Client Support Specialist
Menej ako 2 týždne
PRO BTS spol. s r. o.
Dubnica nad Váhom, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 000 - 1 100 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Slovenčina (Výborná)
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Office manager
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Máš cit pre poriadok, systém a detail? Baví ťa práca s dokumentmi, ľuďmi a modernými digitálnymi nástrojmi? Vieš si ustrážiť termíny, administratívu aj komunikáciu?
Ak áno, si človek, ktorého hľadáme!
Čo ťa u nás čaká?
Budeš každodennou oporou nášho tímu – zabezpečíš hladký chod kancelárie a všetko, čo k tomu patrí.
Postaráš sa o správu klientskej dokumentácie a jej systematické riadenie a ukladanie.
Zabezpečíš komunikáciu s klientmi – e-mailom, telefonicky aj osobne.
Budeš plánovať, pripravovať a organizovať školenia, stretnutia aj interné procesy.
Dostaneš priestor pracovať s cloudovými nástrojmi, upravovať formuláre, tvoriť prehľady a podporovať kolegov pri IT administratíve.
Zvládneš aj bežné ekonomické úlohy – evidenciu faktúr, objednávok a jednoduchú podporu účtovníctva.
Budeš naším „organizátorom pokoja“ – ten, kto dohliadne na termíny, kalendáre, zdieľané úlohy a plynulý chod firmy.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Možnosť rastu – odborne aj osobnostne, cez školenia a nové výzvy.
- Flexibilný pracovný čas – vieme, že život nie je len o práci.
- Profesionálne, no priateľské prostredie, kde si vážime otvorenú komunikáciu a spoluprácu.
- Podpora v ďalšom vzdelávaní – ak máš chuť zlepšovať sa, my ti v tom pomôžeme
- Oceňujeme vernosť aj výkon – 13. plat máte istý
- Na stravu prispievame sumou nad rámec zákona, preto hlad u nás nemá šancu.
- Nezabúdame ani na teambuildingy– čakajú ťa zaujímavé akcie, kde si oddýchneš, spoznáš kolegov aj mimo pracovného prostredia a načerpáš novú energiu.
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu nám zašlite svoj štruktúrovaný životopis s aktuálnou fotografiou. Budeme kontaktovať uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky pozície.
Požiadavky na zamestnanca:
- Máš skúsenosti s administratívou, organizáciou kancelárie alebo prácou s dokumentáciou? Výborne!
- Ak k tomu pridáš precíznosť, zmysel pre detail a chuť učiť sa nové veci, si náš človek.
- Mal by si vystupovať príjemne, profesionálne, sebavedomo a s rešpektom – práve ty budeš ten, kto komunikuje s klientmi aj s kolegami.
- Kultivovaný slovný prejav, schopnosť jasne formulovať myšlienky a príjemná komunikácia ti výrazne pomôžu pri každodennej práci v kancelárii.
- Ovládaš MS Word, Excel, Outlook na pokročilej úrovni a PowerPoint aspoň mierne? To je pre nás úplne postačujúce.
- Ak máš skúsenosť s cloudovými riešeniami alebo internými firemnými systémami, bude to tvoja výhoda.
- Si samostatný, zodpovedný, vieš si zorganizovať čas a nechýba ti príjemné vystupovanie?
- Tak potom sa k nám perfektne hodíš!
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.