banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Customer Back Office Specialist

Končí sa zajtra

Balluff Slovakia, s.r.o.

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 550 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mierne pokročilá), Slovenčina (Výborná), Nemčina (Mierne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Obchod, Bankovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Obchodný referent, Back office špecialista


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • Samostatné spracovanie všetkých úloh v rámci celého procesu "od objednávky po úhradu" (Order to Cash)
  • Príprava cenových ponúk pre zákazníkov
  • Spracovanie a realizácia objednávok v systéme (SAP)
  • Kontrola a doplnenie kmeňových dát podľa pravidiel, ich prenos do systému C4C
  • Zaúčtovanie a priraďovanie platieb
  • Riešenie rozdielov v platbách so zákazníkmi
  • Komunikácia so zákazníkmi e-mailom a telefonicky
  • Úzka spolupráca s rôznymi internými oddeleniami
  • Riešenie reklamácií zákazníkov a proces vrátenia tovaru
  • Proaktívne navrhovanie zlepšení a optimalizácií

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Stabilné zázemie v medzinárodnej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou na trhu
  • Priateľské a dynamické pracovné prostredie
  • Pravidelný rozvoj vedomostí a technických zručností v oblasti automatizácie
  • Prácu s najmodernejšími technológiami
  • Moderné pracovné postupy s dôrazom na digitalizáciu
  • Pevný pracovný čas ( 8:00 - 16:30)
  • Možnosť home office po zaškolení
  • Príplatok na stravu
  • Firemný notebook a mobilný telefón
  • Zaujímavé finančné ohodnotenie vrátane bonusov
  • Forma spolupráce - hlavný pracovný pomer 
  • Dátum nástupu ihneď, podľa dohody

Požiadavky na zamestnanca:

  • SŠ/VŠ vzdelanie (ekonomické, administratívne alebo obchodné zameranie výhodou)
  • Plynulá písomná aj verbálna komunikácia v anglickom alebo nemeckom jazyku
  • Prax v administratíve, zákazníckom servise alebo obchodnej podpore výhodou
  • Základná znalosť procesov finančného oddelenia (napr. spracovanie faktúr, výdavkov)
  • Znalosť systémov SAP a CRM (výhodou, nie podmienkou)
  • Samostatnosť, zodpovednosť a precíznosť
  • Výborné komunikačné a organizačné schopnosti
  • Pokročilá znalosť MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Otvorenosť, proaktívny prístup a pozitívne nastavenie pri riešení úloh

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.