banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Asistentka CEO / Personalistka

Menej ako 2 týždne

WERCHEM, spol. s r.o.

Nové Mesto nad Váhom, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 400 € hrubého

Prémie zo zisku spoločnosti, Osobné ohodnotenie, Platené nadčasy , Dochádzkový bonus 50€, Finančný príspevok na stravu

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Ľudské zdroje a personalistika, Asistent, Personalista


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Do nášho tímu hľadáme komunikatívnu, spoľahlivú a organizačne silnú kolegyňu , ktorá rada drží veci pod kontrolou a má chuť rásť.

Náplň práce:


Podpora CEO a administratíva :

  • Kompletný management kalendára CEO, organizácia stretnutí a komunikácia s obchodnými partnermi

  • Vyhotovovanie zápisov, príprava prezentácií a pracovných materiálov

  • Office management (objednávky, cateringy, nákupy HW, plynulý chod kancelárie)

  • Správa vozového parku

  • Práca s interným informačným systémom


Personalistika & dochádzka :

  • Spracovanie dochádzky zamestnancov a kontrola podkladov pre mzdy

  • Príprava a evidencia zmlúv, dodatkov a interných smerníc

  • Komunikácia so mzdovým a účtovným oddelením

Práca s dokumentáciou a podkladmi :

  • Spracovanie podkladov pre vedenie a jednotlivé oddelenia

  • Riadenie a archivácia zmluvnej dokumentácie, komunikácia s advokátskymi kanceláriami

  • Spolupráca s BOZP a PZS


ISO & Interné audity :

  • Príprava dokumentácie pre ISO audit

  • Udržiavanie poriadku v interných procesoch a podkladoch

  • Spolupráca pri interných a externých auditoch


Marketing & komunikácia :

  • Podpora marketingovému oddeleniu

  • Podpora pri tvorbe obsahu na LinkedIn, Facebook a Instagram

  • Správa webstránky a jej aktualizácia


Čo od teba očakávame?

  • Integritu, korektnosť a vysoké pracovné nasadenie

  • Spoľahlivú komunikáciu a schopnosť presadiť sa

  • Odolnosť voči stresu a schopnosť pracovať v dynamickom prostredí

  • Samostatnosť a chuť posúvať veci dopredu

  • Dobré organizačné schopnosti a systematický prístup

Zamestnanecké výhody, benefity:

* Profesionálne pracovné prostredie ( Apple smartphone aj na súkromné účely)
* Rýchly osobnostný a kariérny rast
* Používanie cudzieho jazyka na veľmi frekventovanej báze
* Mladý team kolegov
* Možnosť pôsobiť v rôznych segmentoch


Ďalšie benefity:
- Finančný príspevok na stravovanie
- Mimoriadne prémie v rámci plnenia plánov spoločnosti
- Dochádzkový bonus 50€
- Jednozmenná prevádzka ( voľné víkendy a sviatky )
- Firemné akcie, mikulášske balíčky, vianočný večierok

Požiadavky na zamestnanca:

  • Ovládate angličtinu na komunikatívnej úrovni.
  • Excelujete v organizácii času a projektov.
  • Ste proaktívni a dokážete samostatne riešiť problémy.
  • Máte výborné komunikačné a medziľudské zručnosti.

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.