banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

General Manager Assistant

Stále hľadajú

Jens&Litwak CZ, s.r.o.

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 900 € hrubého

Mzda je len indikatívna a výsledná závisí od skúseností úspešnej kandidátky / úspešného kandidáta. K mzde patria aj ročné bonusy

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Ľudské zdroje a personalistika, Office manager, Personalista, Sekretárka, HR asistent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hľadáme spoľahlivého a proaktívneho asistenta/asistentku generálneho riaditeľa, ktorý/á sa stane jeho „pravou rukou“. Pracovať budete pre svetového lídra v segmente high tech strojárstva, v medzinárodnom tíme špičkových konštruktérov, programátorov a odborníkov na automatizáciu.

Vašou hlavnou úlohou bude zabezpečiť plynulý chod administratívnych a organizačných procesov a vytvoriť GM priestor sústrediť sa na strategické vedenie spoločnosti.

Hľadáme niekoho, kto má rád široké pole zodpovedností, má profesionálne vystupovanie, cit pre detail, medzinárodnú skúsenosť a výbornú angličtinu.

Pozícia umožňuje čiastočne prácu z domu, ale väčšina pracovnej doby v týždni bude z office (začiatok  Bratislavy, oblasť Zlaté piesky).

Pozíciu obsadzujeme ako zástup počas MD.


Náplň práce

Administratívna a organizačná podpora:

  • Kompletná správa kalendára GM
  • Príprava podkladov, prezentácií a zápisníc zo stretnutí
  • Reprezentatívna komunikácia s partnermi a návštevami
  • Správa emailovej komunikácie a korešpondencie
  • Tvorba správ, štatistík a firemných dokumentov
  • Koordinácia s úradmi a aktualizácia firemných údajov
  • Organizácia interných podujatí, teambuildingov
  • Organizácia pracovných ciest (letenky, ubytovanie, itinerár)

Podpora strategických a HR aktivít:

  • Koordinácia a sledovanie interných projektov

  • Príprava výstupov pre vedenie a predstavenstvo

  • Podpora HR procesov – onboarding, exit, hodnotenia

  • Diskrétna práca s dôvernými a citlivými informáciami

    Starostlivosť o chod kancelárie a zabezpečenie príjemného prostredia

Požiadavky na zamestnanca:


  • Śkúsenosti v administratívnej alebo v HR, office management

  • Predchádzajúca skúsenosť v korporátnom prostredí alebo s podporou  manažmentu je výhodou

Ďalšie požiadavky:

  • Výborné organizačné a komunikačné zručnosti

  • Proaktívny prístup, diskrétnosť a zodpovednosť

  • Schopnosť pracovať samostatne a efektívne zvládať úlohy

  • Pokročilá znalosť MS Office a digitálnych nástrojov

    Výborná angličtina

O firme
segment leader

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.