banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Prevádzkový manažér / Prevádzková manažérka

Menej ako 2 týždne

HAMOrecords s. r. o.

Valčianska dolina, Valčianska Dolina, Valča, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

800 - 1 300 € hrubého

mzda závisí od obsadenosti a objemu práce

Úväzok

Práca na plný úväzok, Práca na skrátený úväzok

Zmluva

Dohoda o vykonaní práce, Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Základné

Jazyky

Angličtina (Mierne pokročilá), Slovenčina (Výborná)

Zaradené

Vrcholový manažment, Cestovný ruch, gastro, hotelierstvo, Prevádzkový manažér, Správca ubytovacieho zariadenia


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Cieľ pozície:
Zabezpečiť bezproblémovú a kvalitnú prevádzku apartmánov v rekreačnom stredisku. Property manažér je zodpovedný za spokojnosť hostí, efektívne fungovanie personálu, údržby, komunikáciu a operatívne riadenie.

Hlavné zodpovednosti:

  • Organizácia a kontrola denných činností v prevádzke apartmánov
  • Koordinácia príchodov a odchodov hostí (check-in, check-out)
  • Kontrola kvality upratovania a pripravenosti apartmánov
  • Zabezpečenie drobnej údržby a riešenie technických problémov
  • Evidencia zásob a dopĺňanie potrebného vybavenia
  • Komunikácia s hosťami – osobne, telefonicky, e-mailom
  • Spolupráca na organizovaní tématických víkendov a akcií
  • Vedenie evidencie dochádzky, správa výdavkov a príjmov
  • Reporting a pravidelné podávanie informácií majiteľovi

Právomoci:

  • Rozhodovať o dennom chode a organizácii práce upratovačiek/údržby
  • Komunikovať v mene apartmánov s hosťami, dodávateľmi a partnermi
  • Navrhovať zlepšenia a optimalizácie (procesy, vybavenie, služby)
  • Objednávať služby a materiál do stanoveného rozpočtu
  • Prijímať rozhodnutia v prípade sťažností hostí a navrhovať kompenzácie

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Odmena podľa skúseností a formy úväzku
  • Možnosť výkonu ako SZČO alebo zamestnanec
  • Prémie podľa obsadenosti apartmánov a spokojnosti hostí

Požiadavky na zamestnanca:

Osobnostné predpoklady:

  • Samostatnosť, spoľahlivosť a vysoký zmysel pre zodpovednosť
  • Prozákaznícky prístup – záujem o spokojnosť hostí
  • Organizačné schopnosti a schopnosť riešiť operatívne problémy
  • Flexibilita – schopnosť reagovať na sezónne výkyvy a nečakané situácie
  • Komunikačné zručnosti – schopnosť spolupráce s viacerými stranami
  • Estetické cítenie a dôraz na detaily (čistota, prezentácia priestorov)

Pre koho je táto pozícia ideálna?
Pre človeka, ktorý má rád kombináciu organizačnej práce, osobného kontaktu a pobytu vkrásnom prostredí. Ideálna pozícia pre niekoho, kto vie spojiť zmysel pre poriadok,komunikáciu a samostatnosť.

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.