banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Koordinátor pre nové projekty a interné procesy

Stále hľadajú

Mestská časť Bratislava - Devín

Kremeľská 39 84110 Bratislava-Devín - Bratislava IV

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

1 500 € hrubého


O pozícii

Náplň práce
- Komplexné riadenie nových projektov – koordinácia a implementácia nových iniciatív a projektov na úrade v súlade s miestnymi potrebami a predpismi, vrátane s projektom súvisiacich úkonov.

- Komunikácia s externými partnermi – komunikácia s organizáciami a inštitúciami v rámci implementácie projektov a zlepšovania procesov.

- Príprava a správa projektových žiadostí – vyhľadávanie grantových výziev a príprava podkladov pre získavanie finančných prostriedkov (EÚ fondy, štátne dotácie, cezhraničné projekty).

- Tvorba harmonogramov a rozpočtov projektov – zostavenie časového plánu, sledovanie plnenia termínov, koordinácia s účtovníctvom pri príprave a kontrole rozpočtu.

- Zber a analýza dát z úradnej činnosti – vyhodnocovanie výkonnostných ukazovateľov, príprava prehľadov a štatistík pre vedenie úradu.

- Tvorba interných smerníc a odporúčaní – vypracovanie návrhov interných pravidiel a štandardov pre jednotný a efektívny chod úradu.

- Podpora digitalizácie a inovácií – spolupráca na zavádzaní elektronických služieb, podpora využívania moderných technológií na zlepšenie služieb pre občanov.

- Zabezpečovanie spätnej väzby od občanov a zamestnancov – vytváranie mechanizmov na získavanie podnetov a návrhov na zlepšenie služieb úradu.

- Kontrola a optimalizácia postupov – pravidelná revízia existujúcich administratívnych a organizačných postupov, s cieľom zabezpečiť ich efektívnosť a súlad s aktuálnymi normami a legislatívou.

- Asistenčné služby – poskytovanie podpory pre rôzne oddelenia úradu v administratívnych a organizačných záležitostiach, vrátane prípravy podkladov a dokumentácie.

- Sledovanie výkonnosti a zlepšovanie procesov – identifikovanie oblasti na zlepšenie a navrhovanie riešení na zefektívnenie prevádzky úradu.


Pracovné podmienky

Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na neurčitý čas


Nočná práca
Nie


Sezónna práca
Nie


Pracovné miesto vhodné pre
Absolventa


Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
1 500 mesačne


Druh voľnej pracovnej pozície
Voľné pracovné miesto vo verejnom záujme


Ponúkané výhody
​- 5 dní dovolenky navyše

​- práca v stabilnom prostredí verejnej správy

​- potrebné školenia a kurzy

- príspevok na stravovanie a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy (37,5 h týždenný pracovný čas, 4x sickday...)


Požiadavky na zamestnanca

Požadovaný stupeň vzdelania
Úplné stredné všeobecné vzdelanie


Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
Áno


Počítačové zručnosti
Kancelárske balíky - Microsoft Word - pokročilá


Všeobecné spôsobilosti
analyzovanie a riešenie problémov
digitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)
finančná a ekonomická gramotnosť
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
organizovanie a plánovanie práce
rozhodovanie
samostatnosť

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.