Obchodno-administratívna pracovníčka s plynulou nemčinou
Stále hľadajú
Dogma, s.r.o.
Radlinského 1716/46, Dolný Kubín, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.

Plat
od 1 800 € hrubého
Ponúkame motivačné odmeny, ktoré môžu výrazne prekročiť základný plat a sú určené na podporu dosahovania vynikajúcich pracovných výsledkov, osobného rastu a motivácie k stanoveným cieľom.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Zmluva
Práca na živnostenský list/IČO
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Nemčina (Pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Office manager
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme zodpovednú a proaktívnu obchodno-administratívnu pracovníčku s plynulou nemčinou, ktorá bude podporovať obchodné aktivity a zabezpečovať administratívnu činnosť tímu, pričom oceníme vytrvalosť, iniciatívu v obchodnej činnosti, výborné predajné schopnosti a schopnosť budovať dlhodobé vzťahy.
Hlavné úlohy:
- Aktívna komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi, vyhľadávanie nových obchodných príležitostí
- Organizovanie a zabezpečenie ubytovania pre zamestnancov pracujúcich v zahraničí
- Vyjednávanie obchodných podmienok, príprava cenových ponúk a uzatváranie zmlúv
- Udržiavanie a rozvíjanie vzťahov s existujúcimi zákazníkmi
- Zabezpečovanie prekladu profesijných profilov do nemeckého jazyka
- Spracovanie dochádzky pracovníkov a pravidelná aktualizácia obchodných databáz a záznamov
- Zaznamenávanie a archivácia obchodných a administratívnych dokumentov
- Monitorovanie pracovníkov, aby sa zabezpečilo včasné vybavenie formulára A1/legislatívy alebo potvrdenia Freistellung
- Pravidelné reportovanie nadriadených
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Príjemné pracovné prostredie a flexibilný pracovný čas.
- Firemný mobil a notebook na osobné a pracovné účely.
- Káva, občerstvenie a teambuildingové aktivity.
- Príležitosť na odborný a kariérny rast.
- Podporu pri ďalšom vzdelávaní a rozvoji odborných zručností.
Informácie o výberovom konaní:
Výberové konanie bude pozostávať z dôkladného posúdenia životopisu a následného osobného pohovoru. Pri úspešnom hodnotení vás pozveme na ďalšie stretnutie, počas ktorého preveríme vaše komunikačné schopnosti, schopnosť presadzovať návrhy a vytvárať dlhodobé vzťahy so zákazníkmi.
O všetkých detailoch a termínoch vás budeme včas informovať. Tešíme sa na vašu účasť a profesionálny prístup.
Požiadavky na zamestnanca:
- Vysoká úroveň organizačných schopností a časového manažmentu.
- Proaktívny a obchodne orientovaný prístup.
- Vynikajúce komunikačné a vyjednávacie schopnosti.
- Flexibilita a schopnosť pracovať samostatne aj v tíme.
- Zodpovednosť, precíznosť a schopnosť riešiť problémy operatívne.
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.