banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Assistant Operations Manager

Menej ako týždeň

Glock s.r.o.

Petržalka, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 700 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • Úzka spolupráca s internými oddeleniami spoločnosti v zahraničí (Rakúsko, Dubaj, Brazília a Panama) s cieľom zabezpečiť plynulý tok informácií a efektívnu koordináciu operácií.
  • Spracovanie úloh a požiadaviek od biznis partnerov a manažérov jednotlivých oddelení, pričom sa kladie dôraz na efektívnosť, presnosť a dodržiavanie termínov.
  • Analýza a spracovanie dát v spolupráci s ďalšími tímami spoločnosti, aby sa zabezpečila správnosť, aktuálnosť a relevantnosť informácií.
  • Vedenie a správa dokumentácie v súlade s internými predpismi a legislatívnymi požiadavkami, pričom sa zabezpečuje jej dostupnosť a prehľadnosť.
  • Príprava a spracovanie potvrdení a hlásení pre príslušné štátne orgány s cieľom zabezpečiť súlad s právnymi predpismi a reguláciami.
  • Spracovanie podkladov pre žiadosť o vydanie exportnej licencie, vrátane aktívnej komunikácie s ministerstvami a inými relevantnými štátnymi orgánmi.
  • Poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory pre iné oddelenia, zabezpečovanie hladkého chodu procesov a efektívnej spolupráce.
  • Aktívna komunikácia v cudzom jazyku, nevyhnutná pre efektívnu spoluprácu s medzinárodnými partnermi a klientmi.
  • Typický deň na pozícii Assistant Operations Manager zahŕňa koordináciu s internými oddeleniami a spracovanie administratívnych úloh, pričom sa kladie dôraz na efektívnu komunikáciu.
  • Pracovná doba je typicky od 8:00 do 17:00, pričom sa očakáva flexibilita v prípade potreby operatívnych zásahov.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Nadštandardné finančné ohodnotenie
  • Pravidelné teambuildingy
  • Príjemné pracovné prostredie
  • Flexibilný pracovný čas
  • Multisport karta / Up balansea  
  • Preplácané stravné lístky v plnej výške až 9,30 EUR 
  • Letný lojalitný bonus
  • Vianočný lojalitný bonus 
  • Možnosť práce z domu
  • Osobný rozvoj a školenia

Informácie o výberovom konaní:
V prípade vášho záujmu nám zašlite váš životopis v anglickom jazyku.
Pracovná doba je od pondelka do štvrtka od 8:00 hod. do 17:00 hod a v piatok od 08:00 hod. do 13:20 hod.
(Možnosť flexibilného pracovného času)

Požiadavky na zamestnanca:

  • Minimálne stredoškolské vzdelanie.
  • Zameranie na detaily a presnosť.
  • Zodpovednosť a dochvíľnosť sú kľúčové.
  • Schopnosť pracovať v dynamickom prostredí.
  • Tímový hráč s dobrými komunikačnými schopnosťami.
  • Ochota učiť sa a rozvíjať svoje schopnosti.
  • Analytické myslenie a problémové riešenie.
  • Skúsenosti s administratívou a organizovaním.
  • Pokročilá znalosť MS Office (Excel, Word).
  • Vodičský preukaz skupina B 

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.