banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Back Office Manager

Stále hľadajú

Insignia Lifestyle Services s. r. o.

Einsteinova 21 85101 Bratislava-Petržalka - Bratislava V

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

900 € hrubého


O pozícii

Náplň práce
• Delivering concierge and travel services, such as: dining reservations and suggestions, flower orders and gift baskets for special occasions, ticket enquiries, locating hard-to-find items, assistance while travelling, hotel and transfer bookings, guide services, yacht, chalet/villa/apartment bookings, air tickets, jets and helicopters arrangements and product comparisons, and any other support Client’s clients (hereinafter referred to as “Customer” or “Customers”) might need.
• Controlling of Premium and Call Centre requests.
• Ensuring ongoing telephone communication with the Customers.
• Accomplishing Insignia Shareholder personal requests.
• Filtering incoming e-mails, queries, phone calls and invitations by redirecting or taking forward as appropriate.
• Managing requests (receiving, handling and control).
• Maintaining database in CRM daily.
• Activating Call Centre Customers based on targets.
• Providing support to the LSB Premium Back Office and IGC MICE Team on Holidays/Vacations/Days Off/Manager’s request.
• Working closely with international partners and service suppliers, conditions negotiation.
• Providing meaningful and relevant knowledge and insight to Customers regarding the services that we can offer.
• Utilising a variety of resources, including search engines, web-sites and internal resources to research Customer requests with the goal of delivering meaningful and valuable solutions.
• Supporting Marketing division with ideas for the newsletter for the Call Centre Customers.
• Participating in cross training modules (concierge-shopping-travel-control).
• Providing support and training for newcomers.
• Maintaining acceptable performance standards including effectiveness, efficiency and quality.
• Working in a fast-paced, structured Call Centre environment.


Pracovné podmienky

Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na neurčitý čas


Zmennosť
jednozmenná


Nočná práca
Nie


Sezónna práca
Nie


Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
900 mesačne


Druh voľnej pracovnej pozície
Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére


Požiadavky na zamestnanca

Požadovaný stupeň vzdelania
Vyššie odborné vzdelanie


Prax
aspoň 6 mesiacov


Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
Nie


Znalosť jazyka požaduje
ovládanie všetkých definovaných jazykov


Cudzí jazyk
anglický vysoká – vysoká C1 a C2


Počítačové zručnosti
Kancelárske balíky - Microsoft Word - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Excel - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft PowerPoint - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Outlook - pokročilá
Internet - vysoká


Všeobecné spôsobilosti
analyzovanie a riešenie problémov
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
komunikácia v cudzom jazyku
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
organizovanie a plánovanie práce
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
samostatnosť
tímová práca


Osobnostné predpoklady
analytické myslenie
komunikatívnosť
precíznosť (presnosť)
spoľahlivosť

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.