banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Obchodno-administratívna pracovníčka s plynulou nemčinou

Stále hľadajú

Dogma, s.r.o.

Radlinského 1716/46, Dolný Kubín, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 800 € hrubého

Ponúkame motivačné odmeny, ktoré môžu výrazne prekročiť základný plat a sú určené na podporu dosahovania vynikajúcich pracovných výsledkov, osobného rastu a motivácie k stanoveným cieľom.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Nemčina (Pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Office manager


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hľadáme zodpovednú a proaktívnu obchodno-administratívnu pracovníčku s plynulou nemčinou, ktorá bude podporovať obchodné aktivity a zabezpečovať administratívnu činnosť tímu, pričom oceníme vytrvalosť, iniciatívu v obchodnej činnosti, výborné predajné schopnosti a schopnosť budovať dlhodobé vzťahy.

Hlavné úlohy:

  • Aktívna komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi, vyhľadávanie nových obchodných príležitostí
  • Organizovanie a zabezpečenie ubytovania pre zamestnancov pracujúcich v zahraničí
  • ​Vyjednávanie obchodných podmienok, príprava cenových ponúk a uzatváranie zmlúv
  • Udržiavanie a rozvíjanie vzťahov s existujúcimi zákazníkmi
  • Zabezpečovanie prekladu profesijných profilov do nemeckého jazyka
  • Spracovanie dochádzky pracovníkov a pravidelná aktualizácia obchodných databáz a záznamov
  • Zaznamenávanie a archivácia obchodných a administratívnych dokumentov
  • Monitorovanie pracovníkov, aby sa zabezpečilo včasné vybavenie formulára A1/legislatívy alebo potvrdenia Freistellung
  • Pravidelné reportovanie nadriadených

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Príjemné pracovné prostredie a flexibilný pracovný čas.
  • Firemný mobil a notebook na osobné a pracovné účely.
  • Káva, občerstvenie a teambuildingové aktivity.
  • Príležitosť na odborný a kariérny rast.​
  • Podporu pri ďalšom vzdelávaní a rozvoji odborných zručností.

Informácie o výberovom konaní:
Výberové konanie bude pozostávať z dôkladného posúdenia životopisu a následného osobného pohovoru. Pri úspešnom hodnotení vás pozveme na ďalšie stretnutie, počas ktorého preveríme vaše komunikačné schopnosti, schopnosť presadzovať návrhy a vytvárať dlhodobé vzťahy so zákazníkmi.

O všetkých detailoch a termínoch vás budeme včas informovať. Tešíme sa na vašu účasť a profesionálny prístup.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Vysoká úroveň organizačných schopností a časového manažmentu.
  • Proaktívny a obchodne orientovaný prístup.
  • Vynikajúce komunikačné a vyjednávacie schopnosti.
  • Flexibilita a schopnosť pracovať samostatne aj v tíme.
  • Zodpovednosť, precíznosť a schopnosť riešiť problémy operatívne.

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.