Revenue Assistant
Stále hľadajú
Asseco Solutions, a.s.
Galvaniho, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 300 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
Jazyky
Slovenčina (Výborná)
Zaradené
Administratíva, Manažment, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Projektový manažér, Sekretárka
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Sme Asseco Solutions.[:Soft}férová spoločnosť, ktorá vyvíja a dodáva špičkové informačné systémy. Na Slovensku a v Česku sme najväčším domácim producentom podnikových riešení a lídrom v inováciách v segmente HORECA.
Naše riešenia denne využíva viac ako 20 000 používateľov a 4 200 firemných zákazníkov. Neustále sledujeme trendy, vedieme dialóg s partnermi a prinášame inovatívne produkty, ktoré pomáhajú firmám rásť. Sme súčasťou nadnárodnej skupiny Asseco Group, ktorá pôsobí vo viac ako 60 krajinách sveta a zamestnáva viac ako 33 000 ľudí. Sme tu už 30 rokov. A budeme tu ešte dlho.
PRIDAJTE SA K NÁM
Máte tímového ducha a stotožňujete sa s našimi hodnotami: dôvera, rešpekt, ľudskosť, profesionalita a inovácia? Staňte sa súčasťou skupiny takmer 200 talentovaných ľudí, ktorí spoločne zdieľajú nadšenie pre technológie a neustále hľadajú nové spôsoby, ako dosahovať úspech. Ak hľadáte miesto, kde môžete uplatniť svoje silné stránky a neustále sa rozvíjať, pošlite nám životopis. Možno hľadáme práve Vás!
ČO BUDETE U NÁS ROBIŤ?
Revenue Assistant podporuje viaceré oddelenia naprieč firmou a zodpovedá za administratívnu a analytickú podporu pri spracovaní dát o tržbách, cenotvorbe, fakturácii a kontrolingu. Prispieva k efektívnemu koordinovaniu a zastrešeniu administratívnych úkonov.
Do nášho tímu hľadáme spoľahlivého a samostatného kolegu/kolegyňu na pozíciu Revenue Assistant Pozícia zahŕňa nasledovné pracovné úlohy:
- Spracovanie fakturácie bežných servisných aktivít
- Priebežné sledovanie a fakturácia odpracovaných výkonov podľa interných procesov
- Spracovanie a evidencia dát v interných systémoch (napr. CRM, ERP, fakturačný systém).
- Príprava podkladov, reportov a prezentácií podľa požiadaviek
Zamestnanecké výhody, benefity:
Dobre odvedenú prácu radi oceníme, preto okrem férového finančného ohodnotenia Vám ponúkame aj množstvo zaujímavých benefitov.
- Finančný príspevok na stravné nad rámec zákona
- Parkovacie miesto s príspevkom od zamestnávateľa
- Možnosť home office
- Flexibilný pracovný čas
- Multisport karta
- Dni voľna navyše na dobrovoľnícke akcie a okrúhle jubileá
- Preplatenie štartovného
- Odmena pri pracovnom jubileu
- Bonus za odporučenie nového kolegu
- Kids friendly office
- Dog friendly office
- Chillout zóna
- Moderné pracovné prostredie a priateľský kolektív
- Firemné akcie a teambuildingy, darčeky...
- Utorky a štvrtky rýchločistiareň oblečenia v budove sídla spoločnosti v Bratislave
- Finančná výpomoc v prípade vážnej životnej udalosti
Požiadavky na zamestnanca:
- Základná orientácia v administratíve a fakturačných procesoch
- Schopnosť pracovať samostatne a precízne
- Základná práca s MS Office (Word, Excel, PPT)
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.