Účtovný & administratívny asistent (PCC, BiW & Tax)
Menej ako týždeň
Grafton Slovakia s.r.o.
Vráble, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 500 - 2 000 € hrubého
1500€ - 2000€ základná mzda podľa skúseností + príplatky a bonusy.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Asistent audítora, Asistent daňového poradcu
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Výška mzdy sa odvíja od tvojich skúseností a dohodneme ju spolu počas výberového procesu.
Hlavná zodpovednosť:
Budeš podporovať vedenie divízie PCC BiW, ktorá zabezpečuje hladký chod výroby karosérií vozidiel a koordinuje administratívne a procesné úlohy. Súčasťou tvojej práce bude spolupráca s medzinárodnými tímami, audítormi a daňovými poradcami.
Kľúčové úlohy a zodpovednosti – PCC Assistant:
• Podporíš vedenie PCC a odľahčíš supervízora od každodenných operatívnych úloh
• Rezervuješ služobné cesty – letenky, ubytovanie, cestovné plány
• Budeš spravovať firemné vozidlá a evidenciu ich používania
• Pripravíš prezentácie, podklady a reporty pre vedenie
• Budeš pracovať s dochádzkovým systémom (RON) – sledovať absencie a zmeny
Kľúčové úlohy a zodpovednosti – Tax and Accounting Analyst:
• Zabezpečíš archiváciu účtovných a daňových dokumentov v súlade s legislatívou
• Dohliadneš na obeh účtovných dokladov smerujúcich do účtovného oddelenia
• Pripravíš dokumenty pre audity a externé subjekty
• Aplikuješ daňové a účtovné predpisy v spolupráci s tímom
• Budeš spolupracovať na zostavení finančných výkazov – súvaha, výsledovka, prílohy, daňové priznania
• Zabezpečíš reporting – týždenný, mesačný a ročný, identifikuješ riziká a informuješ vedenie
Požadujeme:
• Pokročilá znalosť MS Office, najmä Excel, pre prácu s dátami a reportami
• Skúsenosť so systémom SAP je výhodou
• Znalosť procesov transferového oceňovania je výhodou
• Skúsenosti s finančným reportovaním a vypracovaním finančných výkazov
• Minimálne 1,5 roka praxe v oblasti účtovníctva a daní
• Výhodou je znalosť daňovej legislatívy, IFRS a lokálnych účtovných štandardov (GAAP)
• Pokročilá znalosť RON dochádzkového systému
• Skúsenosti so správou štátnej pomoci a eurofondov
• Angličtina na komunikatívnej úrovni, využiješ ju pri komunikácii s vedením a kolegami zo zahraničia
• Skúsenosti v administratíve a organizácii práce, schopnosť zvládať viac úloh naraz a udržať poriadok v dokumentoch
Dalšie informácie:
Benefity:
• Home office – možnosť práce z domu po dohode so zamestnávateľom
• Motivačný hodnotiaci systém, ktorý odmeňuje tvoj výkon
• Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• Príspevok na šport, kultúru a dovolenku
• Odmeny pri pracovných a životných výročiach
• Masáže priamo v spoločnosti pre relax počas pracovného dňa
• Účasť na kultúrnych podujatiach, koncertoch a firemných aktivitách
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na https://www.grafton.sk/sk/job-search
Zamestnanecké výhody, benefity:
Možnosť home office
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.