banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Back Office Manager

Menej ako 2 týždne

Torreol, s. r. o.

Rajská, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

1 400 - 1 600 € hrubého

Prípadne podľa skúsenosti kandidáta.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mierne pokročilá), Nemčina (Mierne pokročilá)

Zaradené

Bankovníctvo, Back office špecialista


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Do nášho tímu hľadáme kolegyňu/kolegu, ktorá(ý) bude oporou pre obchodné oddelenie.

Na tejto pozícii budete zodpovedať za vykonávanie rôznych administratívnych činností, ktoré zabezpečujú plynulý chod procesov súvisiacich s dodávkou plynu a elektriny našim zákazníkom. Vašou hlavnou úlohou bude:

  • Back Office podpora obchodného oddelenia pri vyhľadávaní obchodných príležitostí a príprave ponúk.
  • Spracovanie zmlúv – Zodpovednosť za správnu administratívu týkajúcu sa uzatvárania nových zmlúv o dodávke energií a spracovanie prípadných zmien v existujúcich zmluvách.
  • Komunikácia so zákazníkmi – Riešenie požiadaviek a otázok zákazníkov telefonicky alebo e-mailom. Pomoc pri riešení administratívnych záležitostí a poskytovanie potrebných informácií o produktoch a službách.
  • Participácia na správe interných systémov a databáz – Pravidelná aktualizácia interných databáz a záznamov o zákazníkoch, spracovanie podkladov pre ďalšie oddelenia.
  • Všeobecné administratívne činnosti súvisiace s pracovnou pozíciou, zadané nadriadeným.
  • Podpora tímu a vedenia spoločnosti – Poskytovanie administratívnej podpory pre rôzne oddelenia spoločnosti, ako aj pre vedenie pri realizácii špecifických projektov a úloh.

Zamestnanecké výhody, benefity:


  • Príjemné pracovné prostredie v stabilnej a rýchlo sa rozvíjajúcej spoločnosti
  • Práca v malom, priateľskom kolektíve
  • Podpora rozvoja zamestnancov: možnosť vzdelávania
  • Firemné podujatia pre zamestnancov
  • Bezplatné občerstvenie na pracovisku (nápoje, ovocie)
  • Flexibilná pracovná doba
  • Príspevok na stravovanie

Informácie o výberovom konaní:
Vážime si váš prejavený záujem a ďakujeme za zaslanie životopisu. Kontaktovať budeme iba kandidátov, ktorí spĺňajú naše požiadavky na danú pozíciu.

Požiadavky na zamestnanca:


  • Skúsenosť v administratívnej oblasti, najlepšie v oblasti energetiky, je vítaná, ale nie je podmienkou.
  • Znalosť práce v MS Office (Excel, Word, Outlook) na pokročilej úrovni
  • Zodpovednosť, dôslednosť a precíznosť.
  • Vysoká úroveň komunikácie, schopnosť aktívne počúvať a reagovať na potreby zákazníkov a kolegov.
  • Schopnosť presne spracovávať údaje, identifikovať nezrovnalosti a navrhovať riešenia.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.