General Administration
Stále hľadajú
Geberit Slovensko s.r.o.
Karadžičova, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 7 €/hodina hrubého
Spolupráce je na dobu určitou do 31.12.2025.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Zmluva
Dohoda o vykonaní práce
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Office manager, Recepčná
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Prvý kontakt so zákazníkmi na recepcii (showroome) aj po telefóne, starostlivosť o hostí
- Plánovanie využitia zasadacích miestností – rezervácia v kalendári Outlook
- Príprava, koordinácia interných aj externých pracovných porád, stretnutí vrátene zabezpečenia občerstvenia a potrieb na porady, školenia,..
- Administrácia vozového parku - evidencia služobných áut, pravidlá parkovania v garážach budovy, termíny STK, objednávanie do servisu atď.
- Asistencia pri likvidácii dopravných škodových udalostí
- Evidencia a posielanie pošty
- Zabezpečenie kancelárskych potrieb a občerstvenia na pracovisku
- Rezervácie ubytovania, leteniek
- Skenovanie a príprava faktúr pre účtovníctvo
- Administrácia cestovného poistenia
- Iné ad-hoc úlohy podľa potreby
Zamestnanecké výhody, benefity:
Ponúkáme:
- Prácu v príjemnom a priateľskom kolektíve, kde si navzájom radi pomáhame
- Občerstvenie na pracovisku
- Pestrú a rôznorodú náplň práce
- Možnosť získať skúsenosti v administratíve a fungovaní recepcie
- Podporu pri zaškolení a ochotu kolegov pomôcť
Informácie o výberovom konaní:
Vážení uchádzači,
vzhľadom na dovolenkové obdobie a leto budú prví uchádzači/kandidáti kontaktovaní až v poslednom augustovom týždni.
Výberové konanie bude prebiehať v dvoch kolách – v 1. kole sa stretnete s HR Business Partnerom a zástupcami finančného oddelenia, v 2. kole sa k rozhovoru pripojí aj konateľka spoločnosti.
Požiadavky na zamestnanca:
Hľadáme predovšetkým kolegu a/alebo kolegyňu, ktorý zapadne do nášho tímu.
Pozícia je vhodná ako celodenná práca pre jedného človeka, prípadne pre dvoch kolegov, ktorí sa budú striedať.
Pozícia je vhodná pre kandidáta, ktorý si chce krátkodobo vyskúšať prácu na recepcii.
Dôležitá je komunikatívnosť, príjemné a reprezentatívne vystupovanie, ako aj znalosť práce s počítačom – najmä s programami MS Office, predovšetkým Excel, Word; Outlook.
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.