banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Referent/ka investičnej výstavby a verejného obstarávania

2 dni

Mesto Sereď

Námestie republiky 1176/10 92601 Sereď - Galanta

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

973 € hrubého


O pozícii

Náplň práce
1. Samostatne rieši odborné úlohy a činnosti v oblasti investičnej činnosti mesta a verejného obstarávania vyplývajúce z platnej legislatívy.
2. Vydáva rozhodnutia a vyrubuje miestne dane za záber verejného priestranstva za vyhradené parkovanie. Rozhoduje o námietkach, odvolaniach a iných opravných prostriedkoch daňových subjektov v zmysle príslušných právnych predpisov.
3. Na úseku investičnej výstavby:
- zabezpečuje projektovú prípravu a realizáciu investičnej výstavby mesta v zmysle stavebného zákona a zákona o verejnom obstarávaní
- zabezpečuje rekonštrukciu, modernizáciu a technické zhodnotenie objektov patriacich do majetku mesta
- vykonáva predprojektovú a projektovú prípravu stavieb
- kontroluje a likviduje faktúry za projektové práce
- zabezpečuje oceňovanie pripravovaných investičných zámerov
- zabezpečuje vyjadrenia k jednotlivým stupňom dokumentácie podľa platných predpisov
- zabezpečuje potrebné povolenia na realizáciu stavby
- vedie evidenciu prípravnej a projektovej dokumentácie
- pripravuje podklady k verejnému obstarávaniu
- zabezpečuje uzatvorenie zmluvného vzťahu s dodávateľom
- zabezpečuje odovzdanie staveniska dodávateľovi
- hlási archeologické nálezy v zmysle platnej legislatívy
- vedie dokladovú časť stavieb
- vykonáva dozornú a kontrolnú činnosť mesta ako objednávateľa v priebehu realizácie stavby
- ak je to potrebné, objedná stavebný dozor pri investičnej činnosti mesta
- kontroluje a likviduje faktúry podľa skutočne vykonaných prác
- vedie evidenciu úhrad jednotlivých stavieb
- vypracováva návrh na zvolanie kolaudačného konania
- pripravuje podklady pre odúčtovanie stavieb a zaradenie do majetku mesta
4. Zabezpečuje komplexnú agendu poskytovania dotácií v zmysle VZN mesta o poskytovaní dotácií pre oblasť rozvoja mesta a životného prostredia, vedie evidenciu žiadostí, realizuje prípravu zmlúv, kontrolu dodržiavania účelovosti použitia a ostatných zmluvných podmienok, vykonáva kontrolu zúčtovania.
5. Na úseku verejného obstarávania:
- realizuje verejné obstarávanie tovarov, služieb a stavebných prác
- realizuje obstarávanie prostredníctvom elektronického systému
- pripravuje plán verejného obstarávania za MsÚ na základe podkladov od vedúcich oddelení
- metodicky usmerňuje zamestnancov mestského úradu v oblasti verejného obstarávania
- vedie evidenciu zákaziek verejného obstarávania
- plní povinnosti verejného obstarávateľa vo vzťahu k Úradu pre verejné obstarávanie vyplývajúce zo zákona o verejnom obstarávaní
- plní ďalšie úlohy vyplývajúce z príslušnej legislatívy v oblasti verejného obstarávania


Pracovné podmienky

Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na neurčitý čas


Nočná práca
Nie


Sezónna práca
Nie


Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
973 mesačne


Druh voľnej pracovnej pozície
Voľné pracovné miesto vo verejnom záujme


Ponúkané výhody
• možnosť udelenia polročných a koncoročných odmien,
• odmeny pri životných jubileách,
• týždeň dovolenky naviac,
• odborné vzdelávanie,
• príspevok na rekreáciu a športovú činnosť dieťaťa po splnení zákonných podmienok,
• pružný pracovný čas.


Požiadavky na zamestnanca

Požadovaný stupeň vzdelania
Úplné stredné odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa


Prax
aspoň 2 roky


Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
Áno


Ďalšie požiadavky
Kvalifikačné predpoklady:
• úplné stredné odborné vzdelanie s maturitou s minimálnou praxou 2 roky alebo vysokoškolské vzdelanie a prax vítaná,
• prax v oblasti investičnej činnosti pri príprave alebo uskutočňovaní stavieb alebo technologických častí stavieb a obstarávania verejnoprospešných stavieb podľa osobitného predpisu,
• prax v oblasti samosprávy vítaná.

Iné predpoklady:
• bezúhonnosť,
• spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu,
• zdravotná spôsobilosť.

Osobnostné predpoklady a zručnosti:
• schopnosť orientovať sa v stavebnej projektovej dokumentácií a stavebných rozpočtoch,
• znalosti v oblasti zákona o verejnom obstarávaní,
• manažérske a organizačné schopnosti, komunikatívnosť, samostatnosť, kreatívnosť, asertivita, schopnosť analyticky a koncepčne myslieť, riešiť konflikty, odborne argumentovať a vysvetľovať riešenú problematiku,
• vysoká miera objektivity, čestnosti a schopnosť dodržiavať stanovené termíny,
• znalosť práce s PC – Microsoft Office, Internet,
• vodičské oprávnenie – B skupina,
• znalosť anglického jazyka slovom aj písmom vítaná.

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.