banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Administratívny asistent & Sales Support (dohoda, part-time)

Menej ako 2 týždne

Centila, s. r. o.

Prievozská 4D, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 7,50 €/hodina hrubého

Úväzok

Práca na skrátený úväzok

Zmluva

Dohoda o vykonaní práce

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Slovenčina (Pokročilá), Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Controller


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hľadáme všestrannú posilu, ktorá nám pomôže skrotiť administratívu, zefektívniť procesy a podporí náš obchodný aj marketingový tím. Ak máš zmysel pre poriadok, rád/rada si uľahčuješ prácu v Exceli a nebaví ťa jednotvárnosť, čítaj ďalej!

Čo bude tvojou hlavnou úlohou

  • Odosielanie faktúr klientom, evidencia platieb
  • Kontrola hodín na faktúrach od dodávateľov a klientov
  • Tvorba a správa objednávok, dohľad nad ich životným cyklom
  • Komunikácia s dodávateľmi a zákazníkmi k objednávkam a fakturácii
  • Telefónna linka prvej kontaktnej línie pre web (≈ 1–2 h denne) – zodpovedanie základných otázok a prípadné prepojenie na špecialistov
  • Kontrolling – sledovanie nákladov a výnosov, základné reporty
  • Zlepšovanie a správa procesov (nastavovanie workflow, interné smernice)
  • Pravidelná aktualizácia cenníkov, case studies a prezentačných šablón
  • Tvorba jednoduchých dashboardov a forecasting predajných výsledkov (podľa potreby)
  • Compliance management – dohľad nad dodržiavaním interných smerníc (ad-hoc)
  • Príprava podkladov pre fakturáciu a mesačné uzávierky
  • Stráženie termínov – plánovanie míľnikov a akcií v kalendári

Čo od teba očakávame

  • Minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou; výhodou 1.–2. stupeň VŠ
  • Slovenský jazyk – rodný alebo C1
  • Anglický jazyk – minimálne B2 (písomná aj ústna komunikácia)
  • MS Excel & MS Word – pokročilé základy (kontingenčné tabuľky, XLOOKUP, formátovanie dokumentov)
  • Zmysel pre detail, spoľahlivosť a samostatnosť
  • Chuť učiť sa, navrhovať zlepšenia a komunikovať s rôznymi ľuďmi

Čo ti ponúkame

  • Dohoda (ideálne 10 – 15 h/týždenne) s možnosťou neskoršieho navýšenia úväzku
  • Flexibilný pracovný čas, kombinácia home-office & kancelária (Bratislava)
  • Možnosť rásť – preberieš si toľko zodpovednosti, koľko zvládneš
  • Priestor na automatizáciu a digitalizáciu procesov (ceníme vlastné nápady)
  • Príjemné pracovné prostredie a kolektív, ktorý ocení humor aj drive
  • Odmena podľa skúseností + výkonnostné bonusy

Zaujalo ťa to?
Pošli nám CV v slovenčine a krátky motivačný list (v angličtine). Do predmetu uveď „Admin & Sales Support – tvoje meno“. Tešíme sa na teba!

O firme
Spoločnosť má viacero klientov pôsobiacich prevažne v oblasti informačných technológií

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.