HR Operations & Workplace Specialist
Stále hľadajú
Expresta
Squarebizz Bory, Devínska Nová Ves, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 750 € hrubého
základná mzda od 1 750 EUR/mesiac, v závislosti od skúseností uchádzača
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Ľudské zdroje a personalistika, HR generalist, HR Business Partner, HR Koordinátor, HR asistent
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme človeka do HR tímu, ktorý má rád poriadok, nebojí sa komunikovať s ľuďmi, zvláda HR administratívu a chce s nami spolu tvoriť skvelú prácu, na ktorú budeme všetci hrdí.
Budeš úzko spolupracovať s Head of People, vedúcimi tímov a mzdovou účtovníčkou. Okrem každodennej operatívy sa budeš môcť zapojiť aj do rôznych interných iniciatív a HR zlepšení.
Tvoje hlavné úlohy budú:
HR administratíva a compliance
- Postaráš sa o správu pracovných zmlúv, dodatkov a ďalšej dokumentácie.
- Budeš viesť evidenciu dochádzky, absencií a výkazov.
- Zabezpečíš, aby boli naše procesy v súlade s legislatívou.
- Pripravíš kompletné podklady pre spracovanie miezd a budeš komunikovať s mzdovou účtovníčkou.
- Budeš riešiť administratívu spojenú s komunikáciou so zdravotnými a sociálnymi poisťovňami.
Onboarding a offboarding
- Dohliadneš na to, aby onboarding prebiehal hladko a budeš navrhovať zlepšenia z pohľadu HR.
- Zabezpečíš všetky potrebné kroky pri odchode zamestnancov - od dokumentov až po odovzdanie vybavenia.
Workplace & office support
- Budeš zhromažďovať požiadavky na kancelárske potreby či servis a odovzdávať ich nákupnému oddeleniu.
- Pomôžeš s organizáciou interných akcií - od teambuildingov až po vianočný večierok.
- Postaráš sa o to, aby kancelária fungovala hladko a bola príjemným miestom na prácu.
- Budeš pracovať s HR systémami, ako je dochádzkový systém alebo ATS.
- Podľa potreby pripravíš jednoduché reporty a prehľady.
- Budeš mať možnosť aktívne prispievať k zlepšovaniu HR procesov a nástrojov.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Veľký priestor na sebarealizáciu v rámci postupného budovania HR v našej firme
- Pracovná doba 8 hodín flexibilne podľa dohody v rámci rozmedzia 6:00 - 18:00
- Stabilné pracovné zaťaženie bez narušenia work/life balance
- Vzdelávanie a rozvoj v tvojej oblasti
- Zamestnanecký kredit na tlač
- Zvýšený príspevok na stravné
- Dochádzkový bonus
- Príjemný pracovný kolektív spoľahlivých kolegov
- Práca v rastúcej rodinnej firme s presahom do celej EU
Informácie o výberovom konaní:
Prosíme o vyplnenie nášho formulára pre uchádzačov, kde zodpoviete 3 krátke otázky a nahráte svoj životopis. Ďakujeme
Požiadavky na zamestnanca:
Odborné:
- 2+ roky skúseností v internom HR (napr. ako koordinátor či špecialista)
- Dobrá orientácia v pracovnoprávnej dokumentácii, prehľad v zákonníku práce, BOZP a GDPR
- Rýchle zorientovanie sa v informačných systémoch (Google Workspace, Pohoda, a iné)
Osobnostné:
- Komunikačné a analytické schopnosti pre výber zamestnancov
- Samostatnosť a schopnosť riešiť problémy
- Zmysel pre organizáciu a poriadok
- Iniciatíva
- Zodpovednosť
- Prax s HR administratívou a prípravou podkladov pre mzdy
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.