banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Revenue Assistant

Stále hľadajú

Asseco Solutions, a.s.

Galvaniho, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 300 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)

Jazyky

Slovenčina (Výborná)

Zaradené

Administratíva, Manažment, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Projektový manažér, Sekretárka


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:


Sme Asseco Solutions.[:Soft}férová spoločnosť, ktorá vyvíja a dodáva špičkové informačné systémy. Na Slovensku a v Česku sme najväčším domácim producentom podnikových riešení a lídrom v inováciách v segmente HORECA.


Naše riešenia denne využíva viac ako 20 000 používateľov a 4 200 firemných zákazníkov. Neustále sledujeme trendy, vedieme dialóg s partnermi a prinášame inovatívne produkty, ktoré pomáhajú firmám rásť. Sme súčasťou nadnárodnej skupiny Asseco Group, ktorá pôsobí vo viac ako 60 krajinách sveta a zamestnáva viac ako 33 000 ľudí. Sme tu už 30 rokov. A budeme tu ešte dlho. 


PRIDAJTE SA K NÁM


Máte tímového ducha a stotožňujete sa s našimi hodnotami: dôvera, rešpekt, ľudskosť, profesionalita a inovácia? Staňte sa súčasťou skupiny takmer 200 talentovaných ľudí, ktorí spoločne zdieľajú nadšenie pre technológie a neustále hľadajú nové spôsoby, ako dosahovať úspech. Ak hľadáte miesto, kde môžete uplatniť svoje silné stránky a neustále sa rozvíjať, pošlite nám životopis. Možno hľadáme práve Vás!


ČO BUDETE U NÁS ROBIŤ?


Revenue Assistant podporuje viaceré oddelenia naprieč firmou a zodpovedá za administratívnu a analytickú podporu pri spracovaní dát o tržbách, cenotvorbe, fakturácii a kontrolingu. Prispieva k efektívnemu koordinovaniu a zastrešeniu administratívnych úkonov.


Do nášho tímu hľadáme spoľahlivého a samostatného kolegu/kolegyňu na pozíciu Revenue Assistant Pozícia zahŕňa nasledovné pracovné úlohy:


  •  Spracovanie fakturácie bežných servisných aktivít
  • Priebežné sledovanie a fakturácia odpracovaných výkonov podľa interných procesov
  • Spracovanie a evidencia dát v interných systémoch (napr. CRM, ERP, fakturačný systém).
  • Príprava podkladov, reportov a prezentácií podľa požiadaviek

Zamestnanecké výhody, benefity:


Dobre odvedenú prácu radi oceníme, preto okrem férového finančného ohodnotenia Vám ponúkame aj množstvo zaujímavých benefitov. 

  • Finančný príspevok na stravné nad rámec zákona
  • Parkovacie miesto s príspevkom od zamestnávateľa
  • Možnosť home office
  • Flexibilný pracovný čas
  • Multisport karta
  • Dni voľna navyše na dobrovoľnícke akcie a okrúhle jubileá
  • Preplatenie štartovného
  • Odmena pri pracovnom jubileu
  • Bonus za odporučenie nového kolegu
  • Kids friendly office
  • Dog friendly office
  • Chillout zóna 
  • Moderné pracovné prostredie a priateľský kolektív
  • Firemné akcie a teambuildingy, darčeky...
  • Utorky a štvrtky rýchločistiareň oblečenia v budove sídla spoločnosti v Bratislave
  • Finančná výpomoc v prípade vážnej životnej udalosti

Požiadavky na zamestnanca:

  • Základná orientácia v administratíve a fakturačných procesoch
  • Schopnosť pracovať samostatne a precízne
  • Základná práca s MS Office (Word, Excel, PPT)

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.