Odborný/á pracovník/čka pre oddelenie sociálnych vecí
Menej ako týždeň
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Petržalka, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 400 - 1 700 € hrubého
váš plat je dohadovaný vždy individuálne na základe kvalifikácie a skúseností, priemerný plat na pozícii vrátane kvartálnych odmien sa môže pohybovať až okolo sumy 1700 EUR
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Vysokoškolské II. stupňa
Zaradené
Zdravotníctvo a sociálna starostlivosť, Sociálny pracovník
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
S vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO
- Zaujíma vás oblasť sociálnych služieb?
- Máte skúsenosti s administráciou agendy sociálnych vecí alebo priamou prácou s klientmi?
- Dokážete pracovať samostatne, ale aj ako súčasť tímu?
- Ste presný/á, zodpovedný/á a zvládate viacero úloh naraz?
Činnosti, ktoré na oddelení sociálnych vecí vykonávame
- poskytovanie sociálneho poradenstva obyvateľom mestskej časti,
- spracovanie odborných a administratívnych podkladov, správ a rozhodnutí,
- vedenie evidencie o poskytovaných službách, príprava podkladov na vyplácaniu príspevkov neverejným poskytovateľom,
- komunikácia s klientmi, rodinami, úradmi a neverejnými poskytovateľmi sociálnych služieb
- zabezpečovanie sociálnych služieb klientom s odkázanosťou aj bez nej – komunikácia s rodinami, poskytovateľmi, úradmi,
- aktívne zapájanie sa do programu denných centier – kultúrne, pohybové, vzdelávacie aktivity,
- administratívna podpora na oddelení sociálnych vecí (evidencia, spracovanie údajov, príprava podkladov),
- spolupráca pri preventívnych a komunitných aktivitách,
- napĺňanie komunitného plánu sociálnych služieb,
- flexibilná výpomoc v rámci potrieb sociálneho oddelenia (napr. aj pri výdaji obedov alebo sociálnej výdajni).
Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto
Pozícia je vhodná pre uchádzačov s vysokoškolským vzdelaním v oblasti sociálnej práce, verejnej správy alebo príbuzných odborov.
Je ideálna pre tých, ktorí chcú pracovať s ľuďmi v nepriaznivej sociálnej situácii, so seniormi či osobami s obmedzenou spôsobilosťou, pracovať s dokumentáciou a podieľať sa na spracovaní sociálnych posudkov či poradenstve.
Vaším pôsobiskom bude Miestny úrad Bratislava-Petržalka a jeho vysunuté pracoviská.
Počas svojej práce budete mať možnosť stretnúť sa s rôznymi ľuďmi, pričom ich spája potreba sociálneho poradenstva a podpory klientov pri riešení ich životnej situácie. Na konci pracovného dňa budete mať dobrý pocit, že svojou prácou naozaj prispievate k lepšiemu životu v našej Petržalke.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- 5 dní dovolenky navyše,
- mobilný telefón s neobmedzenými volaniami a dátami,
- 500 EUR ročne prostredníctvom „cafeterie systému“,
- možnosť využívania MultiSport karty,
- preplatenie 50% ceny z ročného cestovného lístku v Zónach 100 + 101 (po 1. odpracovanom roku),
- príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku),
- možnosť využiť zvýhodnené vstupné vo vybraných športových zariadeniach v správe mestskej časti,
- bezplatná účasť na vybraných behoch v rámci mesta Bratislava,
- potrebné školenia a kurzy,
- samozrejme, príspevok na stravovanie,
- a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či z kolektívnej zmluvy.
Informácie o výberovom konaní:
Ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám poslať
• štruktúrovaný profesijný životopis (povinné),
• doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní (povinné),
• certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach (nepovinné).
Informácie o výberovom konaní:
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať do 15.01.2026 (vrátane) cez portál Profesia alebo na e-mail praca@petrzalka.sk. Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu dostanete najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.
Požiadavky na zamestnanca:
Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať vysokoškolské vzdelanie v sociálnej alebo príbuznej oblasti. Oceníme tiež znalosť Excelu, Wordu, Outlooku a práce s internetom. Očakávame schopnosť pracovať v tíme a komunikovať s kolegami aj klientmi.
Výhodou sú skúsenosti so sociálnou prácou, zabezpečením bezodkladnej starostlivosti, odľahčovacej služby, sociálnej pomoci, samostatnosť, empatia, schopnosť zvládať krízové situácie, dobré komunikačné a organizačné schopnosti.
Podmienkami súvodičský preukaz skupiny B – aktívny vodič a čistý register trestov.
V neposlednom rade dodáme, že konštruktívny prístup k práci, otvorená komunikácia, spolupráca, dôslednosť a zodpovednosť nie sú u nás iba frázami.
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.