Project Manager & ServiceDesk coordinator
Menej ako 2 týždne
iServices s.r.o.
Strojnícka 34, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 800 € hrubého
Výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne. Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie. Konečná výška mzdy závisí od odborných znalostí, preukázateľných zručností, predchádzajúcich skúseností kandidáta a bude predmetom jednania na osobnom pohovore.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Manažment, Informačné technológie, Zákaznícka podpora, Projektový manažér, IT projektový manažér, Špecialista podpory zákazníkov
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Ak máš chuť pracovať v mladom, dynamickom kolektívne a rada komunikuješ s ľuďmi, hľadáme skúsenú IT projektovú manažérku so špecializáciou na riadenie komplexných IT projektov v oblasti kybernetickej bezpečnosti a IT služieb.
- Celkové riadenie IT projektov od úvodnej analýzy, návrhu riešení, plánovaní, až po implementáciu a odovzdávanie zákazníkovi, pričom zabezpečíte, že projekty budú realizované v súlade s dohodnutými cieľmi, rozpočtom a časovým harmonogramom.
- Koordinácia tímov a zdrojov, sledovanie plnenia úloh, tvorba a aktualizácia projektových harmonogramov a dohľad nad dodržaním stanovených termínov.
- Zber, analýza a validácia požiadaviek na zmeny alebo rozšírenia funkcionalít v súlade s technickými možnosťami a požiadavkami klienta.
- Zabezpečenie efektívnej komunikácie medzi všetkými zainteresovanými stranami - klientmi, tímami i internými oddeleniami.
- Príprava a prezentácia výstupov a projektových stretnutí, pravidelných reportov, hodnotení pokroku a dosahovaných výsledkov.
- Podpora pri príprave dokumentácie pre verejné obstarávanie a tendry v oblasti IT a kybernetickej bezpečnosti.
- Aktívne prispievanie k zlepšovaniu procesov a interných pracovných postupov.
- Sledovanie a riadenie pracovných úloh v rámci jednotlivých IT projektov, zebezpečenie ich plynulého priebehu a kvality.
- Prijímať, evidovať a prerozdeľovať požiadavky nahlásené zákazníkmi na IT špecialistov, definovať priority.
- Pravidelné sledovanie termínov plnení v Service Desk nástroji.
- Spracovanie a vybavenie objednávok a dodacích listov s projektovými aktivitami.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Zaujímavá práca v dobrom kolektíve.
- Priestor pre odborný rast a profesionálny rozvoj.
- Motivujúce finančné ohodnotenie.
- Káva a čaj neobmedzene k dispozícii.
- Firemné akcie a teambuildingy.
Požiadavky na zamestnanca:
- skúsenosti s komplexným riadením IT, prípadne na strane dodávateľa pre verejný, štátny sektor,
- znalosť štandardov projektového riadenia,
- certifikát projektového riadenia PRINCE2 Practitioner,
- absolvované školenia alebo certifikované vzdelanie v oblasti riadenia projektov a ITMS - PRINCE2 Practitioner, PMP, ITIL v4 Foundation (je veľkou výhodou nie podmienkou),
- motivovaný, pracovitý, tímový, dôsledný,
- všeobecný prehľad v oblasti IT produktov a služieb,
- schopnosť identifikovať a následne riešiť problémy,
- dobré komunikačné schopnosti, orientácia na zákazníka.
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.