banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Back office assistant

2 dni

I SEE IT, s.r.o.

Plynárenská 1, Ružinov, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

1 200 - 1 300 € hrubého

+ podľa dohody ( skúsenosti a variabilná zložka)

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mierne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Bankovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Pracovník platobného styku, Back office špecialista


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:


- zabezpečuje vstupný kontakt s klientom prostredníctvom telefonátov, e-mailov, návštev
- na dennej báze odpovedá na dopyty klientov
- zodpovedá za prípravu a report klientskych zmlúv a za správnosť podkladov
- zastrešuje proces podpisu klientskych zmlúv s klientom
- pripravuje dotazníky spokojnosti pre klientov, posiela ich klientom
- je administratívnou podporou pre predajný team
- zastrešuje bežný chod predajného miesta
- spracovanie informácií o klientoch
- príprava vyhodnotení vhodných produktov pre klientov
- príprava podkladov a zmlúv pre klientov
- archivácia dokladov a zmlúv, správa digitálnych zložiek klientov
- správa databázy klientov a potenciálnych klientov
- asistenčné práce súvisiace s objednávkami tovarov, spracovávanie prijatých faktúr za tovar, dodacích listov, evidencia o pohyboch a stavoch zásob, spolupráca so skladom pri príjme tovaru, pravidelná komunikácia s domácimi aj zahraničnými dodávateľmi.
- zabezpečovanie plynulého chodu administratívnych prác pre vedenie spoločnosti,
administratívna a organizačná podpora kolegov a kolegýň naprieč oddeleniami,
komunikácia (písomná a telefonická)
Príprava prezentácií, podkladov, spracovanie zápisov a ich distribúcia,
- prijímanie klientov/iek na recepcii vedenia spoločnosti,
business development – rozvoj a identifikácia obchodných príležitostí


Informácie o výberovom konaní:

Tešíme sa na každého, kto rozšíri náš kolektív a obohatí ho svojou osobnosťou .

Svoj životopis, prosím pošlite na zivotopis@iseeit.sk

Zamestnanecké výhody, benefity:


- možnosť viesť vlastný projekt v rámci firmy
- pevná pracovná doba bez víkendov a nadčasov
- možnosť kariérneho rastu
- príjemné pracovné prostredie a skvelý mladý kolektív
- káva k dispozícii samozrejmosťou
- zamestnanecké zľavy na tovar a iné produktové výhody

Informácie o výberovom konaní:
Informácie o výberovom konaní
Tešíme sa na každého, kto rozšíri náš kolektív a obohatí ho svojou osobnosťou . Svoj životopis, prosím pošlite na zivotopis@iseeit.sk

Požiadavky na zamestnanca:


- silné komunikačné schopnosti, bezproblémová komunikácia so zákazníkmi – ústnou aj písomnou formou
- tímový hráč
- empatia a pozitívny prístup k práci a zákazníkom
- zodpovednosť, presnosť, spoľahlivosť, samostatnosť
- schopnosť učiť sa, adaptovať a rýchlo nasať nové informácie
- komunikačná úroveň v anglickom jazyku
- zvládnutie základnej práce s PC – Excel, Word, web
- skúsenosti s prácou v ERP Pohoda výhodou


Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.