banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Asistentka

Stále hľadajú

PB auto s.r.o. Košice

Poprad, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 800 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok, Práca na skrátený úväzok

Zmluva

Dohoda o vykonaní práce, Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mierne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • Jeho/ním hlavnou náplňou práce je asistovať manažérovi v jeho každodenných úlohách.
  • Zabezpečuje administratívu a koordináciu pracovných procesov v rámci tímu.
  • Stará sa o elektronickú a korešpondenčnú poštu, vodičské a pracovné preukazy a iné dokumenty.
  • Zabezpečuje komunikáciu s klientami, dodávateľmi a zamestnancami.
  • Je zodpovedná za plánovanie a organizovanie podujatí a stretnutí.
  • Pomáha s prípravou prezentácií a správ.

Typický deň na pozícii asistentky:

  • Ranná káva a prehliadka emailov a korešpondencie.
  • Organizovanie stretnutí, príprava dokumentov a prezentácií.

Pracovná doba na pozícii asistentky:

  • Pracovná doba je zvyčajne od 8:00 do 16:00.
  • V niektorých prípadoch môže byť potrebná flexibilita v pracovnom čase.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Získate príležitosť pracovať v stabilnej a rastúcej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou.
  • Môžete sa tešiť na príjemné a moderné pracovné prostredie s vysokokvalitnou technikou.
  • Poskytneme vám priestor na osobný a profesijný rast a rozvoj.
  • Benefitujete z pravidelných školení, ktoré vám pomôžu zlepšiť vaše zručnosti a získané skúsenosti.
  • Zaručíme vám pravidelný mesačný príjem a ďalšie finančné odmeny podľa vašej výkonnosti.
  • Okrem toho vám ponúkame flexibilný pracovný čas a možnosť home office, aby ste si mohli prispôsobiť prácu vašim potrebám.

Informácie o výberovom konaní:
Prosim zaslať životopis,foto poteši.Mail pbauto13@gmail.com

Požiadavky na zamestnanca:

  • Máte dokonale ovládať slovenčinu a angličtinu v písomnej i ústnej forme.
  • Máte ukončené stredoškolské vzdelanie a výhodou je nástavbové vzdelanie v oblasti administratívy.
  • Musíte ovládať prácu s počítačom na úrovni pokročilého užívateľa (MS Office, internetové nástroje).
  • Schopnosť organizovať si prácu a plánovať svoj čas je pre nás kľúčová.
  • Je potrebné, aby ste boli komunikačne zruční, ústretoví a príjemní v kontakte s ľuďmi.
  • Je výhodou, ak máte skúsenosti s administratívnou prácou alebo asistenciou na vyššej pozícii.

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.