banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Koordinátor expertného tímu / Back office manažér – Staňte sa kľúčovým hráčom v našej spoločnosti!

Menej ako 2 týždne

MG PZS, s.r.o.

Trenčín, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

850 - 1 450 € hrubého

Možnosť práce aj na 6 hod, mzda alikvótne voči uvedej brutto sume

Úväzok

Práca na plný úväzok, Práca na skrátený úväzok

Vzdelanie

Vyššie odborné

Zaradené

Administratíva, Bankovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka, Back office špecialista


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hľadáme šikovnú a organizačne zdatnú koordinátorku expertného tímu pre dynamickú spoločnosť (leader trhu), poskytujúcu B2B služby.

Na tejto pozícii budeš mať zodpovednosť za efektívne plánovanie a kontrolu práce našich expertov v teréne, optimalizáciu ich trasovania, riešenie zákazníckych požiadaviek a udržiavanie spokojnosti klientov.

Typický deň na tvojej pracovnej pozícii bude zahrňovať:

  • Plánovanie a koordinácia práce terénnych expertov
  • Optimalizácia trás a kontrola výkonnosti tímu
  • Sledovanie a spracovanie dát z nášho Flowii CRM systému
  • Komunikácia s klientmi ohľadom spätnej väzby a riešenia ich požiadaviek
  • Realizácia zákazníckeho servisu a retenčné aktivity
  • Riešenie operatívnych problémov a zabezpečenie plynulého chodu back office
  • Komunikácia s manažmentom a expertným tímom a poskytovanie dátových informácií
  • Organizácia práce back office tímu a sledovanie dodržiavania postupov
  • Využívanie nástrojov AI na rast produktivity firmy

Zamestnanecké výhody, benefity:

  1. Môžeš sa tešiť na možnosť kariérneho rastu až na manažérsku pozíciu a rozvoja svojich schopností a talentov.
  2. Budeš odmeňovaná nielen finančne, ale aj ďalšími bonusmi za svoju prácu a prínos pre spoločnosť.
  3. Získáš školenia a odborné zaškolenie, ktoré ti pomôžu zlepšiť sa v tvojom odbore a pracovať efektívnejšie.
  4. Môžeš sa tešiť na dlhodobú pracovnú perspektívu a stabilitu u leadra trhu B2B služieb.
  5. Okrem toho ti poskytneme príspevok na stravu a ďalšie benefity, ktoré ti uľahčia každodenný život.
  6. Budeš mať príležitosť zúčastniť sa systematického profesného vzdelávania a zlepšiť si svoje schopnosti a znalosti.
  7. Ak máš rada zábavu, určite si prídeš na svoje - organizujeme firemné akcie a teambuildingy, na ktorých sa môžeš spoznať s kolegami a užiť si príjemné chvíle mimo pracovného prostredia.
  8. A navyše, u nás pracuješ v mladom a dynamickom kolektíve, ktorý sa teší na tvoj príchod.
  9. Moderné pracovisko v širšom centre mesta.
  10. Do 10% objemu pracovného fondu je možnosť Home Office po zapracovaní

Požiadavky na zamestnanca:

  • Organizačné schopnosti a orientácia na detail
  • Samostatnosť a precíznosť
  • Proaktívny a samostatný prístup
  • Spoľahlivosť, zodpovednosť a dôslednosť
  • Výborné komunikačné zručnosti
  • Schopnosť efektívne riešiť problémy
  • Ochota učiť sa nové veci a zlepšovať svoje zručnosti
  • Tímový duch a schopnosť viesť ľudí
  • Vytrvalosť a odolnosť voči stresu
  • Výkonová motivácia
  • Vysoká angažovanosť a profesionalita
  • Obchodný duch

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.