General Manager Assistant
Stále hľadajú
Jens&Litwak CZ, s.r.o.
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 900 € hrubého
Mzda je len indikatívna a výsledná závisí od skúseností úspešnej kandidátky / úspešného kandidáta. K mzde patria aj ročné bonusy
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Ľudské zdroje a personalistika, Office manager, Personalista, Sekretárka, HR asistent
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme spoľahlivého a proaktívneho asistenta/asistentku generálneho riaditeľa, ktorý/á sa stane jeho „pravou rukou“. Pracovať budete pre svetového lídra v segmente high tech strojárstva, v medzinárodnom tíme špičkových konštruktérov, programátorov a odborníkov na automatizáciu.
Vašou hlavnou úlohou bude zabezpečiť plynulý chod administratívnych a organizačných procesov a vytvoriť GM priestor sústrediť sa na strategické vedenie spoločnosti.
Hľadáme niekoho, kto má rád široké pole zodpovedností, má profesionálne vystupovanie, cit pre detail, medzinárodnú skúsenosť a výbornú angličtinu.
Pozícia umožňuje čiastočne prácu z domu, ale väčšina pracovnej doby v týždni bude z office (začiatok Bratislavy, oblasť Zlaté piesky).
Pozíciu obsadzujeme ako zástup počas MD.
Náplň práce
Administratívna a organizačná podpora:
- Kompletná správa kalendára GM
- Príprava podkladov, prezentácií a zápisníc zo stretnutí
- Reprezentatívna komunikácia s partnermi a návštevami
- Správa emailovej komunikácie a korešpondencie
- Tvorba správ, štatistík a firemných dokumentov
- Koordinácia s úradmi a aktualizácia firemných údajov
- Organizácia interných podujatí, teambuildingov
- Organizácia pracovných ciest (letenky, ubytovanie, itinerár)
Podpora strategických a HR aktivít:
Koordinácia a sledovanie interných projektov
Príprava výstupov pre vedenie a predstavenstvo
Podpora HR procesov – onboarding, exit, hodnotenia
Diskrétna práca s dôvernými a citlivými informáciami
Starostlivosť o chod kancelárie a zabezpečenie príjemného prostredia
Požiadavky na zamestnanca:
Śkúsenosti v administratívnej alebo v HR, office management
Predchádzajúca skúsenosť v korporátnom prostredí alebo s podporou manažmentu je výhodou
Ďalšie požiadavky:
Výborné organizačné a komunikačné zručnosti
Proaktívny prístup, diskrétnosť a zodpovednosť
Schopnosť pracovať samostatne a efektívne zvládať úlohy
Pokročilá znalosť MS Office a digitálnych nástrojov
Výborná angličtina
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.