Manažér/ka predajne
Menej ako týždeň
Knihobot s.r.o.
Námestie 1. mája, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 929 € hrubého
+ stravné priamo do mzdy
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá), Slovenčina (Výborná)
Zaradené
Obchod, Manažment, Vedúci predajne/prevádzky, Vedúci úseku predajne, Regionálny / Oblastný manažér
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Knihobot otvára svoju prvú kamennú pobočku na Slovensku - a to priamo v Bratislave! Na jej čelo hľadáme šikovného a energického manažéra/ku predajne, ktorý/á zvládne ustrážiť každodenný chod prevádzky, dohliadať na procesy a zároveň myslieť na výsledky a taktiež riadiť malý tím zamestnancov.
- zodpovednosť za celkové rozbehnutie novej pobočky v Bratislave. Od zaistenia stavby regálov, cez koncept obchodu až po vytváranie miesta, ktoré si zákazníci zamilujú.
- zabezpečenie bezproblémového chodu predajne
- dohliadanie na stav objednávok a skladových zásob
- zabezpečenie odvodu tržieb a vykonávanie inventúr
- dohliadanie plnenia KPI
- napĺňanie stanovených gólov pobočky a jej rastu
- školenie nových zamestnancov
- riadenie a koordinácia tímu zamestnancov, plánovanie zmien
Zamestnanecké výhody, benefity:
Čo ponúkame:
- mzda: 1 929€
- nástup ihneď
- denné stravné priamo do mzdy 4.84€
- full time práca Po-Pia
- 4 týždne dovolenky, po roku spolupráce navyše 1 týždeň voľna a po dvoch rokoch 2 týždne plateného voľna
- mesačné bonusy podľa výkonu pobočky
- 20 % zľavu na nákup kníh a VIP tarif na predaj
- príspevok až 240 € ročne na rozvoj a vzdelávanie
- spoluprácu s naším expansion tímom, kde pravé ruky (2 skvelé Slovenky) budú tvoje najbližšie kolegyne, COO Láďou a tvojím buddy Honzou, ktorý vybudoval úspešné a zákazníkmi obľubené knihobotie hang-out miesto v Prahe
Požiadavky na zamestnanca:
Čo požadujeme:
Hard skills:
- skúsenosť s riadením prevádzky, predajne alebo tímu v retaile
- schopnosť koordinovať zmenu a prideľovať úlohy
- znalosť práce s tržbami, reportmi a KPI
- orientácia v zásobovaní a objednávkach tovaru
- schopnosť zvládnuť administratívne úlohy (odvody tržieb, reporting)
- Angličtina na úrovni B2 slovom aj písmom
Soft skills: - samostatnosť - nepotrebuješ, aby ti niekto stále hovoril, čo máš robiť
- spoľahlivosť - vieš si stáť za rozhodnutiami a dotiahneš veci do konca
- adaptabilita - zmeny berieš ako výzvu, nie problém
- reprezentatívnosť - dokážeš nás dôstojne reprezentovať navonok, napríklad v médiach
- rozhodnosť - vieš zaujať jasné stanovisko a ísť za ním
- organizačné schopnosti - udržíš prehľad aj v hektických dňoch
- férovosť a líderstvo - dokážeš udržať tím motivovaný a dobre koordinovaný
- príprava eventov a pop-up akcií
Pošli nám svoje CV a 3 veci, ktoré by si urobil/a, aby si vytvoril predajňu, ktorú budú ľudia milovať.
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.