Customer Back Office Specialist
Končí sa zajtra
Balluff Slovakia, s.r.o.
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 550 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mierne pokročilá), Slovenčina (Výborná), Nemčina (Mierne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Obchod, Bankovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Obchodný referent, Back office špecialista
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Samostatné spracovanie všetkých úloh v rámci celého procesu "od objednávky po úhradu" (Order to Cash)
- Príprava cenových ponúk pre zákazníkov
- Spracovanie a realizácia objednávok v systéme (SAP)
- Kontrola a doplnenie kmeňových dát podľa pravidiel, ich prenos do systému C4C
- Zaúčtovanie a priraďovanie platieb
- Riešenie rozdielov v platbách so zákazníkmi
- Komunikácia so zákazníkmi e-mailom a telefonicky
- Úzka spolupráca s rôznymi internými oddeleniami
- Riešenie reklamácií zákazníkov a proces vrátenia tovaru
- Proaktívne navrhovanie zlepšení a optimalizácií
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Stabilné zázemie v medzinárodnej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou na trhu
- Priateľské a dynamické pracovné prostredie
- Pravidelný rozvoj vedomostí a technických zručností v oblasti automatizácie
- Prácu s najmodernejšími technológiami
- Moderné pracovné postupy s dôrazom na digitalizáciu
- Pevný pracovný čas ( 8:00 - 16:30)
- Možnosť home office po zaškolení
- Príplatok na stravu
- Firemný notebook a mobilný telefón
- Zaujímavé finančné ohodnotenie vrátane bonusov
- Forma spolupráce - hlavný pracovný pomer
- Dátum nástupu ihneď, podľa dohody
Požiadavky na zamestnanca:
- SŠ/VŠ vzdelanie (ekonomické, administratívne alebo obchodné zameranie výhodou)
- Plynulá písomná aj verbálna komunikácia v anglickom alebo nemeckom jazyku
- Prax v administratíve, zákazníckom servise alebo obchodnej podpore výhodou
- Základná znalosť procesov finančného oddelenia (napr. spracovanie faktúr, výdavkov)
- Znalosť systémov SAP a CRM (výhodou, nie podmienkou)
- Samostatnosť, zodpovednosť a precíznosť
- Výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- Pokročilá znalosť MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Otvorenosť, proaktívny prístup a pozitívne nastavenie pri riešení úloh
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.