banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Vedúca/vedúci ekonomického oddelenia

Včerajšie

Consilium Consulting, s.r.o.

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 3 000 € hrubého

Mzda závisí aj od vzdelania a skúseností uchádzača a je predmetom vzájomnej dohody.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)

Jazyky

Slovenčina (Pokročilá)

Zaradené

Ekonomika, financie, účtovníctvo, Manažment, Ekonóm, Hlavný účtovník, Účtovník, Vedúci oddelenia, Team leader


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • riadenie, kontrola a koordináciu tímu, metodické usmerňovanie 
  • samostatné účtovanie a odsúhlasovanie pridelenej agendy
  • spolupráca a podpora tímu pri mesačnej, štvrťročnej a ročnej uzávierke
  • príprava vybraných podkladov do individuálnej závierky
  • odsúhlasovanie podkladov pre externý audit
  • samostatná tvorba a vypracovanie metodiky k pridelenej agende
  • samostatné vypracovanie a aktualizácia vybraných pracovných postupov
  • spolupodieľanie sa na riadení účtovných operácií, porozumenie súvislostí a návrhy riešení neštandardných situácií, vynikajúci rozhľad v rámci aj mimo pridelenej agendy
  • zastupovanie iných účtovníkov v rámci agendy prevádzkovej účtárne
  • zodpovednosť za korektné vypracovanie a včasné odovzdanie výstupov pre klientov

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • 10 dní voľna navyše nad rámec Zákonníka práce
  • starostlivosť o duševnú pohodu zamestnancov
  • kredit do e-shopu s benefitmi
  • príspevok 100 Eur pri narodení dieťaťa
  • otcovské voľno – 5 dní dovolenky navyše pri narodení dieťaťa
  • odmena od 350 do 1500 Eur za lojalitu pri okrúhlom pracovnom výročí
  • Multisport karta
  • zľavy u partnerov a ďalšie benefity, ktoré predstavíme na pohovore

Informácie o výberovom konaní:
Prosím zašlite nám Váš životopis. Oceníme aj zaslanie motivačného listu. Všetky obdržané životopisy starostlivo preštudujeme a vybraných kandidátov budeme kontaktovať telefonicky. Pre danú pozíciu očakávame skúsenosť s vedením tímu minimálne 3 roky, výbornú znalosť podvojného účtovníctva a orientáciu v účtovnej legislatíve. Na plnenie zverených úloh je nevyhnutné aj aktívne používanie MS Office (Excel a Word na pokročilej úrovni). Nevyžadujeme ovládanie IFRS, ani ovládanie cudzích jazykov či aktívne šoférovanie. Práca v SW Kros OMEGA a skúsenosti s účtovníctvom v oblasti nehnuteľností, prípadne stavebníctva môžu byť výhodou.

Požiadavky na zamestnanca:

  • schopnosť efektívne viesť tím
  • výborné komunikačné zručnosti
  • samostatnosť
  • zodpovednosť
  • dôslednosť
  • flexibilita
  • analytické myslenie

O firme
Našim klientom, pre ktorého danú pozíciu obsadzujeme je renomovaná finančná inštitúcia s inovatívnym prístupom k finančným službám, patriaca pod globálnu zahraničnú spoločnosť.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.