banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Asistent / asistentka

Menej ako 2 týždne

H&O Group I s.r.o.

Modra, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

1 500 - 1 800 € hrubého

Mzda sa skladá z fixnej a variabilnej zložky

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá), Nemčina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hľadáme dynamického a spoľahlivého človeka, ktorý bude neoddeliteľnou súčasťou nášho tímu a poskytne komplexnú podporu vedeniu spoločnosti. Pozícia vyžaduje všestrannosť, samostatnosť a proaktívny prístup, pričom sa budete podieľať na širokom spektre úloh – od administratívy, cez organizáciu stretnutí až po špeciálne požiadavky konateľa.


Administratívna a organizačná podpora

  • Kompletný back-office support pre konateľa a kolegov
  • Evidencia, spracovanie a archivácia poštovej korešpondencie a elektronickej pošty
  • Formátovanie, príprava a úprava dokumentov a zmlúv, skenovanie, tlač a viazanie dokumentov
  • Vytváranie a evidencia protokolov, zápisníc a projektovej dokumentácie
  • Aktualizácia projektovej smernice a koordinácia uložených dát na serveri
  • Komunikácia a koordinácia
  • Telefonická a e-mailová komunikácia s partnermi v SR aj v zahraničí (v anglickom a/alebo nemeckom jazyku)
  • Asistencia pri obchodných aktivitách, spracovanie dopytov, cenových ponúk a vyhľadávanie obchodných príležitostí v spolupráci s manažmentom
  • Príprava podkladov na porady a ich administratívne spracovanie
  • Príprava podkladov na fakturáciu
  • Podpora projektov a nákupov
  • Zabezpečenie potrebnej dokumentácie a kancelárskeho vybavenia pre projekty
  • Organizácia nákupov – od výberového konania po fakturáciu
  • Výpomoc pri organizovaní firemných akcií a odborných školení
  • Rezervácie ubytovaní a služobných ciest
  • Správa kancelárie a marketing
  • Starostlivosť o office supplies (marketingové predmety, kancelárske potreby, online nákupy)
  • Tvorba obsahu na sociálne siete spoločnosti (Facebook, LinkedIn, webová stránka spoločnosti)
  • Zavádzanie a vylepšovanie procesov v rámci kancelárie a projektov
  • Registrácia nových zákazníkov a dodávateľov

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • príspevok na fitness
  • 5 dní dovolenky navyše
  • motivujúce pracovné podmienky, finančné odmeňovanie a možnosť finančného rastu
  • príjemné pracovné prostredie
  • rôznorodá práca
  • dlhodobá spolupráca
  • príspevok na stravu
  • podpora vzdelávania a špecifické školenia podľa individuálnych potrieb
  • teambuilding

    Pracovná doba od 7:30 do 16:00, obedová prestávka od 12:00 do 12:45

Informácie o výberovom konaní:
Záujem každého kandidáta starostlivo a uvážlivo posúdime a budeme kontaktovať vhodných uchádzačov. Ak neuspejete v tomto výberovom procese, naďalej prosím sledujte naše ponuky práce, nakoľko máme viacero novootvorených pracovných pozícii v rámci našej firmy.

Požiadavky na zamestnanca:


- komunikatívnosť
- samostatnosť
- lojálnosť
- schopnosť odolávať stresu
- flexibilita
- prívetivosť a schopnosť riešiť problémy

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.