Špecialista / ka zákazníckeho oddelenia / 4 hodiny denne
2 dni
JOBPOINT, spol. s r.o.
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 200 € hrubého
od 1200EUR pri full time / alikvotná časť platu podľa dohodnutého úväzku, výsledná hladina platu bude dojednaná aj podľa skúseností a znalostí uchádzača
Úväzok
Práca na skrátený úväzok
Zmluva
Dohoda o vykonaní práce, Práca na živnostenský list/IČO
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Zákaznícka podpora, Obchod, Helpdesk operátor, Referent odbytu, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Zákaznícke oddelenie zabezpečuje expedíciu titulov a s tým súvisiace služby zákazníkom.
- Prierez služieb oddelenia: príjem objednávok, fakturácia, expedícia, reklamácia, skladové hospodárstvo, komunikácia so zákazníkmi (email, telefón, osobne), banka, e-shop, retencia, štatistiky.
- Práca na nových projektoch a procesných, systémových zmenách na zákazníckom oddelení - po zapracovaní
- Prinášanie návrhov na zlepšenie a reportovanie dosiahnutých výsledkov oddelenia manažmentu spoločnosti - po zapracovaní
- Účasť na odborných konferenciách a veľtrhoch
- Podpora a spolupráca v rámci oddelenia, znalosť všetkých činností – zapojenie sa do vybudovanej zastupiteľnosti
- Účasť na predstaveniach titulov, noviniek
- Spolupráca s marketingom a finančným oddelením + ostatnými oddeleniami spoločnosti podľa potreby
- Spolupráca s externými dodávateľmi (externý sklad, dodávateľ SW, dodávatelia materiálu a iní podľa potreby)
Zamestnanecké výhody, benefity:
- možnosť kariérneho a odborného rastu
- možnosť sebarealizácie
- stabilný a slušný zamestnávateľ
- ideálna pracovná pozícia pre zabezpečenie work life balance / napríklad mamy + otcovia malých detí :)
- príležitostný home office možný
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu a spĺňania požiadaviek pošlite na naše kontakty Vaše CV s označením názvu pozície vrátane motivačného listu (v ktorom uvediete dôvody Vášho uchádzania sa o danú pozíciu). Vybraných kandidátov budeme kontaktovať a podľa situácie s nimi realizovať online alebo osobné stretnutie.
Požiadavky na zamestnanca:
- úspešný uchádzač je systematický a zároveň ľudský, je schopný fungovať aj v náročných časoch, prinášať inovácie
- uvítame kandidáta so skúsenosťami v oblasti kontaktu so zákazníkmi
- jazykové znalosti sú prednosťou
Osobnostné predpoklady:
pro-zákaznícka orientácia, samostatnosť, obchodný duch, organizačné schopnosti, primerané sebavedomie, pozitívny prístup k zmenám a dynamike, odolnosť voči záťaži, bystrá myseľ
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.