banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Asistentka konateľa - VRABEC s.r.o.

Menej ako týždeň

VRABEC s. r. o.

Cementárenská cesta, Banská Bystrica, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

1 100 - 1 600 € hrubého

finálna mzda závisi od skúseností a schopností kandidáta

Úväzok

Práca na plný úväzok

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mierne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hlavnou úlohou bude zabezpečiť plynulý chod administratívy:

  • Administratíva a účtovníctvo:
    • príprava podkladov pre externú účtovníčku,
    • kontrola mesačných hodinových výkazov zamestnancov,
    • interné účtovanie dokladov v účtovnom programe AbraFlexi,
    • vedenie skladového hospodárstva,
    • vystavovanie faktúr a sledovanie ich splatnosti.
  • Komunikácia a podpora:
    • príprava cenových ponúk pre klientov,
    • pravidelná týždenná príprava podkladov a prehľadov pre konateľa (súhrn výsledkov za celý mesiac a detailné výsledky za posledný týždeň - odpracované hodiny zamestnancov, náklady a výnosy na jednotlivých stavbách).
  • Hlavná úloha:
    • byť pravou rukou konateľa a podporovať ho v každodenných operatívnych úlohách.

Zamestnanecké výhody, benefity:

Ponúkame:

  • stabilné zamestnanie v prosperujúcej slovenskej spoločnosti,
  • možnosť profesionálneho rastu a rozvoja,
  • konkurencieschopné platové ohodnotenie, ktoré bude zodpovedať Vašim skúsenostiam a schopnostiam.

Informácie o výberovom konaní:
Ak Vás táto pozícia zaujala a myslíte si, že ste tou správnou osobou, ktorá obohatí náš tím, pošlite nám svoj životopis a motivačný list.
V prípade, že nás Váš životopis a motivačný list zaujmú, budeme Vás kontaktovať.

Požiadavky na zamestnanca:

  • ukončené stredoškolské vzdelanie, ukončené vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa
  • práca s počítačom a základnými počítačovými programami nevyhnutnosťou,
  • predchádzajúce skúsenosti s administratívnou prácou sú výhodou, no radi uchádzačku zaškolíme,
  • základná znalosť účtovníctva výhodou,
  • znalosť účtovného programu AbraFlexi alebo iného účtovného programu výhodou, ale nie nevyhnutnosťou,
  • flexibilita, samostatnosť, proaktívny prístup a schopnosť prevziať zodpovednosť,
  • výborné organizačné a komunikačné schopnosti,
  • schopnosť pracovať v rýchlom a dynamickom prostredí.

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.