banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Marketing and Back office Coordinator

Včerajšie

MenkynaPartners Management Consulting, s.r.o.

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 800 € hrubého

Finálna výška finančného ohodnotenia bude predmetom partnerskej diskusie a bude závisieť od skúseností kandidáta.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)

Zaradené

Administratíva, Marketing, reklama, PR, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Marketingový pracovník, Špecialista marketingových analýz, Marketingový špecialista


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

1. Marketing

  • Koordinácia interného a externého marketingu – tvorba a správa contentu (spolupráca s grafikmi, agentúrami).
  • Správa webu a sociálnych sietí (dodávanie obsahu, úpravy, kontrola konzistencie brandu).
  • Podpora „podlinkového“ marketingu – branding vozidiel, prevádzok, propagačné materiály.
  • Spolupráca na produktovom marketingu (prezentácie, materiály, akcie).
  • Organizácia a podpora eventov (zákaznícke akcie, interné podujatia).
  • Tvorba foto/video obsahu (napr. prezentácia zákazníkov, firmy, vedenia).
  • Spolupráca na PR aktivitách a firemnej komunikácii.

2. Asistenčná a administratívna časť

  • Komplexná podpora CEO, CFO a obchodného riaditeľa (tzv. „pravá ruka“ vedenia).
  • Zabezpečenie chodu kancelárie v Bratislave – komunikácia s dodávateľmi, objednávky, drobné nákupy, evidencia nákladov.
  • Administratívna podpora obchodného tímu.
  • Organizácia a zabezpečenie BOZP školení, požiarnej ochrany, OOPP.
  • Pomoc pri drobných projektoch (napr. prerábka kancelárií, hľadanie nových priestorov, koordinácia dodávateľov).
  • Príprava prezentácií, podkladov a reportov pre vedenie.
  • Administratívna koordinácia medzi slovenským a českým tímom.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Možnosť odborného a profesijného rastu.
  • Dlhodobé a stabilné pracovné uplatnenie.
  • Možnosť home-office.
  • Po skúšobnej dobe príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie (3. pilier).

Požiadavky na zamestnanca:

Odborné kompetencie (hard skills):

  • Minimálne 1-2 roky relevantných skúseností v oblasti marketingu.
  • Pokročilá znalosť MS Office (Excel, PowerPoint, Word).
  • Skúsenosť alebo cit pre marketing a vizuálnu komunikáciu (eventy, grafika, sociálne siete).
  • Anglický jazyk na úrovni min. B2.
  • Vodičský preukaz skupiny B – aktívny vodič.
  • Základné znalosti BOZP/PO výhodou.

Osobnostné predpoklady:

  • Samostatnosť, proaktivita a schopnosť riešiť úlohy z rôznych oblastí.
  • Zodpovednosť, dôslednosť a organizačný talent.
  • Estetické cítenie a zmysel pre detail.
  • Dobré komunikačné zručnosti a prirodzený „hands-on“ prístup.
  • Dynamická osobnosť s pozitívnym prístupom – vhodné pre kandidáta s ambíciou profesionálne rásť (napr. do oblasti obchodu alebo marketingu).

Vodičský preukaz:
B

O firme
Popredný svetový výrobca a dodávateľ prémiových lešenárskych systémov a dočasných konštrukcií pre stavebníctvo, priemysel a eventy.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.