Administrátor správy poistenia pre ČSOB Bratislava (M/Ž)
Stále hľadajú
ČSOB Finančná skupina
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.

Plat
od 1 100 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Administratíva, Poisťovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Referent správy poistenia
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Vašou úlohou bude:
- Komplexné spracovanie a správa poistných zmlúv neživotného poistenia
- Evidencia, kontrola, správa poistných zmlúv v informačnom systéme
- Realizácia technických a netechnických zmien na poistných zmluvách
- Realizácia výpovedí a zánikov poistných zmlúv
- Vybavovanie korešpondencie, reklamácií a sťažností klientov
- Participácia na riešení zverených úloh a projektoch útvaru
Zamestnanecké výhody, benefity:
Základná mesačná mzda pohybuje od 1 100 EUR brutto. Finálna mzda je závislá od doterajších skúseností, seniority v hľadanej oblasti a odborných znalostí.
V ČSOB dbáme na zabezpečenie príjemného pracovného prostredia pre našich zamestnancov. Príďte k nám pracovať do nových moderných priestorov na nábreží Dunaja, zažite meeting na priestrannej terase alebo v zasadačke s výhľadom na „najväčšiu rieku na Slovensku“; doprajte si kávu s kolegami v kaviarni priamo v budove a obed v našej Cantíne, alebo si vytlačte kancelárske pomôcky na 3D tlačiarni v našom inovačnom štúdiu. Staňte sa našim kolegom, a pošlite nám Vaše CV!
Naviac našim zamestnancom ponúkame ďalšie zaujímavé benefity:
Pracovné benefity:
- Vedenie nášho najvyššieho balíčka bežného účtu s cestovným poistením do celého sveta zdarma + zľavy na produktoch ČSOB Finančnej skupiny
- Ak si prispievate na DDS, prispejeme Vám aj my!
- Ako jeden z mála zamestnávateľov Vám prispejeme na životné poistenie
- Užite si 5 dní voľna naviac už po odpracovaní 1 roka
- 9 dní v mesiaci možnosť práce z domu pri vybraných pozíciách
- Môžete sa zapojiť do programu „odporuč svojho kolegu“ a získať finančný bonus!
- K dispozícii Vám bude do budúcna aj kariérny kouč, ktorý Vám pomôže so smerovaním Vašej kariéry u nás
- Pre najmenších členov Vašej rodiny máme k dispozícii detský kútik
Na podporu „Work Life Balance“ poskytujeme našim zamestnancom:
- MultiSport kartu
- Dni voľna navyše pri životných udalostiach (narodenie dieťaťa, sťahovanie, životné jubileum)
- Možnosť využitia služby čistiarne oblečenia priamo v budove
- Zaujímavé prednášky na rôzne témy (od bankových trendov, po oblasti zdravia a zdravého životného štýlu)
Ďalšie benefity Vám radi predstavíme na osobnom stretnutí.
V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na tlačidlo "Poslať životopis", vyplňte svoje osobné údaje a pripojte životopis.
Požiadavky na zamestnanca:
- Minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou
- MS Office pokročilý
- Komunikačné zručnosti a proklientská orientácia
- Samostatnosť, zodpovednosť a spoľahlivosť
- Procesné inovatívne myslenie
- Proaktivita kreativita podávaní návrhov a ich riešení súvisiacich optimalizáciou zverených procesov úloh
- Pozícia vhodná pre absolventa
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.