Sales Associate – hľadáme posilu do obchodného tímu!
Stále hľadajú
Zatopek Consulting, a. s.
Framborská 252/19, 010 01 Žilina, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 400 € hrubého
Výška finálnej mzdy závisí od skúseností a znalostí daného kandidáta.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá), Slovenčina (Pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Obchod, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Obchodný referent
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Zaujíma Ťa obchod, máš organizačný talent a baví Ťa komunikácia s obchodnými partnermi? Pridaj sa k nám a podieľaj sa na projektoch, ktoré formujú budúcnosť SAP riešení!
Do nášho obchodného tímu hľadáme ambicióznu a samostatnú osobnosť, ktorá bude pravou rukou obchodného tímu a oporou v celom predajnom cykle – od prvého kontaktu až po prípravu ponuky. Táto rola je ideálna pre niekoho, kto má silné organizačné a komunikačné schopnosti a chuť učiť sa a rásť.
Ako Sales Associate v oblasti SAP konzultačných a obchodných služieb budeš podporovať obchodný tím pri identifikovaní, rozvíjaní a uzatváraní obchodných príležitostí. Tvojou úlohou bude budovať dôveru so zákazníkmi, komunikovať hodnotu našich riešení a aktívne sa podieľať na celom predajnom procese v spolupráci s konzultantmi a technickými expertmi.
Tvoj pracovný deň bude zahŕňať:
- Prípravu obchodných ponúk a follow-upy na klientov
- Koordinácia prác na RFP/RFI – zhromažďovanie podkladov, organizácia zapojených osôb, časový manažment odpovedí
- Správu CRM systému – aktualizácia Sales Kanban dashboardu
- Príprava pravidelných obchodných reportov a štatistík pre vedenie spoločnosti
- Plánovanie a koordináciu stretnutí (tvoj kalendár bude tvoje kráľovstvo)
- Udržiavanie prehľadu o stave príležitostí, pipeline a predajných cykloch
- Spolupráca na príprave zmlúv – revízia z obsahového hľadiska, zladenie so schválenými ponukami
- Tvorbu návrhov projektových plánov a odhadov nacenenia
- Revíziu zmlúv z obsahovej stránky – kontrola súladu s ponukami a dohodami
- Monitoring zákazníckych portálov – aby nám neušla žiadna príležitosť
- Správa šablón obchodných dokumentov (ponuky, prezentácie, zmluvy)
- Interná koordinácia s konzultantmi pri príprave technickej časti ponúk
- Podporu Presales aktivít – vytváranie PowerPoint prezentácií, zápisov zo stretnutí a prípravných dokumentov
Zamestnanecké výhody, benefity:
Podporujeme work-life balance, a preto:
fungujeme v hybridnom režime – kombinujeme prácu z domu a osobné stretnutia v kancelárii, aby sme zachovali kontakt aj efektivitu
máš u nás flexibilný pracovný čas a 5 dní voľna navyše
nesledujeme dochádzku na minúty – zameriavame sa na kvalitne odvedenú prácu a zodpovedný prístup
Záleží nám na zdraví a pohode, preto ponúkame:
príspevok na nadštandardnú zdravotnú starostlivosť
- kvalitný pitný režim a pracovné prostredie, ktoré podporuje sústredenie aj oddych
Myslíme na budúcnosť:
prispievame na doplnkové dôchodkové sporenie (DDS)
výkonnostné odmeny a Hiring bonus sú súčasťou nášho hodnotenia práce
benefity si vyberáš podľa vlastných preferencií prostredníctvom aplikácie Benefit Plus
jazykové vzdelávanie pre zamestnancov aj ich deti
A pretože veríme, že nás spájajú aj spoločné zážitky:
organizujeme firemné teambuildingy v zaujímavých destináciách – lyžovačky, pobyty pri mori, výjazdy do miest
stretávame sa aj na neformálnych akciách a podujatiach
zapájame sa do aktivít na podporu tých, ktorí to potrebujú
Aj keď sme vyrástli, nezabúdame na to, ako sme začínali – rodinná atmosféra a férový prístup zostávajú pevnou súčasťou našej firemnej kultúry
Požiadavky na zamestnanca:
- Máš štruktúrovaný a organizovaný prístup k práci – vieš si efektívne plánovať čas, sledovať úlohy a dodržiavať termíny. Vieš správne prioritizovať zverené úlohy.
- Dokážeš vytvárať prehľadné a profesionálne výstupy – či už ide o kvalitné zápisy zo stretnutí, jasne formulované projektové návrhy alebo klientsky orientované prezentácie.
- Máš vynikajúce komunikačné schopnosti – slovom aj písmom, v slovenčine aj v angličtine.
- Máš proaktívny prístup – hľadáš riešenia, nie výhovorky, a preberáš zodpovednosť za to, čo robíš.
- Vieš samostatne pracovať, no zároveň si tímový hráč a spolupráca ti je prirodzená.
- Rýchlo sa učíš nové digitálne nástroje – technológie sú pre teba výzvou, nie prekážkou a máš záujem o technológie a porozumenie SAP riešeniam – chceš rozumieť tomu, čo ponúkaš.
- Skúsenosti z obchodnej alebo konzultačnej pozície (ideálne v IT/službách) sú výhodou
- Pokročilá znalosť balíka MS Office (najmä Word, Excel, PowerPoint)
- Angličtina minimálne na úrovni B2 (denná komunikácia s partnermi a klientmi)
- Máš chuť učiť sa, zlepšovať procesy a posúvať sa smerom k roli obchodného manažéra.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.