Asistentka riaditeľa – organizačná podpora riaditeľa
Menej ako 2 týždne
JUNIK S&J, s.r.o.
Jesenského 10, Považská Bystrica, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 200 - 1 520 € hrubého
+individuálne ohodnotenie podľa schopností
Úväzok
Práca na plný úväzok, Práca na skrátený úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Administratíva, Manažment, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Personálny manažér, Sekretárka
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Ponúkame príležitosť pre precíznu a spoľahlivú asistentku riaditeľa, ktorá dokáže priniesť do našej firmy systém, organizáciu a dôslednosť. Tvoja úloha bude nielen administratívna, ale najmä organizačná – pomôžeš riaditeľovi udržať prehľad o prioritách, úlohách a termínoch.
-organizácia kalendára, mítingov a cestovného plánu riaditeľa
-denné plánovanie s riaditeľom – kontrola priorít a rozdelenie úloh
-monitoring plnenia úloh vo firme – vedenie zoznamu, kontrola termínov a ich pripomínanie
-príprava podkladov pre rozhodovanie (zhrnutia, zápisy zo stretnutí)
-administratívna agenda – korešpondencia, dokumenty
-upozorňovanie na kľúčové termíny a záväzky
Zamestnanecké výhody, benefity:
Sme vďační za každého človeka, ktorý u nás pracuje, pomáha nám zlepšovať sa a rásť.
U nás je každý dôležitý. Vážime si ľudí, preto ponúkame:
-prácu priamo pri riaditeľovi – budeš jeho pravou rukou
-príjemné pracovné prostredie a menší priateľský kolektív
-stabilné zázemie rastúcej stavebnej spoločnosti
-priestor pre profesionálny rast – od administratívy až po projektovú koordináciu
-motivačné finančné ohodnotenie podľa skúseností a výsledkov
-pracovné prostredie, kde má tvoja práca reálny vplyv na chod firmy
Informácie o výberovom konaní:
Zašlite prosím životopis v slovenskom jazyku s fotografiou a motivačným listom adresu jurkenik@juniksj.sk.
Výber uchádzačov bude prebiehať v prvom kole telefonicky v druhom sa uskutoční osobný pohovor s riaditeľom firmy.
Kontaktujeme iba uchádzačov ktorých profil zodpovedá našim požiadavkám.Vopred ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca:
-výborné organizačné schopnosti a systematický prístup
-skúsenosti s koordináciou úloh a kontrolou plnenia povinností
-zodpovednosť, precíznosť a dôslednosť – nič ti neunikne
-asertívna komunikácia – schopnosť pripomenúť a vyžadovať splnenie úloh
-schopnosť zvládať viacero úloh naraz
-diskrétnosť a lojalita pri práci s dôvernými informáciami
-znalosť MS Office a skúsenosti s nástrojmi na riadenie úloh (výhodou)
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.