Junior Customer Service Specialist.
Včerajšie
Internet Mall, a.s.
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 190 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Telefonický operátor
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme empatické, ústretové a prozákaznícke kolegyne/kolegov do našej zákazníckej podpory na pozíciu Junior Customer Service Specialist.
Baví vás pomáhať ľuďom a riešiť ich výzvy s úsmevom? Chcete byť oporou zákazníkom? Potom ste u nás správne! Pridajte sa k nášmu tímu zákazníckej podpory v Allegro, kde je naším primárnym zámerom pomôcť zákazníkovi. Sme tu pre ľudí!
Čo bude náplňou vašej práce?
- Pomoc s doručenými zásielkami: Či už ide o nedoručené, poškodené alebo nekompletné zásielky, budete tu, aby ste zákazníkom poskytli riešenie.
- Komplexná podpora: Poskytovanie informácií o užívateľskom prostredí Allegra, ako nakupovať na platforme, ako reklamovať u predajcov, a pomoc pri riešení sporov s predajcami.
- Multikanálová komunikácia: Komunikácia s našimi zákazníkmi prebieha prevažne pomocou e-mailu, chatu na webe Allegro a WhatsApp. Zákazník si navyše môže objednať hovor a my mu zavoláme.
- Spolupráca naprieč oddeleniami: Ako poradca budete úzko komunikovať s ďalšími tímami, ako sú oddelenia kvality, bezpečnosti a predajcov (merchant), aby ste zaistili najlepšie riešenie.
Čo u nás nájdete a prečo vás to bude baviť?
- Práca s poslaním: Budete skutočne pomáhať zákazníkom a vzdelávať ich.
- Nulový tlak na predaj: Na rozdiel od mnohých call centier, u nás nie sme predajná linka. Zameriavame sa výhradne na podporu!
- Dynamické prostredie so širokým spektrom dopytov.
- Možnosť učiť sa a rozvíjať svoje komunikačné a riešiteľské zručnosti.
Koho hľadáme?
- Osobu s vynikajúcimi komunikačnými schopnosťami a vysokou mierou empatie.
- Záujem o online nakupovanie a e-commerce prostredie.
- Schopnosť pracovať s viacerými komunikačnými kanálmi.
- Spoľahlivosť a zodpovednosť.
- Pracovná doba: Zákazníkov pokrývame každý deň PO - NE od 8:00 do 22:00. Zmeny sú rozdelené na tri a to v tomto rozložení: 8:00 - 16:30, 11:30 - 20:00, 14:00 - 22:00.
Prečo sa k nám pridať?
- Užite si až 29 dní voľna ročne (20 dní dovolenky, 5 dní relaxu navyše, 3 sick days a Deň dobrovoľníctva), plus voľno na ošetrovanie člena rodiny.
- Dostanete stravné lístky v hodnote 6 eur, ktoré môžete využiť v širokej sieti reštaurácií a obchodov.
- Záleží nám na zdraví našich zamestnancov, preto máte možnosť získať kartu Multisport za zvýhodnenú cenu a zostať v kondícii.
- Táto pozícia je na 100 % Home Office, prvý deň bude v Ostrave, ČR.
- Podporujeme dôležité životné okamihy! Či už sa vám práve narodilo dieťa, alebo sprevádzate ratolesť na jej prvý školský deň, sme tu pre vás.
- Vážime si vernosť – za odpracované roky u nás získate špeciálnu odmenu.
- Zaškolenie prebehne online a bude trvať 1 mesiac.
Pripojte sa k tímu, kde je pomoc zákazníkovi prioritou číslo jedna! Pošlite nám svoj životopis a poďme sa stretnúť!
Zamestnanecké výhody, benefity:
Stravné lístky/príspevok na stravovanie
Zdravotné voľno
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.