banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Referent pre ľudské zdroje a fakturáciu

Stále hľadajú

Hospic Milosrdných sestier

Súvoz 739, Kubrá, Trenčín, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 100 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Ľudské zdroje a personalistika, Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Personalista, HR asistent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

O nás

Sme tím ľudí, ktorý pracuje v prostredí, kde je tímová spolupráca, empatia a odbornosť každodenným štandardom. Pracujeme srdcom a veríme, že každý človek má právo cítiť sa videný, vypočutý a prijatý.

Koho hľadáme

Do nášho tímu hľadáme spoľahlivého človeka, ktorý rozumie fakturácii, má skúsenosť s personálnou agendou alebo sa v nej vidí. Oceníme ak máte cit pre medziľudské vzťahy, zvládate administratívu a viete pracovať samostatne aj tímovo.

Čomu sa budete venovať

Fakturácia:

  • kompletná starostlivosť o agendu vystavených faktúr voči zdravotným poisťovniam
  • práca so zdravotníckymi programami organizácie
  • generovanie dávok a ich kontrola podľa požiadaviek zdravotných poisťovní
  • zabezpečenie presného a včasného vystavovania faktúr a zaslania do zdravotných poisťovní
  • spracovanie kontrolných/chybových protokolov poisťovní k vyfakturovaným dokladom
  • vystavovanie dobropisov k vráteným a nezaplateným účtovným dokladom, ich následná oprava a opätovná fakturácia zdravotným poisťovniam
  • práca s fakturačným systémom Oberon
  • evidencia úhrad, nadlimitných výkonov

​Administratíva:

  • vytváranie mesačných/štvrťročných reportov/vyúčtovaní voči samosprávnemu kraju, ÚPSVaR, ministerstvu aj v nadväznosti na povinnosti organizácie vyplývajúce z nového zákona o MVO mimovládne organizácie
  • práca s dokumentáciou - zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, skenovanie, evidovanie a archivácia
  • participovanie na úlohách personálneho oddelenia
  • správa dochádzkového systému
  • evidencia lekárskych prehliadok
  • spracovanie agendy súvisiacej s pracovnými cestami - cestovné príkazy
  • zabezpečovanie odborných stáži
  • zodpovednosť za prideľovanie OOPP - osobných ochranných pracovných prostriedkov
  • príprava kultúrnych, športových a firemných podujatí
  • podpora manažmentu, vedúcich oddelení a v neposlednom rade zamestnancov
  • a iné úlohy súvisiace s chodom organizácie 



Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Tešiť sa môžete na príjemné a podporujúce pracovné prostredie, kde si navzájom pomáhame.
  • Poskytujeme pravidelné školenia a kurzy, aby ste mohli neustále zlepšovať svoje zručnosti.
  • Okrem toho sa môžete tešiť na zaujímavé tímové akcie, ktoré posilnia vaše vzťahy so spolupracovníkmi.

Informácie o výberovom konaní:
Zaujala Vás táto ponuka? Dajte nám o sebe vedieť – pošlite nám svoj životopis a pár viet o tom, prečo Vás táto pozícia oslovila. Tešíme sa na Vás.

Vážime si záujem každého uchádzača, avšak kontaktovať budeme len kandidátov, ktorí postúpia do užšieho výberu. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Ovládate prácu s administratívnymi nástrojmi a programami na fakturáciu.
  • Dokážete efektívne komunikovať a spolupracovať v tíme.
  • Ste organizovaní a dokážete si plánovať čas a úlohy.
  • Máte cit pre detail a dbáte na presnosť vo všetkých aspektoch práce.

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.