Vedúca/vedúci ekonomického oddelenia
Včerajšie
Consilium Consulting, s.r.o.
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 3 000 € hrubého
Mzda závisí aj od vzdelania a skúseností uchádzača a je predmetom vzájomnej dohody.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
Jazyky
Slovenčina (Pokročilá)
Zaradené
Ekonomika, financie, účtovníctvo, Manažment, Ekonóm, Hlavný účtovník, Účtovník, Vedúci oddelenia, Team leader
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- riadenie, kontrola a koordináciu tímu, metodické usmerňovanie
- samostatné účtovanie a odsúhlasovanie pridelenej agendy
- spolupráca a podpora tímu pri mesačnej, štvrťročnej a ročnej uzávierke
- príprava vybraných podkladov do individuálnej závierky
- odsúhlasovanie podkladov pre externý audit
- samostatná tvorba a vypracovanie metodiky k pridelenej agende
- samostatné vypracovanie a aktualizácia vybraných pracovných postupov
- spolupodieľanie sa na riadení účtovných operácií, porozumenie súvislostí a návrhy riešení neštandardných situácií, vynikajúci rozhľad v rámci aj mimo pridelenej agendy
- zastupovanie iných účtovníkov v rámci agendy prevádzkovej účtárne
- zodpovednosť za korektné vypracovanie a včasné odovzdanie výstupov pre klientov
Zamestnanecké výhody, benefity:
- 10 dní voľna navyše nad rámec Zákonníka práce
- starostlivosť o duševnú pohodu zamestnancov
- kredit do e-shopu s benefitmi
- príspevok 100 Eur pri narodení dieťaťa
- otcovské voľno – 5 dní dovolenky navyše pri narodení dieťaťa
- odmena od 350 do 1500 Eur za lojalitu pri okrúhlom pracovnom výročí
- Multisport karta
- zľavy u partnerov a ďalšie benefity, ktoré predstavíme na pohovore
Informácie o výberovom konaní:
Prosím zašlite nám Váš životopis. Oceníme aj zaslanie motivačného listu. Všetky obdržané životopisy starostlivo preštudujeme a vybraných kandidátov budeme kontaktovať telefonicky. Pre danú pozíciu očakávame skúsenosť s vedením tímu minimálne 3 roky, výbornú znalosť podvojného účtovníctva a orientáciu v účtovnej legislatíve. Na plnenie zverených úloh je nevyhnutné aj aktívne používanie MS Office (Excel a Word na pokročilej úrovni). Nevyžadujeme ovládanie IFRS, ani ovládanie cudzích jazykov či aktívne šoférovanie. Práca v SW Kros OMEGA a skúsenosti s účtovníctvom v oblasti nehnuteľností, prípadne stavebníctva môžu byť výhodou.
Požiadavky na zamestnanca:
- schopnosť efektívne viesť tím
- výborné komunikačné zručnosti
- samostatnosť
- zodpovednosť
- dôslednosť
- flexibilita
- analytické myslenie
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.