banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Špecialista / ka zákazníckeho oddelenia / 4 hodiny denne

2 dni

JOBPOINT, spol. s r.o.

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 200 € hrubého

od 1200EUR pri full time / alikvotná časť platu podľa dohodnutého úväzku, výsledná hladina platu bude dojednaná aj podľa skúseností a znalostí uchádzača

Úväzok

Práca na skrátený úväzok

Zmluva

Dohoda o vykonaní práce, Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Zákaznícka podpora, Obchod, Helpdesk operátor, Referent odbytu, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Zákaznícke oddelenie zabezpečuje expedíciu titulov a s tým súvisiace služby zákazníkom.

- Prierez služieb oddelenia: príjem objednávok, fakturácia, expedícia, reklamácia, skladové hospodárstvo, komunikácia so zákazníkmi (email, telefón, osobne), banka, e-shop, retencia, štatistiky.
- Práca na nových projektoch a procesných, systémových zmenách na zákazníckom oddelení - po zapracovaní
- Prinášanie návrhov na zlepšenie a reportovanie dosiahnutých výsledkov oddelenia manažmentu spoločnosti - po zapracovaní
- Účasť na odborných konferenciách a veľtrhoch
- Podpora a spolupráca v rámci oddelenia, znalosť všetkých činností – zapojenie sa do vybudovanej zastupiteľnosti
- Účasť na predstaveniach titulov, noviniek
- Spolupráca s marketingom a finančným oddelením + ostatnými oddeleniami spoločnosti podľa potreby
- Spolupráca s externými dodávateľmi (externý sklad, dodávateľ SW, dodávatelia materiálu a iní podľa potreby)

Zamestnanecké výhody, benefity:

- možnosť kariérneho a odborného rastu
- možnosť sebarealizácie
- stabilný a slušný zamestnávateľ

- ideálna pracovná pozícia pre zabezpečenie work life balance / napríklad mamy + otcovia malých detí :)

- príležitostný home office možný

Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu a spĺňania požiadaviek pošlite na naše kontakty Vaše CV s označením názvu pozície vrátane motivačného listu (v ktorom uvediete dôvody Vášho uchádzania sa o danú pozíciu). Vybraných kandidátov budeme kontaktovať a podľa situácie s nimi realizovať online alebo osobné stretnutie.

Požiadavky na zamestnanca:

- úspešný uchádzač je systematický a zároveň ľudský, je schopný fungovať aj v náročných časoch, prinášať inovácie
- uvítame kandidáta so skúsenosťami v oblasti kontaktu so zákazníkmi
- jazykové znalosti sú prednosťou

Osobnostné predpoklady:
pro-zákaznícka orientácia, samostatnosť, obchodný duch, organizačné schopnosti, primerané sebavedomie, pozitívny prístup k zmenám a dynamike, odolnosť voči záťaži, bystrá myseľ

O firme
- etablované nakladateľstvo odbornej literatúry a vydavateľstvo učebníc, líder na trhu vo svojom segmente

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.