banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Špecialista pre administratívu a personalistiku

Stále hľadajú

KA Group s.r.o.

Banská Bystrica, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 2 400 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Zmluva

Dohoda o vykonaní práce, Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Administratíva, Ľudské zdroje a personalistika, Bankovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Office manager, Personalista, Back office špecialista, HR generalist


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:


Špecialista pre administratívu a personalistiku

Náplň práce je predovšetkým v oblastiach:

- úradná komunikácia (podania na úrady – elektronické/fyzické)

- vypracovanie formulárových dokumentov v rámci obchodnej a úradnej komunikácie (objednávky, vzorové zmluvy a úradne podania)

-dohľad nad bežným chodom kancelárie (poštová agenda - spracovanie došlej a odoslanej pošty, drobné nákupy, vedenie rôznych prevádzkových evidencií a pod.)

- organizácie prác a dohľad nad pomocným personálom (asistentmi)

- v prípade potreby výber nových pracovníkov a ich zaškolenie

- iné práce podľa potreby

V rámci správy budov sa jednánajmä o:

- dohľad nad podriadeným pracovníkom správy budov

- zápis/kontrola spotrieb a fakturácií na mesačnej báze

- na ročnej báze kontrola jednotkových cien, vyúčtovaní, predpisov, výkonu revízií a pod.

- vypracovanie predpisov a vyúčtovaní pre nájomcov (v na to určenom programe)

- evidencia/kontrola evidencie listín súvisiacich so správou budov




Zamestnanecké výhody, benefity:


Ponúkame

- Firemné auto aj na súkromné účely, telefón, notebook, kanceláriu, rekreáciu v ubytovacích zariadeniach spoločnosti a ostatné bežné benefity.

- Pracovník bude kompletne zaškolený.

- Dlhodobý, stabilný pracovný pomer.

- Práca v stabilnej a rastúcej spoločnosti.

- Bežný koncoročný bonus.

- Mimoriadny koncoročný bonus odvodený od individuálnych výsledkov a výsledkov holdingu, v prípade šikovnosti zamestnanca, rátaný po prvom roku zamestnania v spoločnosti.


Plat: 1400 - 1900 Eur v čistom, mesačne.

Informácie o výberovom konaní:
Miesto výkonu prác:

Banská Bystrica

Pracovná doba:

Hlavný pracovný pomer

Životopis a popis predošlých pracovných skúseností poslať na: alex.kreze@gmail.com, predmet emailu: Administratíva BB.

Požiadavky na zamestnanca:


Nutné požiadavky:

- Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil

- bezproblémová užívateľská práca v prostredí MS Office (MS Word a Excel)

- zabezpečiť personálny rozvoj spoločnosti predovšetkým získaním nových zamestnancov, ich dôkladného zaškolenia a kontrolu ich výkonov pri plnení čiastkových cieľov

- zmysel pre koordináciu a organizáciu, schopnosť efektívne nastaviť procesy vo firme

Nutné predispozície:

- schopnosť riadiť tím ľudí (výber pracovníkov, zaškolenie, kontrola)

- chápanie základných ekonomických princípov

- formálna komunikácia (správa interných postupov prác, a komunikácia s tretími stranami)

- precíznosť vo vypracovaní a kontrole dokumentov a evidencií

Práca je vhodná aj pre študentov posledných ročníkov VŠ a absolventov v prípade preukázania šikovnosti.

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.