.
- Spolupráca s HR tímom v Českej republike a ďalšími oddeleniami
Požadujeme:
- Minimálne 1 rok skúseností v oblasti HR a office managementu
- Výborná znalosť Zákonníka práce a pracovnoprávnych procesov
- Skúsenosť s administratívou, HR systémami a dokumentáciou
- Schopnosť viesť tím, nastavovať procesy a podporovať firemnú kultúru
- Flexibilita, samostatnosť, organizačné schopnosti a proaktívny prístup
- Výborné komunikačné a medziľudské zručnosti, orientácia na ľudí a riešenia
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
Dalšie informácie:
Benefity:
- Hybridný model práce - možnosť home office 2 dni v týždni
- 5 dní dovolenky navyše
- Sick days
- Cafeteria
- MultiSport karta
- Štvrťročné odmeny
- Príjemné pracovné prostredie s dôrazom na tímovosť a dobré vzťahy
- Možnosť podieľať sa na tvorbe interných procesov a HR stratégie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na https://www.grafton.sk/sk/job-search
Zamestnanecké výhody, benefity:
Možnosť home office
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.