banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Project Manager & ServiceDesk coordinator

Menej ako 2 týždne

iServices s.r.o.

Strojnícka 34, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 800 € hrubého

Výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne. Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie. Konečná výška mzdy závisí od odborných znalostí, preukázateľných zručností, predchádzajúcich skúseností kandidáta a bude predmetom jednania na osobnom pohovore.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Manažment, Informačné technológie, Zákaznícka podpora, Projektový manažér, IT projektový manažér, Špecialista podpory zákazníkov


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Ak máš chuť pracovať v mladom, dynamickom kolektívne a rada komunikuješ s ľuďmi, hľadáme skúsenú IT projektovú manažérku so špecializáciou na riadenie komplexných IT projektov v oblasti kybernetickej bezpečnosti a IT služieb.

  • Celkové riadenie IT projektov od úvodnej analýzy, návrhu riešení, plánovaní, až po implementáciu a odovzdávanie zákazníkovi, pričom zabezpečíte, že projekty budú realizované v súlade s dohodnutými cieľmi, rozpočtom a časovým harmonogramom.
  • Koordinácia tímov a zdrojov, sledovanie plnenia úloh, tvorba a aktualizácia projektových harmonogramov a dohľad nad dodržaním stanovených termínov.
  • Zber, analýza a validácia požiadaviek na zmeny alebo rozšírenia funkcionalít v súlade s technickými možnosťami a požiadavkami klienta.
  • Zabezpečenie efektívnej komunikácie medzi všetkými zainteresovanými stranami - klientmi, tímami i internými oddeleniami.
  • Príprava a prezentácia výstupov a projektových stretnutí, pravidelných reportov, hodnotení pokroku a dosahovaných výsledkov.
  • Podpora pri príprave dokumentácie pre verejné obstarávanie a tendry v oblasti IT a kybernetickej bezpečnosti.
  • Aktívne prispievanie k zlepšovaniu procesov a interných pracovných postupov.
  • Sledovanie a riadenie pracovných úloh v rámci jednotlivých IT projektov, zebezpečenie ich plynulého priebehu a kvality.
  • Prijímať, evidovať a prerozdeľovať požiadavky nahlásené zákazníkmi na IT špecialistov, definovať priority.
  • Pravidelné sledovanie termínov plnení v Service Desk nástroji.
  • Spracovanie a vybavenie objednávok a dodacích listov s projektovými aktivitami.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Zaujímavá práca v dobrom kolektíve.
  • Priestor pre odborný rast a profesionálny rozvoj.
  • Motivujúce finančné ohodnotenie.
  • Káva a čaj neobmedzene k dispozícii.
  • Firemné akcie a teambuildingy.

Požiadavky na zamestnanca:

  • skúsenosti s komplexným riadením IT, prípadne na strane dodávateľa pre verejný, štátny sektor,
  • znalosť štandardov projektového riadenia,
  • certifikát projektového riadenia PRINCE2 Practitioner,
  • absolvované školenia alebo certifikované vzdelanie v oblasti riadenia projektov a ITMS - PRINCE2 Practitioner, PMP, ITIL v4 Foundation (je veľkou výhodou nie podmienkou),
  • motivovaný, pracovitý, tímový, dôsledný,
  • všeobecný prehľad v oblasti IT produktov a služieb,
  • schopnosť identifikovať a následne riešiť problémy,
  • dobré komunikačné schopnosti, orientácia na zákazníka.

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.