Administratívny asistent & Sales Support (dohoda, part-time)
Menej ako 2 týždne
Centila, s. r. o.
Prievozská 4D, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 7,50 €/hodina hrubého
Úväzok
Práca na skrátený úväzok
Zmluva
Dohoda o vykonaní práce
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Slovenčina (Pokročilá), Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Controller
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme všestrannú posilu, ktorá nám pomôže skrotiť administratívu, zefektívniť procesy a podporí náš obchodný aj marketingový tím. Ak máš zmysel pre poriadok, rád/rada si uľahčuješ prácu v Exceli a nebaví ťa jednotvárnosť, čítaj ďalej!
Čo bude tvojou hlavnou úlohou
- Odosielanie faktúr klientom, evidencia platieb
- Kontrola hodín na faktúrach od dodávateľov a klientov
- Tvorba a správa objednávok, dohľad nad ich životným cyklom
- Komunikácia s dodávateľmi a zákazníkmi k objednávkam a fakturácii
- Telefónna linka prvej kontaktnej línie pre web (≈ 1–2 h denne) – zodpovedanie základných otázok a prípadné prepojenie na špecialistov
- Kontrolling – sledovanie nákladov a výnosov, základné reporty
- Zlepšovanie a správa procesov (nastavovanie workflow, interné smernice)
- Pravidelná aktualizácia cenníkov, case studies a prezentačných šablón
- Tvorba jednoduchých dashboardov a forecasting predajných výsledkov (podľa potreby)
- Compliance management – dohľad nad dodržiavaním interných smerníc (ad-hoc)
- Príprava podkladov pre fakturáciu a mesačné uzávierky
- Stráženie termínov – plánovanie míľnikov a akcií v kalendári
Čo od teba očakávame
- Minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou; výhodou 1.–2. stupeň VŠ
- Slovenský jazyk – rodný alebo C1
- Anglický jazyk – minimálne B2 (písomná aj ústna komunikácia)
- MS Excel & MS Word – pokročilé základy (kontingenčné tabuľky, XLOOKUP, formátovanie dokumentov)
- Zmysel pre detail, spoľahlivosť a samostatnosť
- Chuť učiť sa, navrhovať zlepšenia a komunikovať s rôznymi ľuďmi
Čo ti ponúkame
- Dohoda (ideálne 10 – 15 h/týždenne) s možnosťou neskoršieho navýšenia úväzku
- Flexibilný pracovný čas, kombinácia home-office & kancelária (Bratislava)
- Možnosť rásť – preberieš si toľko zodpovednosti, koľko zvládneš
- Priestor na automatizáciu a digitalizáciu procesov (ceníme vlastné nápady)
- Príjemné pracovné prostredie a kolektív, ktorý ocení humor aj drive
- Odmena podľa skúseností + výkonnostné bonusy
Zaujalo ťa to?
Pošli nám CV v slovenčine a krátky motivačný list (v angličtine). Do predmetu uveď „Admin & Sales Support – tvoje meno“. Tešíme sa na teba!
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.