banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Administration and Billing Specialist with French

Menej ako týždeň

ARVAL COMPETENCE CENTER

Bratislava, Slovak Republic

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 600 € hrubého

The final salary package will depend on candidate's skills and previous experiences.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá), Francúzština (Mierne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Doprava, špedícia, logistika, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Obchod, Poisťovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Logistik, Účtovník, Pokladník, Referent zúčtovania


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

This is your opportunity to become a part of the Administration and Billing department, which is responsible for initial processing, sorting and validation of all the invoices related to car fleet in various countries all over the Europe.  This is  position to strengthen the current team and support Switzerland entity of Arval from our Competence Center based in Bratislava.

The main responsibilities:

  • Validation & processing of suppliers’ invoices in internal systems
  • Allocation of invoices to respective repair, maintenance, damage, etc.
  • Processing of extra charges invoices
  • On request support of Fleet Service team during peak periods
  • Formal control of invoices
  • Responsibility for archiving documentation
  • Working instruction preparation and participation on procedures preparation
  • Ensuring suppliers bookings on time and with proper amounts
  • Act as a contact point for suppliers, internal customers and managements in order to provide the information about the invoices and their current processing phase

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Team-buildings, Family day celebrations, Christmas party, Health Awareness day and other social occasions to celebrate the teamwork and Arval company culture
  • Yearly salary review and company bonus /can reach 100% of average monthly salary/
  • Cafeteria.sk benefit program
  • Multisport Card for active free time
  • Meal ticket – 8 EUR of credit for every working day to cover the costs of lunch breaks
  • 2 sick days per year
  • Fruit Days – fresh fruits everyday delivered to the office
  • Referral Bonus for recommending new employee
  • Life insurance    
  • Possibility to work from home


Požiadavky na zamestnanca:

  • Attention to details and prepared for repetitive job tasks
  • Structured way of working, able to deal with large data entries
  • Focused
  • Willing to learn
  • Patient
  • Responsible

O firme

Patríme do nadnárodnej bankovej skupiny BNP Paribas a na Slovensku pôsobíme ako organizačná zložka Arval Slovakia od roku 2015. Našou hlavnou úlohou je poskytovať podporu subjektom skupiny ArvalBNP Paribas. Arval BNP Paribas je poskytovateľom operatívneho lízingu v 30 krajinách sveta. Podpora, ktorú poskytujeme, je spojená s technickou a finančnou podporou, ako aj s odbornými, poradenskými a outsourcingovými službami. Navyše sme prítomní vo všetkých oblastiach, ktoré súvisia s operatívnym lízingom, ako je zákaznícke kontaktné centrum, controlling, záruka, havarijné poistenie, či back office. Jednu zložku spoločnosti tvorí oddelenie prevádzky – call centrum, komunikácia s vodičmi a technické oddelenie. Druhý pokrýva finančnú oblasť, ako je komplexné účtovné poradenstvo.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.