banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Client Support Specialist

Menej ako 2 týždne

PRO BTS spol. s r. o.

Dubnica nad Váhom, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

1 000 - 1 100 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Slovenčina (Výborná)

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Office manager


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Máš cit pre poriadok, systém a detail? Baví ťa práca s dokumentmi, ľuďmi a modernými digitálnymi nástrojmi? Vieš si ustrážiť termíny, administratívu aj komunikáciu?

Ak áno, si človek, ktorého hľadáme!


Čo ťa u nás čaká?

  • Budeš každodennou oporou nášho tímu – zabezpečíš hladký chod kancelárie a všetko, čo k tomu patrí.

  • Postaráš sa o správu klientskej dokumentácie a jej systematické riadenie a ukladanie.

  • Zabezpečíš komunikáciu s klientmi – e-mailom, telefonicky aj osobne.

  • Budeš plánovať, pripravovať a organizovať školenia, stretnutia aj interné procesy.

  • Dostaneš priestor pracovať s cloudovými nástrojmi, upravovať formuláre, tvoriť prehľady a podporovať kolegov pri IT administratíve.

  • Zvládneš aj bežné ekonomické úlohy – evidenciu faktúr, objednávok a jednoduchú podporu účtovníctva.

  • Budeš naším „organizátorom pokoja“ – ten, kto dohliadne na termíny, kalendáre, zdieľané úlohy a plynulý chod firmy.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Možnosť rastu – odborne aj osobnostne, cez školenia a nové výzvy.
  • Flexibilný pracovný čas – vieme, že život nie je len o práci.
  • Profesionálne, no priateľské prostredie, kde si vážime otvorenú komunikáciu a spoluprácu.
  • Podpora v ďalšom vzdelávaní – ak máš chuť zlepšovať sa, my ti v tom pomôžeme
  • Oceňujeme vernosť aj výkon – 13. plat máte istý
  • Na stravu prispievame sumou nad rámec zákona, preto hlad u nás nemá šancu.
  • Nezabúdame ani na teambuildingy– čakajú ťa zaujímavé akcie, kde si oddýchneš, spoznáš kolegov aj mimo pracovného prostredia a načerpáš novú energiu.

Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu nám zašlite svoj štruktúrovaný životopis s aktuálnou fotografiou. Budeme kontaktovať uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky pozície.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Máš skúsenosti s administratívou, organizáciou kancelárie alebo prácou s dokumentáciou? Výborne!
  • Ak k tomu pridáš precíznosť, zmysel pre detail a chuť učiť sa nové veci, si náš človek.
  • Mal by si vystupovať príjemne, profesionálne, sebavedomo a s rešpektom – práve ty budeš ten, kto komunikuje s klientmi aj s kolegami.
  • Kultivovaný slovný prejav, schopnosť jasne formulovať myšlienky a príjemná komunikácia ti výrazne pomôžu pri každodennej práci v kancelárii.
  • Ovládaš MS Word, Excel, Outlook na pokročilej úrovni a PowerPoint aspoň mierne? To je pre nás úplne postačujúce.
  • Ak máš skúsenosť s cloudovými riešeniami alebo internými firemnými systémami, bude to tvoja výhoda.
  • Si samostatný, zodpovedný, vieš si zorganizovať čas a nechýba ti príjemné vystupovanie?
  • Tak potom sa k nám perfektne hodíš!

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.