banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Manažér/ka predajne

Menej ako týždeň

Knihobot s.r.o.

Námestie 1. mája, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 929 € hrubého

+ stravné priamo do mzdy

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá), Slovenčina (Výborná)

Zaradené

Obchod, Manažment, Vedúci predajne/prevádzky, Vedúci úseku predajne, Regionálny / Oblastný manažér


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Knihobot otvára svoju prvú kamennú pobočku na Slovensku - a to priamo v Bratislave! Na jej čelo hľadáme šikovného a energického manažéra/ku predajne, ktorý/á zvládne ustrážiť každodenný chod prevádzky, dohliadať na procesy a zároveň myslieť na výsledky a taktiež riadiť malý tím zamestnancov.

Čo bude náplňou tvojej práce:
  • zodpovednosť za celkové rozbehnutie novej pobočky v Bratislave. Od zaistenia stavby regálov, cez koncept obchodu až po vytváranie miesta, ktoré si zákazníci zamilujú.
  • zabezpečenie bezproblémového chodu predajne
  • dohliadanie na stav objednávok a skladových zásob
  • zabezpečenie odvodu tržieb a vykonávanie inventúr
  • dohliadanie plnenia KPI
  • napĺňanie stanovených gólov pobočky a jej rastu
  • školenie nových zamestnancov
  • riadenie a koordinácia tímu zamestnancov, plánovanie zmien

Zamestnanecké výhody, benefity:

Čo ponúkame:

  • mzda: 1 929€
  • nástup ihneď
  • denné stravné priamo do mzdy 4.84€
  • full time práca Po-Pia
  • 4 týždne dovolenky, po roku spolupráce navyše 1 týždeň voľna a po dvoch rokoch 2 týždne plateného voľna
  • mesačné bonusy podľa výkonu pobočky
  • 20 % zľavu na nákup kníh a VIP tarif na predaj
  • príspevok až 240 € ročne na rozvoj a vzdelávanie
  • spoluprácu s naším expansion tímom, kde pravé ruky (2 skvelé Slovenky) budú tvoje najbližšie kolegyne, COO Láďou a tvojím buddy Honzou, ktorý vybudoval úspešné a zákazníkmi obľubené knihobotie hang-out miesto v Prahe

Požiadavky na zamestnanca:

Čo požadujeme:

         Hard skills:

  • skúsenosť s riadením prevádzky, predajne alebo tímu v retaile
  • schopnosť koordinovať zmenu a prideľovať úlohy
  • znalosť práce s tržbami, reportmi a KPI
  • orientácia v zásobovaní a objednávkach tovaru
  • schopnosť zvládnuť administratívne úlohy (odvody tržieb, reporting)
  • Angličtina na úrovni B2 slovom aj písmom

    Soft skills:
  • samostatnosť - nepotrebuješ, aby ti niekto stále hovoril, čo máš robiť
  • spoľahlivosť - vieš si stáť za rozhodnutiami a dotiahneš veci do konca
  • adaptabilita - zmeny berieš ako výzvu, nie problém
  • reprezentatívnosť - dokážeš nás dôstojne reprezentovať navonok, napríklad v médiach
  • rozhodnosť - vieš zaujať jasné stanovisko a ísť za ním
  • organizačné schopnosti - udržíš prehľad aj v hektických dňoch
  • férovosť a líderstvo - dokážeš udržať tím motivovaný a dobre koordinovaný
  • príprava eventov a pop-up akcií


    Pošli nám svoje CV a 3 veci, ktoré by si urobil/a, aby si vytvoril predajňu, ktorú budú ľudia milovať.

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.