Asistent / asistentka
Menej ako 2 týždne
H&O Group I s.r.o.
Modra, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 500 - 1 800 € hrubého
Mzda sa skladá z fixnej a variabilnej zložky
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá), Nemčina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme dynamického a spoľahlivého človeka, ktorý bude neoddeliteľnou súčasťou nášho tímu a poskytne komplexnú podporu vedeniu spoločnosti. Pozícia vyžaduje všestrannosť, samostatnosť a proaktívny prístup, pričom sa budete podieľať na širokom spektre úloh – od administratívy, cez organizáciu stretnutí až po špeciálne požiadavky konateľa.
Administratívna a organizačná podpora
- Kompletný back-office support pre konateľa a kolegov
- Evidencia, spracovanie a archivácia poštovej korešpondencie a elektronickej pošty
- Formátovanie, príprava a úprava dokumentov a zmlúv, skenovanie, tlač a viazanie dokumentov
- Vytváranie a evidencia protokolov, zápisníc a projektovej dokumentácie
- Aktualizácia projektovej smernice a koordinácia uložených dát na serveri
- Komunikácia a koordinácia
- Telefonická a e-mailová komunikácia s partnermi v SR aj v zahraničí (v anglickom a/alebo nemeckom jazyku)
- Asistencia pri obchodných aktivitách, spracovanie dopytov, cenových ponúk a vyhľadávanie obchodných príležitostí v spolupráci s manažmentom
- Príprava podkladov na porady a ich administratívne spracovanie
- Príprava podkladov na fakturáciu
- Podpora projektov a nákupov
- Zabezpečenie potrebnej dokumentácie a kancelárskeho vybavenia pre projekty
- Organizácia nákupov – od výberového konania po fakturáciu
- Výpomoc pri organizovaní firemných akcií a odborných školení
- Rezervácie ubytovaní a služobných ciest
- Správa kancelárie a marketing
- Starostlivosť o office supplies (marketingové predmety, kancelárske potreby, online nákupy)
- Tvorba obsahu na sociálne siete spoločnosti (Facebook, LinkedIn, webová stránka spoločnosti)
- Zavádzanie a vylepšovanie procesov v rámci kancelárie a projektov
- Registrácia nových zákazníkov a dodávateľov
Zamestnanecké výhody, benefity:
- príspevok na fitness
- 5 dní dovolenky navyše
- motivujúce pracovné podmienky, finančné odmeňovanie a možnosť finančného rastu
- príjemné pracovné prostredie
- rôznorodá práca
- dlhodobá spolupráca
- príspevok na stravu
- podpora vzdelávania a špecifické školenia podľa individuálnych potrieb
- teambuilding
Pracovná doba od 7:30 do 16:00, obedová prestávka od 12:00 do 12:45
Informácie o výberovom konaní:
Záujem každého kandidáta starostlivo a uvážlivo posúdime a budeme kontaktovať vhodných uchádzačov. Ak neuspejete v tomto výberovom procese, naďalej prosím sledujte naše ponuky práce, nakoľko máme viacero novootvorených pracovných pozícii v rámci našej firmy.
Požiadavky na zamestnanca:
- komunikatívnosť
- samostatnosť
- lojálnosť
- schopnosť odolávať stresu
- flexibilita
- prívetivosť a schopnosť riešiť problémy
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.