banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Asistentka riaditeľa – organizačná podpora riaditeľa

Menej ako 2 týždne

JUNIK S&J, s.r.o.

Jesenského 10, Považská Bystrica, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

1 200 - 1 520 € hrubého

+individuálne ohodnotenie podľa schopností

Úväzok

Práca na plný úväzok, Práca na skrátený úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Administratíva, Manažment, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Personálny manažér, Sekretárka


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Ponúkame príležitosť pre precíznu a spoľahlivú asistentku riaditeľa, ktorá dokáže priniesť do našej firmy systém, organizáciu a dôslednosť. Tvoja úloha bude nielen administratívna, ale najmä organizačná – pomôžeš riaditeľovi udržať prehľad o prioritách, úlohách a termínoch.

-organizácia kalendára, mítingov a cestovného plánu riaditeľa

-denné plánovanie s riaditeľom – kontrola priorít a rozdelenie úloh

-monitoring plnenia úloh vo firme – vedenie zoznamu, kontrola termínov a ich pripomínanie

-príprava podkladov pre rozhodovanie (zhrnutia, zápisy zo stretnutí)

-administratívna agenda – korešpondencia, dokumenty

-upozorňovanie na kľúčové termíny a záväzky

Zamestnanecké výhody, benefity:

Sme vďační za každého človeka, ktorý u nás pracuje, pomáha nám zlepšovať sa a rásť.
U nás je každý dôležitý. Vážime si ľudí, preto ponúkame:

-prácu priamo pri riaditeľovi – budeš jeho pravou rukou

-príjemné pracovné prostredie a menší priateľský kolektív

-stabilné zázemie rastúcej stavebnej spoločnosti

-priestor pre profesionálny rast – od administratívy až po projektovú koordináciu

-motivačné finančné ohodnotenie podľa skúseností a výsledkov

-pracovné prostredie, kde má tvoja práca reálny vplyv na chod firmy


Informácie o výberovom konaní:
Zašlite prosím životopis v slovenskom jazyku s fotografiou a motivačným listom adresu jurkenik@juniksj.sk.

Výber uchádzačov bude prebiehať v prvom kole telefonicky v druhom sa uskutoční osobný pohovor s riaditeľom firmy.

Kontaktujeme iba uchádzačov ktorých profil zodpovedá našim požiadavkám.Vopred ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca:

-výborné organizačné schopnosti a systematický prístup

-skúsenosti s koordináciou úloh a kontrolou plnenia povinností

-zodpovednosť, precíznosť a dôslednosť – nič ti neunikne

-asertívna komunikácia – schopnosť pripomenúť a vyžadovať splnenie úloh

-schopnosť zvládať viacero úloh naraz

-diskrétnosť a lojalita pri práci s dôvernými informáciami

-znalosť MS Office a skúsenosti s nástrojmi na riadenie úloh (výhodou)

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.