Back office assistant
2 dni
I SEE IT, s.r.o.
Plynárenská 1, Ružinov, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 200 - 1 300 € hrubého
+ podľa dohody ( skúsenosti a variabilná zložka)
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mierne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Bankovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Pracovník platobného styku, Back office špecialista
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- zabezpečuje vstupný kontakt s klientom prostredníctvom telefonátov, e-mailov, návštev
- na dennej báze odpovedá na dopyty klientov
- zodpovedá za prípravu a report klientskych zmlúv a za správnosť podkladov
- zastrešuje proces podpisu klientskych zmlúv s klientom
- pripravuje dotazníky spokojnosti pre klientov, posiela ich klientom
- je administratívnou podporou pre predajný team
- zastrešuje bežný chod predajného miesta
- spracovanie informácií o klientoch
- príprava vyhodnotení vhodných produktov pre klientov
- príprava podkladov a zmlúv pre klientov
- archivácia dokladov a zmlúv, správa digitálnych zložiek klientov
- správa databázy klientov a potenciálnych klientov
- asistenčné práce súvisiace s objednávkami tovarov, spracovávanie prijatých faktúr za tovar, dodacích listov, evidencia o pohyboch a stavoch zásob, spolupráca so skladom pri príjme tovaru, pravidelná komunikácia s domácimi aj zahraničnými dodávateľmi.
- zabezpečovanie plynulého chodu administratívnych prác pre vedenie spoločnosti,
administratívna a organizačná podpora kolegov a kolegýň naprieč oddeleniami,
komunikácia (písomná a telefonická)
Príprava prezentácií, podkladov, spracovanie zápisov a ich distribúcia,
- prijímanie klientov/iek na recepcii vedenia spoločnosti,
business development – rozvoj a identifikácia obchodných príležitostí
Informácie o výberovom konaní:
Tešíme sa na každého, kto rozšíri náš kolektív a obohatí ho svojou osobnosťou .
Svoj životopis, prosím pošlite na zivotopis@iseeit.sk
Zamestnanecké výhody, benefity:
- možnosť viesť vlastný projekt v rámci firmy
- pevná pracovná doba bez víkendov a nadčasov
- možnosť kariérneho rastu
- príjemné pracovné prostredie a skvelý mladý kolektív
- káva k dispozícii samozrejmosťou
- zamestnanecké zľavy na tovar a iné produktové výhody
Informácie o výberovom konaní:
Informácie o výberovom konaní
Tešíme sa na každého, kto rozšíri náš kolektív a obohatí ho svojou osobnosťou . Svoj životopis, prosím pošlite na zivotopis@iseeit.sk
Požiadavky na zamestnanca:
- silné komunikačné schopnosti, bezproblémová komunikácia so zákazníkmi – ústnou aj písomnou formou
- tímový hráč
- empatia a pozitívny prístup k práci a zákazníkom
- zodpovednosť, presnosť, spoľahlivosť, samostatnosť
- schopnosť učiť sa, adaptovať a rýchlo nasať nové informácie
- komunikačná úroveň v anglickom jazyku
- zvládnutie základnej práce s PC – Excel, Word, web
- skúsenosti s prácou v ERP Pohoda výhodou
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.