Office Manager
Menej ako týždeň
Arvin & Benet, s. r. o.
Záhradnícka 30, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 400 € hrubého
Prispôsobené skúsenostiam uchádzača.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Zmluva
Práca na živnostenský list/IČO
Vzdelanie
Základné
Jazyky
Angličtina (Mierne pokročilá), Slovenčina (Výborná)
Zaradené
Administratíva, Office manager
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- zodpovednosť za chod kancelárie
- samostatné riešenie zverených pracovných úloh, zodpovednosť za ich priebeh a úspešné ukončenie
- prijímanie a starostlivosť o prichádzajúcich klientov
- správa a evidencia termínov v kalendári
- starostlivosť o zasadacie miestnosti a prostredie kancelárie
- práca s interným systémom spoločnosti
- zadelenie práce brigádnikom, ktorí pomáhajú na recepcii
- plnenie operatívnych úloh a administratívna podpora podľa potreby nadriadeného
- vybavovanie firemnej korešpondencie, pošty a telefonických hovorov
- spracovanie zmlúv a objednávok
- zodpovednosť za zverenú hotovosť
- evidencia, zakladanie, vyhľadávanie, skenovanie dokumentov
- podpora 9 maklérom
- príprava a tlač dokumentov podľa pokynov
- vybavovanie záležitostí v mene spoločnosti na úradoch a v inštitúciách (kataster, pošta a pod.)
- kontrola prebiehajúcich konaní na katastri nehnuteľností
- priebežná kontrola a zverejňovanie inzerátov na realitných portáloch
- príprava odovzdávacích protokolov a popredajného servisu
- pomoc so sociálnymi sieťami je vítaná, avšak nie podmienkou
- organizácia homestagingu nehnuteľností
Kandidátov a kandidátky upozorňujeme na pracovnú dobu od 9:00 do 17:30.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- inšpiratívna práca v príjemnom prostredí jednej z najlepších realitných kancelárií na Slovensku
- možnosť kariérneho rastu
- práca so zaujímavou klientelou
- notebook a mobilný telefón
- káva a nápoje na pracovisku sú samozrejmosťou
- dobrý kolektív
- kvalitné zaučenie
Požiadavky na zamestnanca:
- ochota učiť sa nové veci
- výborné komunikačné schopnosti
- bezchybná gramatika
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- samostatnosť, zmysel pre detail a schopnosť robiť rozhodnutia
- neustále zlepšovanie
- lojalita a flexibilita
- time management
- zvládanie stresových situácií
- sklon neustále veci vylepšovať a neuspokojiť sa s aktuálnym stavom
- silné organizačné schopnosti
- každý nový nápad sa cení :-)
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.