banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Administratívny pracovník/čka - odborný asistent/ka manažmentu, obchodného a ekonomického oddelenia

Menej ako 2 týždne

UNOMED spol. s r. o. UNOMED GmbH. - v jazyku nemeckom UNOMED Ltd. - v jazyku anglickom

Zlatovská 2211 91101 Trenčín - Trenčín

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

1 500 € hrubého


O pozícii

Náplň práce
1. zabezpečovanie výkonu, dodržiavanie a kontrola BOZP zamestnancov zamestnávateľa, administrácia dokumentácie BOZP zamestnávateľa, spolupráca a zastupovanie zamestnávateľa v obchodnom styku s dodávateľskými spoločnosťami zabezpečujúcimi BOZP, zastupovanie zamestnávateľa pred štátnymi kontrolnými orgánmi v oblasti BOZP,
2. zabezpečovanie výkonu, dodržiavania a kontrola OPP zamestnancov a majetku zamestnávateľa, administrácia dokumentácie OPP zamestnávateľa, spolupráca a zastupovanie zamestnávateľa v obchodnom styku s dodávateľskými spoločnosťami zabezpečujúcimi OPP, zastupovanie zamestnávateľa pred štátnymi kontrolnými orgánmi v oblasti OPP
3. príprava podkladov a účtovných dokladov pre ekonomické oddelenie
4. príprava podkladov a dokladov pre obchodné oddelenie
5. správa a administrácia poistných zmlúv spoločnosti
6. správa a administrácia vozového parku
7. administratívne, asistenčné a organizačné práce podľa pokynov zamestnávateľa


Pracovné podmienky

Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na určitú dobu


Počet mesiacov
38


Počet hodín za týždeň
40.0


Zmennosť
jednozmenná


Nočná práca
Nie


Sezónna práca
Nie


Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
1 500 mesačne


Druh voľnej pracovnej pozície
Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére


Požiadavky na zamestnanca

Požadovaný stupeň vzdelania
Úplné stredné odborné vzdelanie - obchodná akadémia - 63 Ekonomika a organizácia, obchod a služby I


Prax
aspoň 2 roky


Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
Áno


Cudzí jazyk
anglický stredná - pokročilá B1 a B2


Vodičské oprávnenie
Skupina B


Všeobecné spôsobilosti
analyzovanie a riešenie problémov
digitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)
finančná a ekonomická gramotnosť
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
organizovanie a plánovanie práce
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
samostatnosť


Osobnostné predpoklady
komunikatívnosť
pamäť
pozornosť
praktické myslenie
precíznosť (presnosť)
spoľahlivosť
trpezlivosť

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.