banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

HR Operations & Workplace Specialist

Stále hľadajú

Expresta

Squarebizz Bory, Devínska Nová Ves, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 750 € hrubého

základná mzda od 1 750 EUR/mesiac, v závislosti od skúseností uchádzača

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Ľudské zdroje a personalistika, HR generalist, HR Business Partner, HR Koordinátor, HR asistent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hľadáme človeka do HR tímu, ktorý má rád poriadok, nebojí sa komunikovať s ľuďmi, zvláda HR administratívu a chce s nami spolu tvoriť skvelú prácu, na ktorú budeme všetci hrdí.

Budeš úzko spolupracovať s Head of People, vedúcimi tímov a mzdovou účtovníčkou. Okrem každodennej operatívy sa budeš môcť zapojiť aj do rôznych interných iniciatív a HR zlepšení.


Tvoje hlavné úlohy budú:

HR administratíva a compliance

  • Postaráš sa o správu pracovných zmlúv, dodatkov a ďalšej dokumentácie.
  • Budeš viesť evidenciu dochádzky, absencií a výkazov.
  • Zabezpečíš, aby boli naše procesy v súlade s legislatívou.
  • Pripravíš kompletné podklady pre spracovanie miezd a budeš komunikovať s mzdovou účtovníčkou.
  • Budeš riešiť administratívu spojenú s komunikáciou so zdravotnými a sociálnymi poisťovňami.

Onboarding a offboarding

  • Dohliadneš na to, aby onboarding prebiehal hladko a budeš navrhovať zlepšenia z pohľadu HR.
  • Zabezpečíš všetky potrebné kroky pri odchode zamestnancov - od dokumentov až po odovzdanie vybavenia.

Workplace & office support

  • Budeš zhromažďovať požiadavky na kancelárske potreby či servis a odovzdávať ich nákupnému oddeleniu.
  • Pomôžeš s organizáciou interných akcií - od teambuildingov až po vianočný večierok.
  • Postaráš sa o to, aby kancelária fungovala hladko a bola príjemným miestom na prácu.
  • Budeš pracovať s HR systémami, ako je dochádzkový systém alebo ATS.
  • Podľa potreby pripravíš jednoduché reporty a prehľady.
  • Budeš mať možnosť aktívne prispievať k zlepšovaniu HR procesov a nástrojov.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Veľký priestor na sebarealizáciu v rámci postupného budovania HR v našej firme
  • Pracovná doba 8 hodín flexibilne podľa dohody v rámci rozmedzia 6:00 - 18:00
  • Stabilné pracovné zaťaženie bez narušenia work/life balance
  • Vzdelávanie a rozvoj v tvojej oblasti
  • Zamestnanecký kredit na tlač
  • Zvýšený príspevok na stravné
  • Dochádzkový bonus
  • Príjemný pracovný kolektív spoľahlivých kolegov
  • Práca v rastúcej rodinnej firme s presahom do celej EU


Informácie o výberovom konaní:
Prosíme o vyplnenie nášho formulára pre uchádzačov, kde zodpoviete 3 krátke otázky a nahráte svoj životopis. Ďakujeme

Požiadavky na zamestnanca:

Odborné:

  • 2+ roky skúseností v internom HR (napr. ako koordinátor či špecialista)
  • Dobrá orientácia v pracovnoprávnej dokumentácii, prehľad v zákonníku práce, BOZP a GDPR
  • Rýchle zorientovanie sa v informačných systémoch (Google Workspace, Pohoda, a iné)

Osobnostné:

  • Komunikačné a analytické schopnosti pre výber zamestnancov
  • Samostatnosť a schopnosť riešiť problémy
  • Zmysel pre organizáciu a poriadok
  • Iniciatíva
  • Zodpovednosť
  • Prax s HR administratívou a prípravou podkladov pre mzdy


Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.