Asistentka CEO / Personalistka
Menej ako 2 týždne
WERCHEM, spol. s r.o.
Nové Mesto nad Váhom, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 400 € hrubého
Prémie zo zisku spoločnosti, Osobné ohodnotenie, Platené nadčasy , Dochádzkový bonus 50€, Finančný príspevok na stravu
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Ľudské zdroje a personalistika, Asistent, Personalista
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Do nášho tímu hľadáme komunikatívnu, spoľahlivú a organizačne silnú kolegyňu , ktorá rada drží veci pod kontrolou a má chuť rásť.
Náplň práce:
Podpora CEO a administratíva :
- Kompletný management kalendára CEO, organizácia stretnutí a komunikácia s obchodnými partnermi
Vyhotovovanie zápisov, príprava prezentácií a pracovných materiálov
Office management (objednávky, cateringy, nákupy HW, plynulý chod kancelárie)
Správa vozového parku
Práca s interným informačným systémom
Personalistika & dochádzka :
Spracovanie dochádzky zamestnancov a kontrola podkladov pre mzdy
Príprava a evidencia zmlúv, dodatkov a interných smerníc
Komunikácia so mzdovým a účtovným oddelením
Práca s dokumentáciou a podkladmi :
Spracovanie podkladov pre vedenie a jednotlivé oddelenia
Riadenie a archivácia zmluvnej dokumentácie, komunikácia s advokátskymi kanceláriami
Spolupráca s BOZP a PZS
ISO & Interné audity :
Príprava dokumentácie pre ISO audit
Udržiavanie poriadku v interných procesoch a podkladoch
Spolupráca pri interných a externých auditoch
Marketing & komunikácia :
Podpora marketingovému oddeleniu
Podpora pri tvorbe obsahu na LinkedIn, Facebook a Instagram
Správa webstránky a jej aktualizácia
Čo od teba očakávame?
Integritu, korektnosť a vysoké pracovné nasadenie
Spoľahlivú komunikáciu a schopnosť presadiť sa
Odolnosť voči stresu a schopnosť pracovať v dynamickom prostredí
Samostatnosť a chuť posúvať veci dopredu
Dobré organizačné schopnosti a systematický prístup
Zamestnanecké výhody, benefity:
* Profesionálne pracovné prostredie ( Apple smartphone aj na súkromné účely)
* Rýchly osobnostný a kariérny rast
* Používanie cudzieho jazyka na veľmi frekventovanej báze
* Mladý team kolegov
* Možnosť pôsobiť v rôznych segmentoch
Ďalšie benefity:
- Finančný príspevok na stravovanie
- Mimoriadne prémie v rámci plnenia plánov spoločnosti
- Dochádzkový bonus 50€
- Jednozmenná prevádzka ( voľné víkendy a sviatky )
- Firemné akcie, mikulášske balíčky, vianočný večierok
Požiadavky na zamestnanca:
- Ovládate angličtinu na komunikatívnej úrovni.
- Excelujete v organizácii času a projektov.
- Ste proaktívni a dokážete samostatne riešiť problémy.
- Máte výborné komunikačné a medziľudské zručnosti.
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.