banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Administrátor správy poistenia pre ČSOB Bratislava (M/Ž)

Stále hľadajú

ČSOB Finančná skupina

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 100 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Administratíva, Poisťovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Referent správy poistenia


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Vašou úlohou bude:

  • Komplexné spracovanie a správa poistných zmlúv neživotného poistenia
  • Evidencia, kontrola, správa poistných zmlúv v informačnom systéme
  • Realizácia technických a netechnických zmien na poistných zmluvách
  • Realizácia výpovedí a zánikov poistných zmlúv
  • Vybavovanie korešpondencie, reklamácií a sťažností klientov
  • Participácia na riešení zverených úloh a projektoch útvaru

Zamestnanecké výhody, benefity:

Základná mesačná mzda pohybuje od 1 100 EUR brutto. Finálna mzda je závislá od doterajších skúseností, seniority v hľadanej oblasti a odborných znalostí.

V ČSOB dbáme na zabezpečenie príjemného pracovného prostredia pre našich zamestnancov. Príďte k nám pracovať do nových moderných priestorov na nábreží Dunaja, zažite meeting na priestrannej terase alebo v zasadačke s výhľadom na „najväčšiu rieku na Slovensku“; doprajte si kávu s kolegami v kaviarni priamo v budove a obed v našej Cantíne, alebo si vytlačte kancelárske pomôcky na 3D tlačiarni v našom inovačnom štúdiu. Staňte sa našim kolegom, a pošlite nám Vaše CV!

Naviac našim zamestnancom ponúkame ďalšie zaujímavé benefity:

Pracovné benefity:

  • Vedenie nášho najvyššieho balíčka bežného účtu s cestovným poistením do celého sveta zdarma + zľavy na produktoch ČSOB Finančnej skupiny
  • Ak si prispievate na DDS, prispejeme Vám aj my!
  • Ako jeden z mála zamestnávateľov Vám prispejeme na životné poistenie
  • Užite si 5 dní voľna naviac už po odpracovaní 1 roka
  • 9 dní v mesiaci možnosť práce z domu pri vybraných pozíciách
  • Môžete sa zapojiť do programu „odporuč svojho kolegu“ a získať finančný bonus!
  • K dispozícii Vám bude do budúcna aj kariérny kouč, ktorý Vám pomôže so smerovaním Vašej kariéry u nás
  • Pre najmenších členov Vašej rodiny máme k dispozícii detský kútik

Na podporu „Work Life Balance“ poskytujeme našim zamestnancom:

  • MultiSport kartu
  • Dni voľna navyše pri životných udalostiach (narodenie dieťaťa, sťahovanie, životné jubileum)
  • Možnosť využitia služby čistiarne oblečenia priamo v budove
  • Zaujímavé prednášky na rôzne témy (od bankových trendov, po oblasti zdravia a zdravého životného štýlu)

Ďalšie benefity Vám radi predstavíme na osobnom stretnutí.

V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na tlačidlo "Poslať životopis", vyplňte svoje osobné údaje a pripojte životopis.



Požiadavky na zamestnanca:

  • Minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou
  • MS Office pokročilý
  • Komunikačné zručnosti a proklientská orientácia
  • Samostatnosť, zodpovednosť a spoľahlivosť
  • Procesné inovatívne myslenie
  • Proaktivita kreativita podávaní návrhov a ich riešení súvisiacich optimalizáciou zverených procesov úloh
  • Pozícia vhodná pre absolventa

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.