Administratívny pracovník
Menej ako 2 týždne
Mgr. Katarína Muchová
Nové Zámky, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 200 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok, Práca na skrátený úväzok
Zmluva
Dohoda o vykonaní práce, Práca na živnostenský list/IČO
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
1. Správa a kontrola finančných podkladov
2. Komunikácia s obchodnými partnermi
3. Príprava podkladov a analýz
4. Administratívna činnosť
Zamestnanecké výhody, benefity:
1. Flexibilný pracovný čas / možnosť i na 4 hodiny - denne /
2. Príjemné pracovné prostredie, krásna kancelária a mladý kolektív
3. Motivujúce finančné ohodnotenie a možnosť kariérneho rastu
4. Rôzne zľavy na tovary a služby i benefity naviac
5. Dovolenky v zahraničí i na Slovensku, výlety s rodinami
6. Silná podpory skúsených kolegov
7. Možnosť vzdelávania a učenia sa od inšpiratívnych a známych koučov
Požiadavky na zamestnanca:
1. Komunikácia
2. Zodpovednosť
3. Ochota učiť sa
4. Cieľavedomosť
5. Pozitívny prístup k práci
6. Samostatnosť
7. Príjemné vystupovanie
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.