Prevádzkový manažér / Prevádzková manažérka
Menej ako 2 týždne
HAMOrecords s. r. o.
Valčianska dolina, Valčianska Dolina, Valča, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
800 - 1 300 € hrubého
mzda závisí od obsadenosti a objemu práce
Úväzok
Práca na plný úväzok, Práca na skrátený úväzok
Zmluva
Dohoda o vykonaní práce, Práca na živnostenský list/IČO
Vzdelanie
Základné
Jazyky
Angličtina (Mierne pokročilá), Slovenčina (Výborná)
Zaradené
Vrcholový manažment, Cestovný ruch, gastro, hotelierstvo, Prevádzkový manažér, Správca ubytovacieho zariadenia
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Cieľ pozície:
Zabezpečiť bezproblémovú a kvalitnú prevádzku apartmánov v rekreačnom stredisku. Property manažér je zodpovedný za spokojnosť hostí, efektívne fungovanie personálu, údržby, komunikáciu a operatívne riadenie.
Hlavné zodpovednosti:
- Organizácia a kontrola denných činností v prevádzke apartmánov
- Koordinácia príchodov a odchodov hostí (check-in, check-out)
- Kontrola kvality upratovania a pripravenosti apartmánov
- Zabezpečenie drobnej údržby a riešenie technických problémov
- Evidencia zásob a dopĺňanie potrebného vybavenia
- Komunikácia s hosťami – osobne, telefonicky, e-mailom
- Spolupráca na organizovaní tématických víkendov a akcií
- Vedenie evidencie dochádzky, správa výdavkov a príjmov
- Reporting a pravidelné podávanie informácií majiteľovi
Právomoci:
- Rozhodovať o dennom chode a organizácii práce upratovačiek/údržby
- Komunikovať v mene apartmánov s hosťami, dodávateľmi a partnermi
- Navrhovať zlepšenia a optimalizácie (procesy, vybavenie, služby)
- Objednávať služby a materiál do stanoveného rozpočtu
- Prijímať rozhodnutia v prípade sťažností hostí a navrhovať kompenzácie
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Odmena podľa skúseností a formy úväzku
- Možnosť výkonu ako SZČO alebo zamestnanec
- Prémie podľa obsadenosti apartmánov a spokojnosti hostí
Požiadavky na zamestnanca:
Osobnostné predpoklady:
- Samostatnosť, spoľahlivosť a vysoký zmysel pre zodpovednosť
- Prozákaznícky prístup – záujem o spokojnosť hostí
- Organizačné schopnosti a schopnosť riešiť operatívne problémy
- Flexibilita – schopnosť reagovať na sezónne výkyvy a nečakané situácie
- Komunikačné zručnosti – schopnosť spolupráce s viacerými stranami
- Estetické cítenie a dôraz na detaily (čistota, prezentácia priestorov)
Pre koho je táto pozícia ideálna?
Pre človeka, ktorý má rád kombináciu organizačnej práce, osobného kontaktu a pobytu vkrásnom prostredí. Ideálna pozícia pre niekoho, kto vie spojiť zmysel pre poriadok,komunikáciu a samostatnosť.
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.