Back Office Manager
Menej ako 2 týždne
Torreol, s. r. o.
Rajská, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 400 - 1 600 € hrubého
Prípadne podľa skúsenosti kandidáta.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mierne pokročilá), Nemčina (Mierne pokročilá)
Zaradené
Bankovníctvo, Back office špecialista
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Do nášho tímu hľadáme kolegyňu/kolegu, ktorá(ý) bude oporou pre obchodné oddelenie.
Na tejto pozícii budete zodpovedať za vykonávanie rôznych administratívnych činností, ktoré zabezpečujú plynulý chod procesov súvisiacich s dodávkou plynu a elektriny našim zákazníkom. Vašou hlavnou úlohou bude:
- Back Office podpora obchodného oddelenia pri vyhľadávaní obchodných príležitostí a príprave ponúk.
- Spracovanie zmlúv – Zodpovednosť za správnu administratívu týkajúcu sa uzatvárania nových zmlúv o dodávke energií a spracovanie prípadných zmien v existujúcich zmluvách.
- Komunikácia so zákazníkmi – Riešenie požiadaviek a otázok zákazníkov telefonicky alebo e-mailom. Pomoc pri riešení administratívnych záležitostí a poskytovanie potrebných informácií o produktoch a službách.
- Participácia na správe interných systémov a databáz – Pravidelná aktualizácia interných databáz a záznamov o zákazníkoch, spracovanie podkladov pre ďalšie oddelenia.
- Všeobecné administratívne činnosti súvisiace s pracovnou pozíciou, zadané nadriadeným.
- Podpora tímu a vedenia spoločnosti – Poskytovanie administratívnej podpory pre rôzne oddelenia spoločnosti, ako aj pre vedenie pri realizácii špecifických projektov a úloh.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Príjemné pracovné prostredie v stabilnej a rýchlo sa rozvíjajúcej spoločnosti
- Práca v malom, priateľskom kolektíve
- Podpora rozvoja zamestnancov: možnosť vzdelávania
- Firemné podujatia pre zamestnancov
- Bezplatné občerstvenie na pracovisku (nápoje, ovocie)
- Flexibilná pracovná doba
- Príspevok na stravovanie
Informácie o výberovom konaní:
Vážime si váš prejavený záujem a ďakujeme za zaslanie životopisu. Kontaktovať budeme iba kandidátov, ktorí spĺňajú naše požiadavky na danú pozíciu.
Požiadavky na zamestnanca:
- Skúsenosť v administratívnej oblasti, najlepšie v oblasti energetiky, je vítaná, ale nie je podmienkou.
- Znalosť práce v MS Office (Excel, Word, Outlook) na pokročilej úrovni
- Zodpovednosť, dôslednosť a precíznosť.
- Vysoká úroveň komunikácie, schopnosť aktívne počúvať a reagovať na potreby zákazníkov a kolegov.
- Schopnosť presne spracovávať údaje, identifikovať nezrovnalosti a navrhovať riešenia.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.